Ezexerint aki ezt állítja az mind hülye ?akkor az m-force nál is nyilván hülyék vannak megmég sok 2t szerelő hülye...Bocsi igazadvan sok szerelő hülye csak tevagy az OK0S...
Ez így nem teljesen igaz.
Mert, ha igen, akkor a
250-es 2hengeres 2t-nek kb. ugyanolyan erősnek kéne lennie, mint a 250-es 4hengeres 4t-nek.
Pedig 62Le - 45Le átlagos arányban a 2t nyer.
1hengeres motoroknál persze már más, ott tényleg van valami igazság a dologban, de a fentiekből kiindulva nem lehet azt mondani, hogy, ha mindkét motor 1hengeres, akkor Csak ez dönt.
Hali srások mit tudtok a malossi henger és dugattyú 166ccm-es tuning kitről? megyivel növeli a teljesítményt van e káros hatása a motorra van e valakinek ilyen és mennyibe kerül?
hát szerintem ne bukócsővet vegyél rá, mert az hozzá van fogatva a blokkhoz ami nem szerncsés eséskor! Inkább a gombát ajánlanám! Hol laksz Pesti részen vagy Budain? Pilisszentkereszten van egy srác (Tommtech néven fut itt az oldalon) aki frankó bukógómbát csinál egész olcsón és megbizható!
Nem sokkat láttok sajnos belöle, de létezik olyan h müanyag hegesztő aki megtudná csinálni szépen, csak a törés vonal látszana, de azt a részt le is lehet fujatni, szóval van lehetöség a javításra! Egy pár bukógombát mindenkép ajánlok a motora!
ha itt a tavasz lövünk egyet
Mert, ha igen, akkor a
250-es 2hengeres 2t-nek kb. ugyanolyan erősnek kéne lennie, mint a 250-es 4hengeres 4t-nek.
Pedig 62Le - 45Le átlagos arányban a 2t nyer.
1hengeres motoroknál persze már más, ott tényleg van valami igazság a dologban, de a fentiekből kiindulva nem lehet azt mondani, hogy, ha mindkét motor 1hengeres, akkor Csak ez dönt.
Szorrrriii
Hát nem éppen...
Mégegyszer bocs