Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az a legviccesebb az egészben, hogy ha látnátok fostos4t alias mr2t képét, röhögnétek egy jót, és eszetekbe sem jutna vitatkozni vele, hiszen őt már ígyis eléggé elverte az élet.
hali!
olvass itt is "125/50 kimagyarázása, KPM elkerülése"
Büszke lehetsz magadra....pancser
foallasu 4T leugato
a mostani motorjaim melle max egy 500-as 2T fog betarsulni,hulye lennek lejjebb adni es venni valami 1000-es vashulladekot.
jaja és csak a középső 125ös a baloldali nsr "50" de fainul megy
a háromhonda jókép
ma mentünk 2 haverral egy kis kört de marha jó volt :) sajna a fényképező otthon maradt ezért van egy elég ratyi tel.-os kép
Mi ez a kispöcs mániád? miért foglalkoztat ez a téma téged ennyire?
Először azt írod hogy akinek kis pöcse van az kis motort vesz, most meg azt hogy akinek kis pöcse van az nagy motort vesz. Akkor ezekszerint minden motorosnak kis pöcse van? Szal nemtom... egy biztos... Te imádod a kukit.
mondom vegyél fel Mesenre
Ja amúgy azt nem hallottad hogy power felett egy másik világ kezdődik?
jah hogy úgy.nem fikázásból mondtam ám ne értsd félre
De ha gondolod vegyél fel MSNre és mesélek cím: fepi3[kukac]freemail[pont]hu
Előtte 0 váltós tapasztalatom volt és a legkomojabb mocim 1 Suzuki Katana volt. Igaz 1-2szer mentem CBRrrel annyi. 4 ló után elég ütős a 40. Ez miután megvettem a mocit másnap volt. Aznap este szitáltam még 1et 130ról egy bal hátsó kerékcsapágy miatt akkor majdnem összefostam magam. de miután kapott új fékbetétet + kerékcsapágyakat zsíír lett.
nem merted?nem értelek
Semmi... Olvasdd el... Nem azt írtam hogy majd besírtam mikor 3.ba 130nál volt a vége? Tovább nem mertem pakolni. De mikor motorozni jobban tudó haverral voltunk Tokajba 1-2szer 150ig meghúztuk...
mibajod az nsrrel?
Ebben igazad van. Tudom nagyon jól, hogy 125-ben a 2t-k a királyok. Felénk van egy mondás, hogy "mindenki a maga lovát dícséri" én szeretem a cbr-t és tanulómotornak jó is.
Nem akarok beleugatni, de talán van egy pici rálátásom kívülről. Én mentem CBR-rel NSRrel. Egy tény a CBR naon biztonságos moci, nem éreztem hogy szétesik alattam, fasza a hangja, viszont mikor megvettem az NSRem (180as) és 3. ba 130nál fogyott el akredit akkor bekönnyeztem... Félelmetes volt. A CBRen viszont kúrva jól éreztem magam. Fölösleges ezen rágódni... Van aki egy életet le tudna élni a kis CBRrel de gondolom sokatoknak ez csak az első lépcső.

A másik Mr. 2t nem a levegőbe beszél. Tényleg naon dúrva moccjai vannak, igaz szélsőségesen adja elő, de halomásból tudom hogy tud normális is lenni. Sztem senki nem 2tn akarja leélni az életét... Mr2t 2t busy de lehet idővel a 2t mellé betársul egy nagy 4t. Mint említettem sokaknak ez az első lépcső és tökmind1 2t vagy 4t úgyis továbblép... Amíg nemtudja vki úgy kimotorozni a CBRt mint Rocky addig fölösleges 2tről beszélni.

Nekem a következő lépcső 125 RX lesz (2t), de mostis erősen gondolkodtam a CBRen, de végül nem nyert mert úgy nézek ki rajta mint majom a köszörűkövön és a 10 ló körüli RXemhez képest nem jelente nagy lépcsőt. A szervízigényessége viszont megfelelne...

Remélem nem harapjátok le a fejem: Pisti
Lehet. És mi a te foglalkozásod amúgy?
nem is tudnal,mert neked oda emelkedni kellene
pff...
Tudod mit faszjankó? Leszarom, hogy mit ugatsz. Nem süllyedek olyan értelmi szintre mint a tied.
ne indulj ki sajat magadbol...fogadjunk not is csak itt lattal a sportmotoron
attol meg,hogy a te anyukad ezzel keresi a kenyeret,nem kellene altalanositani kis faszjanko :)
es mit akarsz te egy 600-assal meg 1000-essel palyazni?nojjel mar fel kis pocs.