Már akinek, nekem már 110/70-es Dunlop. Annakm sajnos kampec szal most meg 120/80-as használt gumit keresek. Ha nem találok akkor 120/70-es lesz. Elöl még egy darabig marad a gyári mert az még jól tartja magát.
májusban jelenik meg az új cbr? :P az lehetséges, h fejidomot cseréltetek? : ) Vagy.. ha be akarom ezt adni, szerintetek mennyit kell ráfizetni? ( Szeptember 21-én vettem a motort.. újan : ) )
A köv. a helyzet: használt 125öst semmiképpen nem akarok. Az RS 125 1,300.000 forintba kerül vagy lehet hogy többe bölcs vezetőink miatt.. a CBR olcsóbb jóval és mivel már ennyi mindent kaptam nem akarom még ebből is a legjobbat-legdrágábbat.. De mivel egy kurva csóró kommunista fellegvár városban élek az a legvalószínűbb, hogy 70es henger lesz a mostani RSembe nem pedig 125ös moci mert lehetetlen eladni..
Azért várj azzal a boka leszarással, mert egyszerűen csak más szögből van fotózva a két kép, ezért tűnik úgy hogy máshogy áll a kormánycsutka (de ez csak optikai csalódás!!!!)
nem értem, h miért fikázzátok a CBR-t.. egyértelmű, hogy az RS jobban megy, de fél misivel drágább, és 2* annyit tankolsz bele 100 km-en ^o) No és a 2t-nél szervízbe többet fizetsz.. Kinek mi éri meg.. igaz? Ne hasonlítsuk már össze a kettőt.. köszi
ha úgyis olyan drága motort választatsz amilyet akarsz akkor minek égeted magad egy 4tvel??ráadásul olyan vastag mint a biciklim.marad még a 2t-nél 125ben is
hülye kérdés
minden tipus ugyanolyan
tzr = 2t
CR = 2t
YZ = 2t
YZF = 4t
CBR = 4t
NSR=2t
és ezekből mindegyik ugyanaz,szal a cbr ből is a 125 ös , a 600 as meg a 1000 res is 4t
mindjáááááá motoGP!!!!!!!!!
minden tipus ugyanolyan
tzr = 2t
CR = 2t
YZ = 2t
YZF = 4t
CBR = 4t
NSR=2t
és ezekből mindegyik ugyanaz,szal a cbr ből is a 125 ös , a 600 as meg a 1000 res is 4t