Komolyan mondom leszarom a bokám!most látom, h a kormány lejtése kevésbbé lett sportos
Pedig azért "sportmotor" mert dőlni kell...de ezen nehezen bírom elképzelni, de ez azért lehet, mert lapossabb és hosszab a fejidom, és ez lehet megtévesztő.DE akkor is!
Az előbb mondtad hogy az új cbr-re NSR kerék kéne.De én tudok jobbat, a honda csinálhatna rá valami speckós aluminium vagy magnézium felni kéne rá, és akkor könyebb is lenne.Csak az ára akkor nem állna meg 900 000-ből
jah az 130 talán, és az a srác is itt vana fórumon...
Szerintem a kipuff valamit biztos dob rajta, de nem tom h mennyit
Az NSR fórumban volt 1 vidi 1 cbr ről, és h milyen jó a hangja, ma mikor hazajödtem a garázsban megbrüngettem kcisit, tök ugyan olyan hangja volt...
Én pályán simán 140 et mentem cöbörövel, bár annak a kipuffjából ki volt szedve a katalizátor. Egyébként egy 125östől 130km/h már szerintem elég. nem valószínű hogy végig autópályán mennél vele, ott meg egyébként is csak annyival lehet menni... Városban meg hülye vagy ha 130at mész.
Pedig azért "sportmotor" mert dőlni kell...de ezen nehezen bírom elképzelni, de ez azért lehet, mert lapossabb és hosszab a fejidom, és ez lehet megtévesztő.DE akkor is!
Rocky felvehetlek msn-re, komállak
Szerintem a kipuff valamit biztos dob rajta, de nem tom h mennyit
Az NSR fórumban volt 1 vidi 1 cbr ről, és h milyen jó a hangja, ma mikor hazajödtem a garázsban megbrüngettem kcisit, tök ugyan olyan hangja volt...