Köszönöm, ez így egyben sok hasznos tanács!
Több nadrágot-kesztyűt gondoltam, nagyon logikusnak tűnik, rétegek, kívülre vízállót, gondolom - de mi az a kordura?
De az nagyon lelkesít, hogy látom, hogy ez azért csak egy olyan szerkezet, ami megfelelően használva alkalmas szinte bármire. Tényleg nem gyorshajtásra meg vagánykodásra kell, "csak" rendes közlekedésre.
Sajnos a szívem húz felé, mert annyira széééép kellett megnéznem a kereskedőnél...
Egyébként akkor mennyit eszik, mikor autópályán tépsz vele? (később még kimerészkedek úgyis, de mazsolaként nagyon parás lenne szerintem )
De sztem 130-at tartani ezzel a motorral kissé megeröltető már neki.Sztem az ideális 100-110-es utazó bőven jó. Bár elképzelhető hogy bírja és bírnia is kell a 130-at mert nem pörög pirosig de azért akkor is...
Sztem nálad a használt semmi képpo nem jöhet szóba, ha ennyit akarod használni! De ha elfogadsze gy tanácsot, talán van még megmaradt cbr 125 06-os esetleg abból még olcsóbban is kijönnél ha az tetszene neked. ugyanúgy 0 km-es és ruhára még több maradna, vagy akármire.
Én említettem, hogy télen is használnám kíméletlenül... amíg én bírom - és én ronda rideg marha bírok lenni, ha az az ára, hogy keresztülvigyem az akaratom
Ki terjeszti ezt a hülyeséget hogy autópályára nem lehet menni CBR125-össel? Ha az ember nem tud gyorshajtani egy adott útszakaszon akkor már nem is mehet rajta? Van valami ilyen szabály, vagy mi? 130 a sebességkorlát az autópályán és annit még tud a CBR is. Ha meg zavarnak a 160-170-nel csapató BMW-k és Audi-k a belsősávban akkor húzodj le a külsősávba! Én pl. mikor a Hungaroringre megyek akkor szoktam autópályán menni. A legtöbb autónál gyorsabban megyek ezért a belső-sávban szoktam menni, ha meg látom a tükörben hogy közeledik valami akkor egy rövid időre lehúzódok amíg elmegy.
A testméreteidhez tökéletesen jó a CBR szal no para. Én is munkábajárásra használom (napi 80 km) és minden probléma nélkül bírja a motor. Most teszem majd bele a 30ezredik km-et. KÖzútra tökéletesen jó a CBR, arra amire neked kell pláne hogy alkalmas.
Téli öltözködés. Hát én 3-4 nadrágot szoktam fölvenni és a térdvédőn leragasztom a szellőzőnyílásokat hogy ne fázzon meg a térdem. A bőrkabát baromi kevés hidegidőben, olyankor thermo-bélés és kordura kabát kell, az alá meg egy pulóver. Plusz több réteg kesztyű és sál a nyakba. Ilyenkor elég murisan nézek ki de inkább nézzek ki murisan mint hogy buszoznom kelljen
Szivató a régi modellen se kell, csak télen! Pöccre indul! Az injektoroson abszolút nincs is szivató, és lecsökkenti egy kissé a fogyasztást, állítólag ez az erejéből is levesz.
Megkérdezhetem mennyi pénzt szánsz a motorra?
Nekem is ez szögeli a fejemet, a bajom, hogy valahogy nem akadok bele 250-es motorba, ami még alkalmasnak is tűnne, a Népítéleten. Ez meg úgy tűnt, hogy 125-öshöz képest egész ott van a szeren
Amúgy viszont nem értek a motorokhoz, eddig messziről elkerült a téma, félek is a használtaktól így (pedig nagyobb gépet egyértelműen nem tudnék venni ebből a keretből) - bár vannak előnyei, az kétségtelen.
Még az is kérdésem, hogy az injektor miben érdekes, mennyiben jó nekem, aki használni és nem reklámozni akarom a motort? Állítólag nem kell szívni a szivatóval, ami már egy jó pont, meg elvileg ügyesebben adagol, de van erről valami okosság?
Szerintem egy hajszállal nagyobb motor jobb lenne neked... Főleg ha 2személyel használnád, meg előzgetni stb stb.... Talán egy szerényebb 250-es? De mondjuk az se sokkal erősebb a cbr-nél.
Üdv mindenki!
Egy-két hónapja vetődött föl bennem egy motor vásárlása, nem utolsósorban azért, hogy végre Budára költözhessek a Kedvesemmel együtt - miközben Fehérváron marad a munkahelyem, valamiért nem akar utánam jönni - szóval ingáznék, ami sok használat, sok kilométer, ergo szükségem volt egy szerény étvágyú kis gépre (mert ezt nem támogatják, kocsira bezzeg adnának benzinpénzt, ha smucigok, legalább csinálják rendesen )
Elkezdtem túrni a Népítélet és egyebeket, és bár sokak szerint kicsi ez a 125-ös gépecske, még nem találtam egyetlen konkrét típust se, ami hasonlóan szerény módon legel, és befér a keretbe is, aminek a cbr125r lenne a teteje kb... de ami még ennél is nagyobb baj, láttam élőben múlt héten... az piros-fekete 2007-es modell volt, gyönyörű, gyönyörű... én meg ön- és közveszélyes cosplayes, remekül állna az öltözékemhez Na de viccet félretéve, annyi jót írtak már a cbr125r-ről, és ha továbbra sem találok egyéb, nagyon konkrét jelentkezőt, valószínűleg őt választom :)
Láttam, itt járkáltak már vele egyesek hegyen-völgyön 2 emberrel is, és állítólag bírta a strapát :) Az jó hír, ha lesz némi gyakorlatom, és bátorságom (2 éven belül, de sok ezer km múlva...) fittyet hányni a szabályokra, és fű alatt bújkálva nyaralni menni kettesben Erősítsetek meg, jó lenne nekem nagyon egy ilyen motor nyergében :) Finom kényelmes-e? 176 centi vagyok és 70 kiló, ehhez mérendő az elhelyezkedés rajta
Van valakinek esetlen 2007-es fekete-fehér festésű változat? Mert gyönyörű a piros-fekete, de a fekete-fehér még jobban passzolna talán... megnélzném... esetleg látott valaki valahol raktáron-megvizslathatón ilyet?
Jogsi még erősen folyamatban, de szeretném minél hamarabb, nem akarjuk halogatni a költözést...
Téli öltözettel kapcsolatban van valami konkrét tanácsotok? Különösen az ízületeket illetően... no nem "igazi" télre gondolok, csak ilyen lötty semmire, ami idén is volt. Hóviharban, sokmínuszban tuti nem fogok naponta motorozni
Még valami: ijesztgetnek azzal, hogy nem lehet rendesen előzni egy ilyen kis géppel. Mi a tapasztalatotok nektek, valódi usereknek, mondjuk autópályán kívül, teherautóval szemben tanúsított előzési hajlandóságról? Egyébként autópályára ment valaki cbr125r-rel? Életben maradt? Mondjuk az elején nem merném megkockáztatni, és amúgy se célom az ott szokásos sebességeken hajszolás, mert azt hiszem, akkor lőttek a kis étvágynak
Ott válasszátok ki h magyar legyen (a káromkodás nyelve) és belineklesz egy oldalt. Ha a sportmotorot akarod akk nemjó a sportmotor.hu hanem egy fórumos linket illesz be. A siker garantált.
Több nadrágot-kesztyűt gondoltam, nagyon logikusnak tűnik, rétegek, kívülre vízállót, gondolom - de mi az a kordura?
De az nagyon lelkesít, hogy látom, hogy ez azért csak egy olyan szerkezet, ami megfelelően használva alkalmas szinte bármire. Tényleg nem gyorshajtásra meg vagánykodásra kell, "csak" rendes közlekedésre.
Sajnos a szívem húz felé, mert annyira széééép kellett megnéznem a kereskedőnél...
Egyébként akkor mennyit eszik, mikor autópályán tépsz vele? (később még kimerészkedek úgyis, de mazsolaként nagyon parás lenne szerintem )