Ne legyen törött! (alap)
Ne legyen laza a lánc (legyen még helyed állítani a feszességet)
Szervízkönyv
Ne füstöljön
Ne zörögjön/kopogjon STB... HA tudsz vigyél szerelőt!
minden minden mással, kuplungot be, pörgesd ki kuplungot dobd rá vissza. azért figyelj mert lehet belőle hátas. előbb utobb aztán mehet lamillákat cserélni szóval drága játék.
Jaja én voltam H.ringen csak már nem volt hely pályázni :) A repsolos (iker) 125-öst is láttam meg a fekete hajú lány gazdiját is :) Ott szomorkodott szegény
hát 50-es matrciát csináltattam,a vázon a kormány alatt csináltam ugyanoan szinkodos matricát mint a gyári,csak annyiban tér el,h honda cbr 50r,a hengeren letakartam a 125cm,rendszám le,rendszám tábla világitás izzo ki,a lámpában benne van h 50r arra is szoktam hivatkozni,meg h otthon hagytam a gyári papirom amit adtak a szalonba h 50-es de fellehet hivni(erre ugyis mondja h nem)50-es biztositás és csá már csak a szerencséden mulik..
viszont ha csináltatsz akkor lehet kissebbet is szentem megérné fyrgi haverom ijet akar a cbrre.
szentem fasza vödör hangja lenne ahogy visszaveri az aszfalt a kipuff hangját meghát lejjeb van a sujpont.
csumi tesók. Petii te hogy csináltad meg 50venesre a cbrt ja és policés társainknak nem-e szurja a szemüket. ja és szerintetek milyen lenne egy buelles kipuff a kis cbrre. üdv:micley
Ne legyen laza a lánc (legyen még helyed állítani a feszességet)
Szervízkönyv
Ne füstöljön
Ne zörögjön/kopogjon STB... HA tudsz vigyél szerelőt!