Ja és négy fajta fényezéssel kapható. Kawa zöld, Honda piros-fekete szárnyakkal, Suzuki kék-fehér és Yamaha kék-ezüst. szóval nagyon eredeti ötleteik vannak
Ez a Rieju vagy mi a tököm, a Kimco-nak a "sportmotor"-ja, szóval jó kis dél-kóreai cucc és a Kimco kereskedések eddig is árulták, nemtom hogy mi ezen ekkora újdonság.
Bocs, de sztem az a rieju 4T.Legalábbis a honlapon az van. Meg a kipuff méretéből és alakjából is erre lehet következtetni.Amúgy ugyan az a blokk van benn mint a yamah ybr 125-be.
Köszönön a véleményeteket. Szerintem ezüst lesz belőle, mert úgy szeretném, hogy felrakom akkor az ezüst felnicsíkot, és veszek még kéken világító szelepsapit, aztán akkor kékes ezüst lesz a felnicsík is este, legalábbis elgondolásaim szerint, aztán a pirossal nem tudnám ezt a fényhatást elérni. Lehet hogy rosszul gondolom, de szerintem jól fog kinézni. Amúgy tényleg elég élethűek a képek, de talán arról a cbr-ről jó lenne még az a leo kipuff rendszer
Én meg szinterezteni akarnám majd a felnieimet,mert ugye a Repsol totál sárgában az igazi
Csak nem találok itt a környéken se szinterezöst,se homokfúvóst.
Na ennek még utána kell járnom
Mivel mostanában nem sokat használom a motort,ezért hetenként egyszer be szoktam inditani,had pötyögjön egy kicsit.
Ma is kiballagtam a mühelybe,full szivató és hagytam had járjon egy kicsit és bementem.Na akkor jött sógórom a pcs problémáival,és jol le is foglat.Belemerültem én is témába,és el is felejtettem hogy a motor meg jár.
Kb 2óra mulva egyszer csak eszembejutott,hogy JAJ A MOTOR!!!!
Kimentem,és persze már jo idelye leállt a full szivató miatt.A lámpát nem lehet kikapcsolni ezért jol le is szivta az aksit.
Na nesze vehettem ki az aksit is a gépböl és irány a töltö :(
Kellene egy hangosabb dob amit hallok mindig ha jár a motor
Én tudok neked mondani.
Nos ez kérlekszépen egy Rieju (vagy mi a rák ) váz és idom tervezésű és yamaha motoros 2T.Nem sok baj van vele csak az hogy most képzelj el egy 125 ccm-es 2T-t power nélkül fojtve.2,.LE Szánalmas.A motor amúgy nem tossz, külsőre veri a CBR-t de ha választanom kellene azért inkább maradnék a kis CBR-nél.Az még megy is valahova (ehez képest).
Tényleg, én viszont az új CBR -röl nem tudok sokat.Azt tudom hogy megváltozott a fejidom (végre).Meg már nem karbis a gép de így kb itt ki is merül tudományom.Esetleg aki többet tud azt szívesen "meghalgatnám".
Műszaki adatok:
Méretek (H*SZ*M): 2020/800/1180 mm
Súly: 107 kg
Motor: 4-ütemű (Léghűtésű)
Sebességváltó: 5 fokozatú
Hengerűrtartalom: 125 cm3
Fékrendszer (elől/hátul): Tárcsa/Tárcsa
Ülés magasság: 800 mm
Tank: 7,4 l
FRAME
FRONT SUSPENSION
REAR SUSPENSION
FRONT TYRES
REAR TYRES
FRONT BRAKES
REAR BRAKES
Steel tube, electric welded
With Fork Ø 35 mm
MonoShock Absorder
100/80-17
130/70-17
Disc Ø 280 mm. Double Piston Grip
Disc de Ø 220 mm.
ENGINE
MAKE
PISTON SIZE, BORE
NUMBER OF GEARS
REFRIGERATION
CARBURETTOR
STARTER SYSTEM
4T 125 cc
54 x 54 mm
5 Speeds with control to the foot
Air
Mikuni VM20SS
Kick Start and electric Stara
DIMENSIONS
DISTANCE BETWEEN AXLES
TOTAL LENGTL
TOTAL HEIGHT
TOTAL SEAT HEIGHT
BASIC WEIGHT
TOTAL WIDTH
FUEL TANK
1332 mm
2020 mm
1180 mm
900 mm
107 Kg.
800 mm
7,4 Litres
meg ha valaki megosztaná velem RÉSZLETESEN hogy az átirás menete hogy is megy annak nagyon örülnék
előre is köszönöm : egy leendő CBR es :D
Csak nem találok itt a környéken se szinterezöst,se homokfúvóst.
Na ennek még utána kell járnom
Na meg szerintem az ezüstön hamarabb meglátszódik kosz.
Jok lettek a képek Adee.A valóságban is ilyen lehet.
Mivel mostanában nem sokat használom a motort,ezért hetenként egyszer be szoktam inditani,had pötyögjön egy kicsit.
Ma is kiballagtam a mühelybe,full szivató és hagytam had járjon egy kicsit és bementem.Na akkor jött sógórom a pcs problémáival,és jol le is foglat.Belemerültem én is témába,és el is felejtettem hogy a motor meg jár.
Kb 2óra mulva egyszer csak eszembejutott,hogy JAJ A MOTOR!!!!
Kimentem,és persze már jo idelye leállt a full szivató miatt.A lámpát nem lehet kikapcsolni ezért jol le is szivta az aksit.
Na nesze vehettem ki az aksit is a gépböl és irány a töltö :(
Kellene egy hangosabb dob amit hallok mindig ha jár a motor
Nos ez kérlekszépen egy Rieju (vagy mi a rák ) váz és idom tervezésű és yamaha motoros 2T.Nem sok baj van vele csak az hogy most képzelj el egy 125 ccm-es 2T-t power nélkül fojtve.2,.LE Szánalmas.A motor amúgy nem tossz, külsőre veri a CBR-t de ha választanom kellene azért inkább maradnék a kis CBR-nél.Az még megy is valahova (ehez képest).
Tényleg, én viszont az új CBR -röl nem tudok sokat.Azt tudom hogy megváltozott a fejidom (végre).Meg már nem karbis a gép de így kb itt ki is merül tudományom.Esetleg aki többet tud azt szívesen "meghalgatnám".