Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért kezdhetnéd egyből rutinnal??
Az a1 nekem is 70 körül mozgott Gondolom nektek azért lehet ien olsó mert ti saját motorral/autóval csináljátok. Azt tudom hogy nekem majd az A 30 körül lesz és egyből a rutinnal kezdhetem várommár
Nem végig tiltás! Ha figyeled a hangját akkor meghallod mikor van szabáklyzáson és mikor nem. Volt ahol folyamatosan tiltottam és volt ahol 11-11,5ezernél járattam folyamatosan (ekkor látható folyamatos kék szín a leömlő végénél.

Nem mutat rosszul a matrica de én inkább valós dobot rakok majd fel ha lehetőségem lesz rá

Akiknek sport dobvan fent azok milyen változást vettek észre? Nyomatékosabb, erősebb? Azt tudom hogy dob nélkül iszonyatosan nyomatékos akkor naaagyon jól lehet vele 1kerekezni. volt amikor sikerült 2esbe is felraknom és úgy mnni vele

A bejáratás alatt azt kell érteni hogy nem szabad pörgetni a motort, kerülni kell ez alatt a nyél gázt és a lehető legfinomabban kell vele bánni. Legalábis én így csinálom. Azt javaslom hogy a bejáratást min 1000km de inkább 1500km-ig csináld! Tudom nehéz kibírni (én is alig bírtam ki) de a későbbiekben ez elő fog jönni! Sokkal tovább lesz újszerű állapotban a blokja mintha csak 1000-ig járatnád.Persze rajtad múlik hogy csinálod de én javaslom h minél tovább csináld. A bemelegítésre is figyelj oda! Hideg motorral ne idulj el főleg ha bejáratós! Mindíg várd meg míg a hőfokjelzője eléri az első csíkot, akkor már elindulhatsz de még akkor se pörgesd! Ha a hűtője mindkét oldalon meleg akkor mehetsz vele bátran. Ezt úgy tudod megnézni hogy az oldalidomokon van kivágás és azon benyúlva eléred a hűtőt.
Természetesen azért kérdezd meg a szalonban (vagyahonnan hozod) mit és hogyan csinálj!
hát én is csodálkoztam de ez van. Most én nem tok mit csinálni, érted.
amúgy nem tudom, h nektek hogyan volt annyi a jogsi, amikor én 37.000-ért letettem és autóból is csak 85-90.000 volt igaz egészségügyi-ből nem kellett vizsgáznom, mert az az "M" kategóriánál már megvolt
hehe.. tegnap vettük meg a CBR125-öt Repsol fényezéssel... gyááááááárekek, iiigen tuti motor.. egy van, ami nem tetszik benne.. hogy lehetne kicsit szélesebb is a motor.. Jövő héten lesz nálam.. addigra meglesz a műszakiztatás, forgalomba helyezés.. Hány km-ig van a bejáratás, 1000, ugye? és az mit takar magában? mennyire hajthatom a motort?
hát nagyon jó ár mert itt 70ezer lesz alapból a vizsgákkal meg mindennel. +ha még meghúzznak akkor plussz pénz
a kocsit meg nyár végén kezdem az meg 140ezer forint
Minden oan drága lett
Letudtam jáccani szedtem le convertert ez a neve: ImTOO 3GP Video Converter
durva vidi, ez végig szabályzás??
jó ár én az met csináltam 53ért
Én tegnap kezdtem a tanfolyamot!!!
Szerintetek 50100 Ft az jó ár, az A1-ért???
Sztem jó nézz ki rajta az a matrica, de én nekem ha lesz CBR én is raptor kipufogót vagy mastec-ket akkarok majd rá. Valószínűleg December vagy FEbruár vége felé jönn a CBR. Remélhetőleg. De csak akkor ha hétfőn kezdhetem a tanfolyamot. Szurkoljatok
dede gyári persze! csak egy matricát raktam rá nem megtévesztö csak élöbe teccik rajta...
Peti! Az nem gyári dob arrow felirattal ami a gépeden van? Nekem nagyon úgy tűnik
Az én vasam is pöcre indul akármeddig áll. Volt olyan hogy nyáron közel 3 hétig nem indítottam be és mikor idulnu akartam pöcre indlt szóval... ha nehezen indul akkor ott gáz van.

Az XTvel is lehet személyt vinni! A fékről meg nemtudok semmit eddig csak az X-hez volt szerencsém.
Szerintem ez nem olyan nagy különbség. csak van aki a káros fordulatszámtartományt is igénybe veszi hogy 10-el többet menjen
Peti! Akkor azt áruld el nekem, hogy 120-nál 4-edikben mit mutat a fordulatszámmérőd?
hát az én CBR-em ha 1 hétig nem használom akkor is pöccre indul szívató nélkül, persze bátyámé már nem, nem tom mért, de ez van!

jah egyébként a 3gp filmet Quick Time-vel is le lehet játszani!

de nem értem hogy megy nektek annyit a motor, vagy meddig pörgetitek, mert tény hogy 12nél szabályoz de én max 11ig pörgetem mert onnan már piros! de nekem 1: 40km/h 2:70km/h 3:90km/h 4:110km/h 5:123km/h 6: eddig a rekord sík egyenes úton, full szélárnyékba szélcsendben 135km/h és nem csak nekem hanem bátyámnak is pedig aztán mind a kettő úgyan úgy lett bejáratva ahogy a Hondás srác javasolta, és mindegyiken normálisan el volt végezve a szervíz amikor kellett, szal nem értem hogy ilyen full gyári motorokból hogyan hozzátok aki ezt a menő teljesítményt, de felétek vagy lejt az út vagy kibaszott nagy a hátszél!
125R nem tom de én ugy halottam itt csávóktól hogy az R féke az gyengébb amugy a cbr is olyan mint az xt hogy néha nehéz beinditani ha pl 3 napja nem mentél vele? amugy xt-n lehet vinni 2. személyt?
a Yamaha XT 125X és R között a gumikon kívül semmi különbség nincs ha jól tudom....
nah aztán egy pözsót kibaszott nehéz ám odaverni
mi bajod robogókkal???????
az a baj, hogy még nem hallottál pufó nélküli robogót....
ja és ez a "robogó" gyárilag odavert lámpától-lámpáig egy pözsót!(ez csak egy a sok közül! )
ja am nemtom, mire következtetsz a nevem alapján, de szerintem akinek van egy csöpp esze megtudja mondani
szerintetek meket érdemesebb megvenni ha terepezni is meg városba is menni vele xt125R vagy X? az Rről nem halottam túl jó dolgokat
de nem tom mégse
megprobáltam felrakni ide a pc suitet
Vasárnap kecskeméten supermoto verseny! Valaki mgy? Én haverommal lehet kinézek