Tényleg? Na erre én is rájöttem.De 72? Nem igazán halottam még 72ccmröl.70-röl igen meg 80ról,söt talán régebben mintha lett volna valami 75-ös tuninghenger DT-hez? De 72?
Álltalában vagy kerek vagy 5ccm a vége.
Na persze a 125-ösök se mindig 125 hanem 123-124,de azt is mindenki 125nek nevezi
Én km/h-ra értettem.Az enyém gyári rendszer,az egyik ismerösé meg sportdob.A márkát nem kérdezd nem emléxem rá,de ha kell megérdeklödöm,a lényeg hogy nem gagyi dob a karbit is beállitották neki.Az enyém megy totál végre 140-et,az övé meg 145-öt.Na nesze.Százalékban ez is azért több mint a semmi,de végsebesség szempontjábol szinte észre sem venni
pedig erezheto valtozast hoz ra a sportdob, ugye ahhoz a 14-15 loerohoz jon 1-1,5-2 loero, ami kb extra 7-12%-ot jelent, szoval ha figyelszra az erezheto kulonmbseg.
Halika..Jövő márciusába lehet elkezdem én ish 125-ösre a jogsit..Én is egy ien CBR 125 R-re gondoltma Repsolba..Csak annyi volna a kérdésemh igy semmi tuninggal ez a 13-15 LE ez kb. mennyit jelent ségsebességbe ? 150-170km/h ? Mert most van egy Yamaha TZR 72-es-em alap kupuffal 102-t megy, mert a kipuff lefolytja..
Halika..Jövő márciusába lehet elkezdem én ish 125-ösre a jogsit..Én is egy ien CBR 125 R-re gondoltma Repsolba..Csak annyi volna a kérdésemh igy semmi tuninggal ez a 13-15 LE ez kb. mennyit jelent ségsebességbe ? 150-170km/h ? Mert most van egy Yamaha TZR 72-es-em alap kupuffal 102-t megy, mert a kipuff lefolytja..
én már kipróbáltam
régen én is csak elsőfékes voltam de aztán rájöttem hogy nem véletleül van rajta az ahátsó fék! kanyarban a motorféken meg a hátsó féken kivül nem tudsz mit használni!
nagymotoroknál a motorfék sem nagyon ajánlott a nagy nyomaték matt csak a hátsó
amúgy nem tudná nekem megmondani valaki hogy a kormányon van az a fém amiből kiáll a tükör és ráfogja a kormányra, na annak mi a neve és honnan tudnék olyat olcsón szerezni?
hát igen, erre a bonyolult manőverre találták ki a hátsóféket..
amúgy hátsófékkel tényleg lehet szűkíteni ívet. aki nem hiszi, próbálja ki!
Dokyval meg egyetértek, sok olyan helyzet van amikor kell a hátsó... nem egy haveromnak mentette meg az az életét hogy kijöttek elé, és ahelyett hogy csutka elsőfékkel beledurrantak volna, inkább besatuzta a hátsót és elfektette a moccot...
Egy jobb rendszer kb 1 lovat dob rajta
http://cbr125.tawaworld.de/thr...
Álltalában vagy kerek vagy 5ccm a vége.
Na persze a 125-ösök se mindig 125 hanem 123-124,de azt is mindenki 125nek nevezi
Inkább csak a hangja lesz szebb,na meg hangosabb..Ami azért sokszor segithet is
72es? Ez hogy jött ki?
Ne keverd egy kisebb köbcentis 2T-vel! Ez 4T.Kisebb teljesitmény de megbizhatóbb és gazdaságosabb!
Végre,már azt hittem sosem kapok egy fillért sem.
Nincs valakinek fölösleges Repsolos elsö sárvédöje?
régen én is csak elsőfékes voltam de aztán rájöttem hogy nem véletleül van rajta az ahátsó fék! kanyarban a motorféken meg a hátsó féken kivül nem tudsz mit használni!
nagymotoroknál a motorfék sem nagyon ajánlott a nagy nyomaték matt csak a hátsó
amúgy hátsófékkel tényleg lehet szűkíteni ívet. aki nem hiszi, próbálja ki!
Dokyval meg egyetértek, sok olyan helyzet van amikor kell a hátsó... nem egy haveromnak mentette meg az az életét hogy kijöttek elé, és ahelyett hogy csutka elsőfékkel beledurrantak volna, inkább besatuzta a hátsót és elfektette a moccot...