hát pedig szerintem sokkal nagyobb élvezet mikor a kanyar elött hirtelen lefékezel visszaváltasz párat aztán már huzod is a gázt engeded a kuplungot és dobod a kanyarba! nekem is volt robogom 12éves koromba míg rájöttem hogyan kell egyensúlyozni olyan járműn amin húzni kell a gázt, meg persze hogy megismerjem a gázkart!de csak ülni a motoron és szart se csinálni, ez olyan mint az automata váltós auto, ahhoz se kell nagy tudás, azzal nem fog senki beégni hogy szarul kuplungol és lefullad!
megha ekkora műmájer vagy akko mért nem ülsz rá 1 váltós motorra, 50es motorból is van ami jól néz ki és még jobban is megy mint a robesz, sőt csak olyat találsz ami jobban néz ki mint 1 robesz
hát nem egészen, ott meg kell ám találni a megfelelő sebességi fokozatot is, meg aztán nem mindig csak húzni kell a gázt, csúztatni a kuplungot meg stb. az nem csak arról szól hogy húzod a gázt, de a robogó igen, ott lófaszt nem csinálsz, azon simán el lehetne aludni, mert semmi dolgod!
Nem mondtam h nem menne de tod vannak normális emberek akik nem nézik le a robisokat mert 1 simson most motor mert van rajta 1 váltó azon is csak a gáz kell húzni
gondolod nem menne mi?
fater 600as Fazer-ével elközlekedek, pedig az 100Le magasabb mint 1 robogó, nehezebb is sokkal, jah és ami motorrá teszi hogy nem csak huzni kell a gázt hanem váltani is meg kuplungolni!
tény nem ültem még olyan robogon, de nem is akarok olyanon ülni, mert a robogó nem motor, hanem 1 hajszárító motorral felszerelt bicikli!
hát igen csak balfasz aki belemegy a robogóval az árokba, a robogozáshoz annyi ész kell mint a biciklizéshez, hogy legyen egyensúly, aztán csak gázt kell húzni, 1 robogó max vásárolni vagy iskolába járni jó, a robogózás nem motorozás csak motorozgatás, azzal kurva egyszerű menni, mégis bírom hogy a robogosoknak mekkora képük van, de ahogy közlekedni tudnak, komolyan mondom hogy a motoros társadalmom szégyenei!az a robogó amit már elismerek motor ként az minimum 400ccm-nél kezdődik!
Hát a robogó egyáltalán nem fos mindenki azt hiszi h könyű vele menni mert csak gáz oszt kész nekem amikor megvették a jogomat ahogy kifizette elindult vele durr bele az árokba meg arról tudnánk beszélni h mi a fosh .............
csak hogy megnyugtassalak titeket, a 2007-es CBR125R is úgy fog kinézni mint eddig, ez 1 pici 125ccm-es motor ami egy 4t-s blokkal van megáldva, amit elösször a honda dobott piacra ebbe a kategoriába, és mivel nincs a piacon versenytársa, ezért nem is fognak rajta újítani, a honda is megmondta hogy addig nem nyúl a CBR-hez míg nem lesz a piacon versenytársa, nem is lenne érdemes hozzányúlni, mert nincs kivel versenyezni, a másik meg az újítás bizonyára drágább lenne, és ezt a motort a fiatalok számára találták ki hogy nekik is elérhető legyen! szal nem kell félni, nem lesz újítás, azon a képen pedig tényleg 150-es CBR volt amit japánban forgalmaznak, és nem pedig a 2007-es 125ös, mert sehol nem lesz új 125ös CBR!
Szevasztok!
Először: a cbr nem gyenge, (pedig úgy látszik), és sokkal jobb vele tanulni mint egy 2Tvel.
Mellesleg tegnap úgy alakult, hogy indultam cbr-kupában (oldtimeresekkel) a hungaroringen. Ez volt az első pályázásom, még pálya mellett is keveset voltam, és nem lettem utolsó. 3:07-et mentem, amin persze van mit javítani, de így elsőre örülök hogy nem pereceltem. Egyébként a többi cbr-rel felnőttek mentek, akik már igazi nagyvasakkal tolják, és még ők is azt mondták, hogy hihetetlenül élvezetesen lehet ezzel motorozni. Szóval ne ugasson senki hogy szar gép. Nagyon fasza. Tanulni főleg!
z 750 az álmom, ma vettem egy z750es kulcstartot is: ha már a kulcstarto megvan, meglesz a kulcs is! :) csak az a baj hogy még egyelöre nagyon elérhetetlennek tünik. mindenféleképpen 2004est vennék (hogy minél olcsobban hozzájussak), természetesen jövöre, tökmindegy milyen szinü de z750 legyen. finom. nyammm
amugy ha válaszhatnék, zöldet vennék, de tudtommal 2004esben csak fekete, kék és piros van... :( 2005ösben már van narancssárga - az is nagyon tetszene, meg az ezüst. a zöld szint meg nemtudom.. ha jolemlékszem nálunk magyarországon nincs zöld z750 egyik évjáratban se, és talán máshol se... csak z1000...
Hát nem akarok parasztnak tűnni, de ahogy a szavaidból veszem ki ez MZ vagy egy jog v dio jobb mint egy cbr.Hát sztm te még nem is ültél motoron, mert a motor az ott kezdődik h van váltója(ami manuális) nem ugy mint egy FOS robogón!!!!!!!És ha olvastad volna tovább olvastad volna a kommenteket akkor azt is elolvastad volna h KURVA DRÁGA ez a motor.
Csak ennyit akartam mondani CSÖCS!!!!!!
www.scootermagazin.hu/ol vaso.p...
fater 600as Fazer-ével elközlekedek, pedig az 100Le magasabb mint 1 robogó, nehezebb is sokkal, jah és ami motorrá teszi hogy nem csak huzni kell a gázt hanem váltani is meg kuplungolni!
tény nem ültem még olyan robogon, de nem is akarok olyanon ülni, mert a robogó nem motor, hanem 1 hajszárító motorral felszerelt bicikli!
Először: a cbr nem gyenge, (pedig úgy látszik), és sokkal jobb vele tanulni mint egy 2Tvel.
Mellesleg tegnap úgy alakult, hogy indultam cbr-kupában (oldtimeresekkel) a hungaroringen. Ez volt az első pályázásom, még pálya mellett is keveset voltam, és nem lettem utolsó. 3:07-et mentem, amin persze van mit javítani, de így elsőre örülök hogy nem pereceltem. Egyébként a többi cbr-rel felnőttek mentek, akik már igazi nagyvasakkal tolják, és még ők is azt mondták, hogy hihetetlenül élvezetesen lehet ezzel motorozni. Szóval ne ugasson senki hogy szar gép. Nagyon fasza. Tanulni főleg!
amugy ha válaszhatnék, zöldet vennék, de tudtommal 2004esben csak fekete, kék és piros van... :( 2005ösben már van narancssárga - az is nagyon tetszene, meg az ezüst. a zöld szint meg nemtudom.. ha jolemlékszem nálunk magyarországon nincs zöld z750 egyik évjáratban se, és talán máshol se... csak z1000...
És az uccsó mondatot jól meg azt mondtam ...de a lényeg benne van
Csak ennyit akartam mondani CSÖCS!!!!!!