Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az azé van me mikor fékezel elgyűrödnek a kiálló minták, és úgy kopik be, így viszont mikor simán megnézed "kágylós" lesz.. ne fékezzé elsővel és nem lesz oylan..
na nem kell kötekedni
már nem azé de attól függ milyen újságírók...példáúl ha úgy vesszük Tiff Needle is "csak egy autósműsor vezető" pedig
de a lényeg ez:

7:40 - Mercedes-Benz SLR McLaren, (AutoBild)

az SLR Mercit újságirók vezették és te arra vered a nyálad hogy egy hivatásos versenyző (Hans-Joachim Stuck) megverte őket

hát hallod húzd be füled farkad és kussolj be a témával kapcsolatban mostmár


és innentől engem ez a marha nem nagyon tud érdekelni mit ir
lehet összekavartam a rövid meg hosszú pályát !
kizárt hogy ott valami 3perc alatt végig érjen...
mind1 akkor a 2 perc valahanyas idő érvényes az is jobb mint a 6 perc
Az nem ugyan az a pálya Te. A nagykör több mint 20km-er.
csak hogy pontos legyek : Bruno Spengler Mercedes CLK-DTM 1:23,462 2006
7:40 - Mercedes-Benz SLR McLaren, (AutoBild)

az SLR Mercit újságirók vezették és te arra vered a nyálad hogy egy hivatásos versenyző (Hans-Joachim Stuck) megverte őket

hát hallod húzd be füled farkad és kussolj be a témával kapcsolatban mostmár
6:49 - BMW M3-GTR !(race version)!, 480 PS/1100kg, Hans-Joachim Stuck

ez igy teljes ! miért hagytad ki hogy egy versenyautóval hasonlitgatsz egy utcait? ráadásul nem ugyanaz az ember vezette őket ! no no elslimbizünk dolgokat hogy úgy tünjön hogy neked van igazad ! ez aztan a szanalmas te gyökérarcú

csak hogy hogy örülj akkor én is egy versenyautót hasonlitok hozzá és elárulom a DTM es Mercik 3 perc alatti időket futnak ! adjak zsepit? vagy nem fogod elsirni magad?

abbahagyhatnád ezt a dobálózást mert végül mindig te bukod el a dolgokat ! ezek amolyan utolsó szárnycsapások próbálnak lenni?
miért nem lehet itt a CBR 125 ösökről beszélni? én abbahagytam volna a vitát de te erőlködsz.. csak nem veszed észre hogy fölöslegesen
egyszer elkuncsorgom tőled egy körre
te már megint hülye vagy ! idelöksz holmi időeredményeket na és ki nem szarja le? ha adnak neked egy 1500 LE ős BMW t akkor is le fog téged nyomni egy hivatásos versenyző egy 400 lóerőssel vmilyen versenypályán !

akkora hülyeséget mazsolázgattál össze hogy hihitetlen

de nézd meg inkább azokat a köridőket amiket a forma1 ben megy a bmw-d meg amiket a Merci te nyomorodvány

jó lenne ha inkább bekussolnál és nyalnál tovább az itteni fórumosoknak az egész jól megy
egész jól megy hazafelé egy pár kilómétert mentem vele felidézendő a Pegasos Rotax blokkos emlékeket
jól látod hogy semmi közöd hozzá és ne vaú ha nem ismered ez előzményeket
Rocky nekkem még jó a gyári első gumim ha kell odda adom , olyan 12000 km van benne!
Kösz , itt melletünk a városba vittem és megnézték , azt monták nem teló ,de ugy is megyek szervízbe majd ott megmondják
Biztos, hogy a futómű miatt lett kagylós...vidd el telóshoz a motort, az majd megmondja, hogy mi van vele
Nekem sincs bajom a gyári gumival nekem a mocba 9400km-van igaz hogy a hátsó gumi már mélységhatárolón gurul,de ezt a szezont még kibirja jövöre lesz új csak azt nem tudom hogy az első gumin ha végig húzom a kezem mért hulámos meg amugy is látni nem tudja valaki mért volt aki azt monta futomű hiba megnézettem és tökéletes szal nem tom csak azt nem szeretném hogy az uj gumi is hulámos legyen szal volt már valakinek vele ilyen gond?
Gergő az esés után kicsit elvesztette magat. Atti meg jól megy. De idén egy Francia srác fog menni, mert Stefano/Gabi, nem tudtak megegyezni Atival, és a managerjével, így nem tudtak annyi lóvét összeszedni. Gergő jövőre újra megy majd.
nekem 28ezer van az első gyári gumimban és már teljesen K.O. szegény. Nekem csak most a nyár elején repedezett végig a minta vonalában (mivel már 3 éves és a pálya elég sokat kivett belőle), a hátsógumimmal nem volt ilyen probléma de azt csak 12ezerig tudtam használni szal azzal nem volt módom megtapasztalni ezt a jelenséget. Egyébként én visszavonok minden csúnyaságot amit eddig a gyári gumikról állítottam, mivel nagyon jól viselkedik pályán (utcán esőben viszont szarúl) de pályán rendesen melegedik és full ragadósra fel lehet fűteni pár melegítő körrel. Én rendesen peremig döntöm, szal szépen kenődik is mint a nagymotorokon de mégse volt még a legapróbb para sem vele. De mivel mostmár a szélein és középen is csak épp hogy kivehető a minta ezért lassan kap új gumikat a kis drágám. Hátulra megy annak a Metzeler Rennsportnak a testvére amit a kisJuhász használt még az RS-én az utsó apriliás évében. Előre még nemtom pontosan hogy mit teszek de valószínüleg belemegyek énis egy vágott slick dologba.
Szevasz
A képeket már föl raktam tegnap, itt van az egész a fórumon!
Kedves Cbr társaim!Nem tudom kinek mi a véleménye a Honda gyári gumijáról de szerintem EGY NAGY SZAR! 10000 Km mentem vele és több helyen is szövetszakadást kaptam!Szerencsére lecseréltem " Michelin Pilot-ra és mostmár biztonságosabb.Majd teszek fel képet a gumiról elég érdekes

Ezt csak azért írtam hogy mindenki legyen tisztába azzal hogy elkértek sok százezret a motorért és egy szar minőségű KÍNAI gumit tettek alá.

csak ennyit akartam HALI!
Hát qvára nem véd semmit amúgy akkor nem fájt, de aztán hazaértem és lefürödtem na az volt az igazi....amúgy rajtam is volt páncél....ezért amikor a hátamon csúsztam nem is volt gáz, csak amikor az oldalamon, a "hokimezem" meg kb olyan vastag mint 1 papírpénz
Akkor azt mondd már meg nekem hogy miért megy a Magda a Gergő helyett? Valahogy ez az info elkerülte a figyelmemet. Egyébként a Madga egész gyakran kint van hétvégenként Kakucson egy Kawa ER6-ossal.