Én minden ilyesmiben benne vagyok!!! Viszont ha nem munkábajárás céljából motorozok, akkor Budakeszi, Solymár, Pilisvörösvár, Csobánka, Pilisszentkereszt,Dobogókő, Esztergom, Dobogókő, Pilisszentkereszt, Piliszántó, Piliscsaba útvonalon szoktam motorozgatni Szóval, ha ismerős vagy ezen a környéken, akkor meg pláne hogy mehetünk!!!!!!
Beszéltem azzal a sráccal aki Japánból küldi nekünk a cuccokat...
Ő azt mondta hogy Gyári 150-es CBR NINCS
Van valami Vietnámi cég ami felfúrja 150-esre és tuningolja és újonan úgy rakja össze és lehet optikai cuccokat is kérni hozzá ....
De gyárilag csak 125-öst gurul ki a gyár kapuján!!!
Mint mondtam volna nem sokat jutok motora kb. 3500 km mentem 2 nyár alat, nem játszom a pálya ördögét ha nem muszály. A power az power még ha szelep is. Szoktál Budaörs fele járni?
Hehe... azon énis mosolyogtam, hogy milyen mókásak lehetünk ahogy görcsölünk azon, hogy a nagyok elött tudjunk maradni ,
Mellesleg, csak nem vetted olyan komolyan a dolgot, vagy tényleg jobban megindul a CBR indulásnál? (mondjuk röviddel utána meg mindig simán elmentél mellettem )
Egyébként a múlthéten egy R1-es sráccal racingoltam így végig a várost (Budaörsi úttól az árpádhídig) Mondjuk nagy szerepe volt abban hogy mindig utolértem, hogy szinte végig egykerózott és csomószor beszorult a kocsisorok között (ugye ugye, minek olyan baziszéles motort venni )
NEM én ilyet nem csinálok! Ritkán szoktam motorozni ezért minden jo gurulásnak örülök! Szerintem jo volt! A nagyok meg szépen végig nézték ahogy szenvedtünk ellötük!
Ahogy elnézem (angol oldal, honda.hu) adatok szerint, 0,5 Nm-rel erősebb lett, és (lóerőt nem írnak)
0,3 kw-tal több lett!!!
Ezzel szerintem elvárható lesz, h kijöjjön belőle a biztos 135 km/h meg a szélvédelem is jobb, első ránézésre is!
Én naon fogok kuporgatni
Én úgy gondolom hogy motor tuning nem is kell erre a motorra a 2007-esre.Hiszen ilyen brutális tekintettel alapból gyorsnak tűnik a moci, és nincs ott az a bizonyítási vágy
Hát igen.Remélem az ára nem megy fel, mert akkor egyre jobban eltérnek a hondások az alap ötletől, hogy a cbr 125 egy olcsó, fiatalok számára is elérhető motor.Ugyhogy ne menjen fel az ára!!!!!
Amugy különbségek amit én még pluszba észrevettem:
-az oldalidom, és a fejidom találkozásásnál kapott egy légelterelőt
-az az oldalsó dekni fekete lett
-a tankon a honda felirat magasabbra került, ezáltal laposabban néz ki
-átlátszó indexbúra
És összeségében nekem ilyen motor volt az álmom, és az is.Ha minden összejön akkor becserélem egy ilyenre, ugyhogy nekiállok spórolni!!!!
CBR150R klub