Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem hátsófék kell! Csak tudni kell használni! Sulypont elől van az biztos, de ha nem úgy fékelezel h megemeled a hátulját, akkor fog a hátsó fék is... Próbáljátok ki még azt is h utassal mész fékezel 2 fékkel, elengeded a hátsót, és ahoz h ugyan úgy lassulj rá kell húzni az elsőre...
HA versenypályán meg egyáltalán nem használnának hátsó féket, akkor nem is lenne rajta! Használják azt, csak óvatosan...
hátsó fék szart sem ér utcán...
persze motocrossnál fontos...
Nem is az a lényeg hogy ott voltál-e a fizika órákon Tyt, hanem az hogy kurvára nem értettél semmit . Mindig fel jössz ide faszoskodni vazzeg. Menjél motorozni a barátaiddal. És tappossad a hátsóféket, amikor vki elédugrik, hátha a földön való sodródástól kikerülöd szegényt!lama
Ja igen, elfelejtettem nemet papirokkal
Sziasztok!
Ha valkit erdekel esetleg egy kek peldany 330.000-ert, volna itt egy.
Also idomok nincsenek meg hozza, egyebkent jo allapotban van.
Hát pedig jónéhány vb-s gépen látsz a bal csutkán féket, úgyhogy használják, csak nagyon finoman...
euroringre megyek énis valamelyik nap
majd ha itt a főtengelyem,mondok biztosat.
rs-eddel mivan?
Euroringre én is jönnék csak szóljatok mikor akartok menni
de nekem se ártana előre egy kis fék
Anyádék is spóroltak a gumival ás látod milett
Amúgy nemértem, hogy miért mindig ilyen szenylapokkal jöttök, mint pl sbk...
énis tudnék szépeket írni
erre megint lenne egy csúnya kommentem de a végén még engemis kitiltanak innen
nincs pénzem 1000kmként új gumira, bár tudom, szerinted az a max élettartama egy guminak
spórolok a gummával
Attól, hogy nem satuzol,, úgyanúgy fogy. 6800km-eres d208-ra büszke lehetsz.
annyit értsél meg hogyha erősen fékezel akkor a motor súlya teljesen az elsőkerékre esik és akkor hiába fékezed a hátsót.
városban,itt ott oké,de egy hátsófékhez fémfékcső,,hát vegyétek meg.brodszájdolni faszán lehet hátsófékkel az tény,meg esni gecinagyot
nem satuzni kell tökagy :)
képzeld, használok háccsóféket, és még van majd" 2mm a hácccsóó d208 közepín 6800km után :) csoda mi?
Mellesleg miért jó leradirozni a hátsógumma közepét? :)
mondtam már, nem pályáról és nem versenyzőkről beszélek.
hiába jössz állandóan azzal, akkorsem...
tudod jól hogy se versenyző nem vagyok, pályázni meg még nem jutottam el...
na utolsó..
régebbi SBKban volt egy Fékezéstechnika nevű cikk, ott elég okosan le volt írva minden.. ajánlom evodadis figyelmébe,aki szerint nem jártam fizika órára.
lehet hőbörögni hogy az SBK ííígggy meg úúúúgggy szar, olvassátok el a cikket és kész. nem baromság.
ja meg a motorozás mesterfokonban is van erről okosság...
szerintem egyáltalán nem hülyeség a hátsó fék. a leghatékonyabban akkor is a két fékkel együtt fékezve tudsz megállni, csak a hátsóval óvatosan kell fékezni nehogy blokkoljon. lehetsz akármilyen jó motoros akkor is gyorsabban megállsza két fékkel egyszerre. még ha nem is számít olyan sokat. és nem mindenki csak a ringen motorozik...
Akkor a versenyzők nagyrésze akik kawa kupába, köztársaság kupába mennek, ők bénák, mert nem használ nagyrészük hátsóféket, és azért mert így késöbb állnak meg :D:D Lehet, hogyha 20-al mész akkor így hatásosabb, de 150től felfele szerintem semmitse ér a hátsófék.
ne érts félre, nem csak azt használom, sőt lényegében az elsőfék a lényeg.
értsd úgy, hogy lehelletnyit használom a hátsót.. ez nagyobb, nehezebb gépnél sem hátrány szerintem.
mindíg ez a hungaroring célegyenes végén...
az itteni szar utakon meg elfelejtheted az erős elsőféket...

ne példálózzunk már állandóan a pályázással, tudod hogy nem arról beszélek.