Szerintem itt vagyunk egy páran akiknek valószínű azért van 125-ös cbr-e mert nem lehet nagyobb, most hogyha nekem is lenne A-s jogsim nem valószínű, hogy ebből a 800-ból ezt vettem volna.
doky próbaálj meg:
-A1 jogsival cbr 600-ast vezetni
-cbr 600-on megtanulni motorozni
-16-20 évesen iskola, érettségi mellett etetni egy cbr 600-t
utánna próbáld meg ezeket egy cbr 125-el és FEEL THE DIFFERENCE
amúgy egyáltalán nem lettem semmi ellenes de ha lenne 800 am akkor biztos nem egy 13 lovas mocit venék belőle hanem a legrosszabb esetben is egy két éves GS 500 as Suzukát vagy amit belinkeltem. De persze ez csak az én szubjektiv véleményem!
Nézd,a km órák alapból csalnak többé-kevésbé.
Pár hónapja a Motorshow1-ben a ZZR 1400 NEM MENT BEMÉRVE 290-ET !
És ha megfigyelted a külföldi motor-teszt végsebességméréseket mindíg "trafipax"-al csinálják.
Pl.az új MV 312-nél hangsúlyozták is ,hogy TÉNYLEGESEN 312KM/H a vége,nem óra szerint.
inkább mi az h nagyobb gumi? mert ha felnit mondasz akkor még ok, de h a guminak ehhez mi köze van, max pár cm-t változhaz a gumi kerülete amitől nagy eltérést nem fogsz tapasztalni. felnivel már valóban lehet csalni, főleg ha kisebbet teszel rá, de ki az aki kisebb felnit akarna?
ugy hogy abból a pénzből amit CBR re szánnál vehetsz egy GSX-R 600 ast a gép ami menni is fog mint a hülye!
a 25 öst egy-két hónap alatt kimotoroznád még ha az első motorod is lesz
nem tudja valaki, hogy hogyisvanez a 10%-os árcsökentés, mert ha az új ára gyárilag 850 akkor az kedvezménnyel 765 ami annyi mint a mostani, de viszont minek csökkentené bárki is olyasvalaminek az árát ami még ki sem jött tudom hogy a képen az új cbr van de a honda nem valami igényes az oldalára eddig is volt már pár téves adat, sőt a cbr 125 r-nél még mindíg lusták voltak adatot frissíteni. aki tud az árcsökkenéssel kapcsolatban bármit az jó lenne ha leírná
-A1 jogsival cbr 600-ast vezetni
-cbr 600-on megtanulni motorozni
-16-20 évesen iskola, érettségi mellett etetni egy cbr 600-t
utánna próbáld meg ezeket egy cbr 125-el és FEEL THE DIFFERENCE
Pár hónapja a Motorshow1-ben a ZZR 1400 NEM MENT BEMÉRVE 290-ET !
És ha megfigyelted a külföldi motor-teszt végsebességméréseket mindíg "trafipax"-al csinálják.
Pl.az új MV 312-nél hangsúlyozták is ,hogy TÉNYLEGESEN 312KM/H a vége,nem óra szerint.
ugy hogy abból a pénzből amit CBR re szánnál vehetsz egy GSX-R 600 ast a gép ami menni is fog mint a hülye!
a 25 öst egy-két hónap alatt kimotoroznád még ha az első motorod is lesz
Standing ¼ Mile
19.9 sec
Top Speed
112.7 km/h
A Honda 115km/h-t ad meg.
Engine :
Liquid-cooled 4-stroke 2-valve SOHC single
Engine Size :
124.7cc
Gearbox :
6 speed
Max. Power :
13 bhp at 10,000 rpm