Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi számitana drágának, kb 150E-ből összehozható.
Nagy valoszinüséggel ha turbot raknál rá többe kerülne mint maga a motor... na azért ez tulzás de értitek miröl makogok
Az egyetlen mód a valódi teljesítménynöveléshez.
Supercharger-hez gyenge a 125 4T-s motor, bár van olyan is amit külső áramforrásról v.
sűritettlevegőről hajtanak és kb olyan hatású mint az autóknál a "nitro" .
karbis rendszerre is lehet egyébként turbót tenni, csak túlnyomásosnak kell lennie,
mint pl a Renault R5 turbo-nál is.
Nagy valószínűséggel a világon egyedülálló 125-ös cbr lenne egy ilyen rendszerrel.
Első körben egy injektoros rendszer kell, egy kisméretű IHI turbo (pl 600-as smart-é)
olaj, viz van, hűtés megoldott, intercooler nem kell mert a menetszél visszahűti eléggé.
Ezek a feltöltők kb 130.000 -t pörögnek, úgyhogy 0,5 bar-t reálisan ki lehetne hozni belőle.
Igy a teljesitmény kb aza alaptelj. 1,5x-e lenne (elméletileg).
125 cbr-re turbót????
Ha teljesitmény növelést akarsz rakj rá egy turbo-t, az se olcsó de az legalább valóban dob rajta eleget.
Ez is igaz. Szerintem egyikőnk sem akar itt kukacoskodni ennyit erről. Szerintem itt legtöbbünk szeme előtt egy 600-as vagy 1000-es sportgép lebeg és szerintem felesleges most ilyeneken vitázni
Akkor megvehetted volna az RS-t akár 700E-ért és 100E-ért olyan motort csinálsz bele hogy birta volna ugyanugy mint az uj.... nem kukacoskodni akarok csak ugy megjegyezte nincs nekem semmi bajom a cébéerrel azon kivül hogy japó
Én néztem nagyon sokáig a használt piacot, és 800-ért tényleg nagyon szép rs-ek voltak, csak az volt minddel a baj, hogy 12-16 ezer km volt bennük, és azért ahogy hallottam ez egy igen költséges időszaka lehet egy kétütemű sportgépnek. Na meg mind úgy volt szinte hirdetve, hogy teljesen felújítva, meg így úgy. Majdnem egyiknek sem volt akkor gyári a motorja, ha meg gyári volt, az meg éppen, hogy egy próbakörre kibírta volna, míg elnem hozod és másnap lehet meg is halt volna. szóval használt motort nem érdemes venni, főleg nem kétüteműt.
haver rx 125öse fogyszt 8 litert, szóval egy rgv-től ez szinte semmi.
Inkább kenyéren is vízen élek de kiköhögöm azt a brutál sok 8 litert(1920Ft)
Nézd, nekem is megvolt az okom hogy miért ezt vettem, és miért ennyiért... másik topicban leírtam kismilliószor, nem fogok most megint belekezdeni.

Másrészt 800ért már lehet venni (ahogy Vdani is mondta) egy szép állapotú RSt!

Amúgymeg örülök hogy ennyire becsületesen kitartotok a gépetek mellett, és így szeretitek :) csak így tovább!
Sőt rögtön inkább egy 1000-es Firebladet!!!
Azt azért jo ideig nem kell tuningolni,igaz az az elhanyagolható 2,5millió forintnyi külömbség nem téma
Én ugy voltam vele hogy csak is uj motort,és be kell látni ez az árához képest nagyon jo!
2ütemüt többet nem veszek,elég volt a250-es RGVböl,ami alapból 8litert evett(ha téptem neki akkor bezabálta a 10-12öt is!!!) és max 800km-re volt elég az olaj ami persze csak is fullszint lehetett.
Ment mint a meszes,csak bird pénzzel :(
Szóval be kell látni csóró vagyok,ez van,ebböl kell kihozni valamit
800 ból egy fasza rs-t kaptál volna.
Csak azért itt jön elő megint tyt az árkülönbség. Én is úgy kaptam a cbr-em mint sokan mások a szüleiktől, szóval én azt mondom, hogy azon az 1,3 millán lehet venni nagymotort is, nem csak egy 125-ös csúzlit. Kinek ez van kinek az. Én néztem az új rs-t mielőtt cbr-t vettem és nagyon tetszett meg tényleg nagyon jónak látszott mikor ráültem, de azért egy 125-ösért nagyon sok az a pénz. Persze ez a 800-is sok a cbr-ért de akkor is, valahogy én ennél döntöttem. (bármelyik 125-ös kis csúzli, nem csak az rs-re gondoltam)
tanulság: egy gyárilag erősebb mocit kell venni ha kevés az erő a KisCirbiben

mondjuk RiSkát :)
Pont tegnap beszéltem erröl telefonon a gyáli Bejo Motor mühely főnökével.
Én arról érdeklödtem hogy meg tudják e csinálni és mennyi lenne a hengerfejben lévö szivó és kipufogó járatok bővítését és kipolírozását.
Elbeszélgettünk jo ideig,de a lényeg az egészböl hogy ök már csináltak több ilyen kis köbcentis 4ütemün ilyesmit,de nem ér szinte semmit.Csak a járat bövités semmi,a szepeleket kéne nagyobra cserélni,de azzal 3 baj van : 1nem igazán,vagy csak nagyon nehezen lehet szelepet találni, 2 álltalában(szerinte) a gyári szelepek is már akkorák hogy nem igazán lehet jelentösebben nagyobbat berakni, 3 ha minden menne akkor meg a elég huzos lenne az összeg
Ö azt javasolta hogy egy vezérmü tengely csere lehet még járható út,és max a polirozás ami igaz sokat nem jelent eröben,de nem árt mert nehezebben is rakodik le a dzsuva.
Na meg a lényeg hogy ö óva intett attól hogy egyébként jo motort csak ugy poénból szétszedjünk.
Szoval ez sem a jo megoldás
Sziasztok CiBeRék
Na akkor szombaton nyomulunk?
Csak lehet én nem megyek?
Na jo nem igy állok neki.El tudok menni,el tudok menni,el tudok menni....
Száguldozó köszi szépen az ügyintézést.Majd ha nagyfiu leszek meghálálom
Szevasz bátya!

Na ha meg lesz a cbr vagy az ns1 kész lesz akkot megyünk madarasra.
Gyere tuning elismerlek Motoros öcsémnek!
Na így már elengednek velem a szüleid?
inkább hengerfej tályékon kéne körülnézni szerintem, van ott még egy pár Le.
csak mert próbálom kikalkulálni, hogy mennyi lehet a 166-os henger
Szerintem csak pár LE-val lehet több, tippem ugy kb: 17Le erős lehet!
Nem tudom fogalmam sincs!
fxr 150 az 21 Le de az 4 szelepes.
nemtudja véletlenül valaki hogy hány LE a CBR150-es? nem találom sehol az adatait.