Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az a fekete nsr?gyönyörű én is akartam olyat egy időben de ritka az ilyen szép darab (így képről annak tűnik)
Köszönöm.
gratula hozzá
Hello mindenkinek.
Lehet, hogy furán fog pár embert érinteni, de nem cbr lett a következő motorom. Először is nem azért mert bajom lenne vele, meg hasonló. Egyéb pénzügyi okok, meg egy jó lehetőség.
Ma (10-én) hoztunk haza egy nsr-t. Kép majd lehet igény szerintt akár. DE az adatlapomon van róla egy közös kép. ÉS bocs, ha senkit nem érdekel, csak azért írtam, ha netalán tán észre vette volna pár ember, h mostanában nem írtam. (annak is oka volt)
További szép napot. vagy mi van....
Ha annyira 1kerúzni akarsz így a télen,akkor én a helyedbe leáttételezném...Hátra nagy fogaskerék és jóleezs meglátod
egyes,kuplung be,pörgeted kuplung kivág picit esetleg ha hátradölsz...érzéskérdése
macska bajusz ez az első ringezés után volt nap végén, 130kmet nyomtunk a ringen és látod döntötte mde kurvára ragaszkodik a gumihoz gabo egyet leszedett kézzel de megszenvedett vele
Debreceni cbr-esek szolhatnának, megszervezhetnénk egy közös gurulást vmikorra míg "jo" az idő!
cbr-el egykerekezős videót találsz a youtube-on!
Sziasztok!
Nekem körülbelül egy hete van cbr-em és lenne néhány kérdésem a jövőre nézve hátha Ti már tudjátok, amit én még nem :)
Például: ezt a mocit hogy lehet egykerekezésre bírni ?
Olvastam különböző mocikról, hogy melyiket hogyan, dehát többnyire endúrókról találtam leírást, ami ugye picit más...
Van valakinek a 125ös cbrrel ilyesfajta tapasztalata ?
A másik, hogy lehet felszerelni a fékkart ?
Ugyanis a mocimnak van némi esztétikai hibája, pl idom, index és hát a fékkarnak csak a fele van meg.

Előre is köszönöm!
Jó éjszakát mocisok!
Z3 szedd már le azokat a macskabajszokat please
futoműved nem az igazi...
9lőerő ,keréken 7 .

178le
hát igen szépen dolgozik a suzuki azzal 100 vhány ló-val
Nem akar vki jönni velem holnap moccolni? vagy akár még ma csak 1 óra mulva kezd lemenni a nap
kakucs után
Én most a hét tapasztalatai alapján rájöttem h a cbr gyári gumiai nem nyújtanak vmi nagy teljesítményt vizes aszfalton vagy lehet inkabb azt emelnem ki h mivel valószínüleg tul könnyű a hátulja nekem hatso fekezésre nagyon könnyen megcsúszik a hátsó kerék... ebből adódtak már érdekes helyzetek... pl: zebrára előttem pár méterrel kilépő gyalogos mellettem kamion mögöttem kocsi -s szituációban
hello

nagy a csend. csinálok egy kis témát na ilyen a gumim kakucsozás után ( ma csináltam a képet húgom új gépével, motor nem enyhén saraz ien rossz időben :( sajna ) 4ik képen az első gumi, többin a hátsó és a lábtartom
Úgy cserélgeted a motorokat, mint én az alsót
Viccet félretéve, sok egészséges km-t tegyél meg vele. ÉS ha minden igaz, nekem is meglesz az új motor holnap (kopp-kopp-kopp) és tavasszal majd belevághatunk.
Üdv.
Hát azis előfordul
én már találkoztam olyan lánnyal is aki jól néz ki de normális képet lehetetlen róla készíteni... ott lehet hogy a fotóssal van a gond?
igen minden KI
Hali látom megy a vita hogy melyik kis cbr menyit megy én egyszer mentem vele szélcsendben síkúton 140-et de amugy csak 135-öt megy síkúton hátszélel meg egyszer 145 ja és tök gyári a gép