Igen ez így van a bőrkabátoknál, de a kordura kabátok sok hátránya közül ez az egyik. A kesztyűt nem igazán lehet ráhúzni a kabát ujjára és a nyaka is nagyon sok levegőt enged be.
Szerintem egy normális motoros kabátnak ami jó az emberre, annak nem szabad, hogy felpuffadjon rajtad, felveszed a kesztyűt, hogy takarja az ujjánál a rést, meg a nyakadnál is becsatolod, és akkor már nem szabad, hogy beengedjen annyi levegőt, hogy felpuffadjon. Javítsatok ki ha rosszul gondolom.
én se fexem be soha mivel 6.ban lepörgi a 10ezret így is hogy nem bújok be sőt már pirosba is bőven belepörög...ha nem hajolok be akkor 10,500-11ig vigan elpörög ami már piros szal tartosan nem jó...de holnap befekszem enynitől nem lesz baja
Ez tényleg így van, néha néha a 10-es úton énis egy-egy percre kipróbáltam hogy mennyit számit a plexi. kb. plusz 10-et tapasztaltam én is, de nekem akkor se éri meg olyan kényelmetlen és mókás pózban motorozni az autókat enélkül is lehagyom. Viszont ami még elég sokat számít az a ruha ami a motoroson van. Nem vicc, komolyan jobban megy a motorom ha nem valami szakadt farmer van rajtam hanem a bőrgyata (ugyebár egyértelmű hogy ez mért van így ). A kabáttal ugyanez a helyzet.
Ja érzem is hogy elég áramvonalatlan a bebújásom, de ha lejebb tezsem a fejem akkor a bukóból ahogy kinéz az ember a felső részétől nem látom az utat és a fejemet nemtudom jobban hátrafeszíteni...
Meg talán a kezem se jól áll, mehetne lejebbre, és maj utána a testemhez szorítani....
4.ben amennyi a fordulat annyi a sebességed pl.: 6000-nél 60 10000-nél 100kmh4
4-5.ben húzasd ki vagy 11500-ig és akkor pakold a 6.at természetesen atomra be kell bújni a plexi mögé
Jaja a mocc már megvan több mint 1 hete! Csak azok a fránya km-erek allig akarnak belekúszni, nem tudtam vele mindennap menni, és naponta se megyek többet 30 km-nél!
Cáfolom a korábbi állításomat hogy a motor 110-et megy, barom voltam mert hatosban akartam kiforgatni, de mondjuk még most sem léptem át a 110-et csak most hatos helyett 4-es ben forgattam ki
50ccm van már motor?
Nincs is led-es visszajelző lámpa a CBR-en A váltó meg tényleg csak akkor szarakszik ha nincs elég olaj benne, de az is csak menetközben jelentkezik. Ha álló helyzetben nem tudod sebességbe rakni akkor egy nagyon picit told előrébb vagy hátrébb és próbáld meg újra. Ha meg piroslámpánál álló helyzetben akarod 6-ból 1-be visszarakni akkor minden váltás után kuplungot behúzva, húzz egy kis gázt és úgy egyesével le lehet lépegetni 1-be. Énse tudom elképzelni hogy valami műszaki hibából eredő rpobléma okozná a váltó-dolgot.
Az aksi az már más történet, az nekem a motor megvételét követő napon merült le, de csak azért mert nem volt benne még elég töltés (O km-es motor) és refit felkapcsolva gyönyörködtem a motorban és az szépen leszívta az aksit.
túlvagyok már az 1000-n,most ment az 1000-s szervízre,ezt írtam.
elárulom neked,hogy sosem kínoztam még,egyetlen egyszer mentem fel vele a pályára,hogy megnézzem h mit megy,nem hiszem h ettől lenne a baja....egyébként pont azon vannak ki az ismerőseim h h vigyázok rá...ennyit erről
melyik?