Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Második képen (már amennyit látok belőle) müanyagossal megkell hegesztetni meg kipótoltatni aztán sikba csiszolni, kijavitani a fényezést és kész!
De barnakenyeret
Szerinted ezek miatt nem 2 üteművel versenyezek a GP-ben?
"melegítem a mocit és hozok egy kiló kenyeret"
Hali srások mit tudtok a malossi henger és dugattyú 166ccm-es tuning kitről? megyivel növeli a teljesítményt van e káros hatása a motorra van e valakinek ilyen és mennyibe kerül?
mert a 4t megbízhatóbb,jobb a hangja kevesebbet eszik alul is nyomatékos.megfelel?
Jaja inkább gixerhang,vagy valami jól kihegyezett 2ütemű Lehet az tzr 50 is
A "kérdés" nem ez volt....
500as 2t rgv sztem a világ 1ik legjobb motorja akárki akármit mond!Bár tény hogy nem üzletbejárni kell vele
jah értem hát sztem kell oda egy 3. sas partys ugyh nyáron ott talizunk:D:P
(nék)
amúgy hallottál már sportdobos ciberét?neked a gixi hangja se jön be , mi?
500as 2t RGV eléggé szorosan követi az r1et...
Nem... :)
Nem én, valószínűleg az előző tulaj... Idén nem hiszem, hogy mennék nagyobb gurulásra...
Lehet a robogón akár miylen tuning,azt ha gps el bemérjük az soha a kurva kibaszott életbe nemfog menni 140et! Esetleg dragrobogó... Amugymeg amire neked kell allra jobb a cbr de ha 250 es 4hengeres 4t-t vennél akkor aztmondanám hogy rs jobb,mert ha generálozni kell sokkal kevesebb cucc kell rá és olcsóbban megis úszod.AMugymeg nemtom mi a jó a cbr hangjában sztem az rs-é sokkal jobb.Nem lemondani akarom most a kis cbr-t mert jókis mocc az nekem teccik Ja és készülj fel hogy ha cbr-t vezsel,a sok "hozzáértő" minig lefogja szólni.Nekem nemkéne ez a motor...De attólmég másnak jólehet.Vagyishát elfogadnám de annyi pénzt nemadnák ki érte.
Vajon miért nem 2 ütemű motorok vannak a GP-ben.....
Egyelőre csak az idomról tudok képet mutati, ed sajnos az is sötét, mert hát este készült a kép, és az index meg a fékkar még nem lett lefotózva. De azért hátha ... :)
Ami aggaszt, hogy befér a kezem az idom alá...
nagyba is...
A 2 ütemű motor kevesebb alkatrészből áll, ezáltal kevesebb a meghibásodási lehetőség. A 4 ütemű pedig a kényszerolajozás miatt elég stabil működésű.
Miből gondolod, hogy a 2 ütemű gyorsabb? (kis ccm-ben lehet....)
Ez se hülye ötlet...
Aranyos vagy, ha hazajött a gépezet, megnézem, hogy végül mi lett meg csinálva és mi nem, aztán fontossági sorrendbe haladok... :)
Még valami! Mennyi egy cbr nek a végsebessége? És a benzin minősége is sokat számít? Nagyobb oktánszámú benzinnel jobban megy? vagycsak mese?
Jó csak mondtam valamit.. Nekemse tart sokáig, mertmár párszor széthuztam a blokkot:D De akkoris, most szerintetek melyik a megbízhatóbb? 4ütem, vagy 2ütem? melyik a gyorsabb? hát persze hogy a 2ütem, melyik eszik kevesebbet? na ja, 4ütem.. szal nemtudok választani..
Ez így van.... nem okosság!
de okos vki
Elég lassan javítod meg, ha 1 hétig tart....
Nekem az összes csapágycsere is megvolt 2 órán belül .... már 15 éve is.
Egyszer kell jól megcsinálni (mint mindent) és utána csak használni kell!