hát itt 4 et irnak az általam emlitett E55 AMG re de amúgy nem hót mindegy hány szelep ha leverik a BMW-t?
amúgy a németek sajna tényleg kezdenek japánautósodni
de igy is jobban kedvelik és jobban veszik a Mercit mint a BMWt Audit és Opelt ! ezt egy egy vagy két éves eléadási statisztika alapján mondom mielőtt ebbe is beleköt vki
itt a Merci legyalázza az emlegetett M5ös mit tom én mit gyorulsába és még hamarabb is áll meg pedig jóval nehezebb mint a BMW
ja és azért kell a biturbó okoskák hogy ne 6 ezret forogjon mint a BMW hanem 7-8 ezret ! erről ennyit még egy Suzuki Swift is lepörgi ezt a M5 Alpine hokk tuning szart
amúgy a gyári adatok is jobbak ! vagy netán akkro is rosszul indultak el a bömössel?
NO COMMENT
Tessék egy-két 3 szelepes: 1
2
3
de amúgy részemről lezárva (talán)
amúgy a németek sajna tényleg kezdenek japánautósodni
de igy is jobban kedvelik és jobban veszik a Mercit mint a BMWt Audit és Opelt ! ezt egy egy vagy két éves eléadási statisztika alapján mondom mielőtt ebbe is beleköt vki
Nos én nem akarom senkinek az észt osztani,megbántai,de a merciknél tényleg sokat szerelnek
3 szeleppel! Ök igy oldották meg a német emisszios normákat(a doppel gyujás miatt nem
fért volna el a 4 szelep!)Egyébként belátták,hogy zsákutca volt a fejlesztés,de az átállás a 4 szelepesre
még nem minden motorfajtánál van. A12 hengeresek még 3szelepesek,és biturbo is van rajtuk.
Èn pedig ezeket szerelem Németo.-ba.
De azért csak szeresd a merciket(bár a németek nincsenek elszállva az utobbi idöben!), ,
csako
itt a Merci legyalázza az emlegetett M5ös mit tom én mit gyorulsába és még hamarabb is áll meg pedig jóval nehezebb mint a BMW
ja és azért kell a biturbó okoskák hogy ne 6 ezret forogjon mint a BMW hanem 7-8 ezret ! erről ennyit még egy Suzuki Swift is lepörgi ezt a M5 Alpine hokk tuning szart
de azt a marhaságot hogy 3 szelep nem tom honnan szedted ! 4 szelepesek
MERCEDES-BENZ MINDÖRÖKKÉ