Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Am. belátom h némelyik merci jobb...
Én meg teszek rá... Én Bmw-t szeretem Te a Mercit Z3az Audit azt kalap meg a bot... hagyjuk már..
jó lenne végre csak CBR ekről beszélgetni
ha megnézed itt nem egyet mutatnak sokszor hanem több rajtot

amúgy a gyári adatok is jobbak ! vagy netán akkro is rosszul indultak el a bömössel?
Mes bímörökbe van rajtprogram...
De amugy ha megnézed a bmw-szarul rajtolt... és 4,4et ment igy a merci 4.3 at...
és ha háromszelepes akkor mi a fasz van? most tényleg nem azért !
Ha a biturbóról is ma hallottál akkor miért gondolod, hogy a szelepek számában igazad van?
Tessék egy-két 3 szelepes: 1
2
3
én Audi párti vagyok ha már német szal ne is próbálkozz
csak érdekességként mondtam hogy a tömeghokiautóknál is jobban veszik a Merdzsót
Audit vagy Mercit vagy BMWt Opellel ne egy lapon lécci...
én biztos nem engedek

de amúgy részemről lezárva (talán)
hát itt 4 et irnak az általam emlitett E55 AMG re de amúgy nem hót mindegy hány szelep ha leverik a BMW-t?

amúgy a németek sajna tényleg kezdenek japánautósodni

de igy is jobban kedvelik és jobban veszik a Mercit mint a BMWt Audit és Opelt ! ezt egy egy vagy két éves eléadási statisztika alapján mondom mielőtt ebbe is beleköt vki
nem azé télleg szeretem az autókat megminden de nem veszitek észre hogy felesleges vitázni?egyikőtök se fog engedni ugyse...
Szia Doky!
Nos én nem akarom senkinek az észt osztani,megbántai,de a merciknél tényleg sokat szerelnek

3 szeleppel! Ök igy oldották meg a német emisszios normákat(a doppel gyujás miatt nem

fért volna el a 4 szelep!)Egyébként belátták,hogy zsákutca volt a fejlesztés,de az átállás a 4 szelepesre

még nem minden motorfajtánál van. A12 hengeresek még 3szelepesek,és biturbo is van rajtuk.

Èn pedig ezeket szerelem Németo.-ba.

De azért csak szeresd a merciket(bár a németek nincsenek elszállva az utobbi idöben!), ,

csako
kocsik szarok...az csak télen jó..meg húzni a motort amikor megyek a pályára...ennyi...amugy a fasznak se kéne
BMW Merci vita ezzel lezárva!

itt a Merci legyalázza az emlegetett M5ös mit tom én mit gyorulsába és még hamarabb is áll meg pedig jóval nehezebb mint a BMW

ja és azért kell a biturbó okoskák hogy ne 6 ezret forogjon mint a BMW hanem 7-8 ezret ! erről ennyit még egy Suzuki Swift is lepörgi ezt a M5 Alpine hokk tuning szart
köce
hopp látod én beismerem ha hibázok az újakat tényleg biturbóval szerelik

de azt a marhaságot hogy 3 szelep nem tom honnan szedted ! 4 szelepesek

MERCEDES-BENZ MINDÖRÖKKÉ
ja majd andy húz engem!
no mindegy, legalább jobban elférünk a pályán
akkor nem tudom , lehet időzavarba van a srác a lényeg hogy mi nem megyünk
öccsém , má megijedtem hogy nem tudom meggyalázni az új csizmit..