hát jó széles utak lehetnek felétek ha te csak ugy egy döntésből egensebehozod megfékezed aztán visszadöntöd és közben a sávban vagy az úton vagy nem tom hol tudsz maradni!
-------
amúgy nem tom miféle motorosok vannak itt! el sem tudnám képzelni hogy nem használom a hátsó féket IS lassításnál! megállás: elsőfék, motorfék, enyhe hátsó fék!
amúgy tudjátok mi a legnagyobb hátránya annak hogy nem használjátok a hátsót? az hogy rászoktok arra hogy csak az első fék létezik és a lábatok sose lesz emiatt készenlétben márpdeig ha ugy hozza a helyzet hogy egy kanyarban fékezni kéne és berántjátok az elsőt annak szép vége lesz
Kanyart fékezéssel legkevésbé fogod javítani, tessék elmenni vezetéstechnikai tréningre. a hátsóval ráfékezhetsz, de nagyon óvatosan, nehogy besatuljon a feneke.
Ha besokalltál egy kanyarban, jobban rá kell dőlni. Lépj rá a lábtartóra erősen, dőljél beljebb testtel és ellenkormányzás (besokallt kanyarban ez durva érzés, mert a kanyar széle felé kell kormányozni, de hidd el befordul az....)!
Ezt most jól megmondtad, sztem olvasd el mégegyszer, én nem beszéltem semmiféle pályán való fékezésről , nem is tudnék beszélni ilyenről, mert én a szántóföldön nőttem fel és tehénszaros földutakon fékezgetem!
en ha kanyarban korrigalok akkor max jobban bedontom, de amikor a labtarto leer akkor allt a kanyart is jol vettem be, szoval nagyon problemam nincs ilyennel, kanyarban meg nem kelett fekeznem, max egy kicsit talan, de akkor hirtelen egyenesbe rantom satu elso, majd vissza kanyarba, ha ezt gyorsan csinalod eleg jol lehet vele veszfekezni szerintem. de ez egyeni tapasztalat
Hát nemtom ti hogy vagytok, de én kanyarban (szinte)csak hátsót használok , mert ha elsővel
próbálnék korrigálni akkor becsuklana a kormány. Na a lényeg hogy Kellemes Húsvéti Ünnepeket!
jaja így van, kanyar előtt kell fékezni, kanyarba nem szabad. de az is benne van a kreszbe, meg a rutin vizsgán is így kérikk, hogy mind2 féket használd....nem csak az elsőt!
amúgy vannak olyan helyzetek, amikor kanyarba is kell fékezni, pl. nkem a múltkor kanyarba kamion jött szembe és csak úgy fért el, ha félig elfoglalta az én sávomat, nekem meg muszáj volt vmit csinálnom, h ne találkozzunk....s csak fékezzéssel lehett megoldani! én sztem Tyt ilyesmire gondolt.....meg ha ismeretlen terepen mész és rosszul mérted fel a kanyart akkor is kell valahogy javítani
En nem hasznalok hatso feket, amilyen szar a gyari gumi, tul veszelyes lenne max 2 szemelynel, de ott kell is.
Kanyrba meg minek fekezni? Ott kigyorsitani kell!
amúgy én is szoktam használni a hátsóféket. sokkal hatásosabb ha mind2 egyszerre használom, meg már volt olyan is, mikor nem mentem vmi gyorsan és csak hátsóval álltam meg :) de azért az elsőt szoktam nyomatékosabban használni ez tény!
másik meg az hogy kanyarban amikor le van döntve a moci, akkor elsőféket használsz? az érdekes.. én pl ilyen esetben ha lassítani akarok csak óvatosan rálépek a hátsófékre, a moci íven marad, és kész... elsőfékkel viszont nem marad túl nyugodt...
tegnap voltam kinn kamionparkolóban szegeden döntögetni (természetesen igencsak van még mit csiszolni a tudásomon, hisz most voltam először lezárt "pályán"), és lefektetett motornál nem sokat kezdhettem az első fékkel.
-------
amúgy nem tom miféle motorosok vannak itt! el sem tudnám képzelni hogy nem használom a hátsó féket IS lassításnál! megállás: elsőfék, motorfék, enyhe hátsó fék!
amúgy tudjátok mi a legnagyobb hátránya annak hogy nem használjátok a hátsót? az hogy rászoktok arra hogy csak az első fék létezik és a lábatok sose lesz emiatt készenlétben márpdeig ha ugy hozza a helyzet hogy egy kanyarban fékezni kéne és berántjátok az elsőt annak szép vége lesz
de ti tudjátok