Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem éreztél még motorféket:o légyszi rakdd már 20(km/h)nál vissza 1 be, csak vigyázz h nehogy megfogjon az a nem létező motorfék!Meg jó hogy van minden motoron, csak mivel kis ccm , meg 1 heger, hát szinte nem jelentős.
Végre valaki hasonlít rám Én is 15 vagyok, és én is cbr-be gondolkozok!
Én jövőre szertetnék 125ccm-es gyorsaságit venni azért kérdeztem, mert érdekel (talán me is veszem jövőre), mer még csak 15 vok, léci mondj 1 árat (de vmi jót)
kösz
Annyit ér amennyiért el tudom adni, de lehet h beviszem a Yamaha-hoz és kihozom az R6-ot! Ja és "96 10. havi........
Tyt ha több mint 10 000 km van a púzodba akkor mérnem vettél vmi nagyobbat??? Akorl -os jogsival simán vezethetsz vmi 400-as speed gépet akár egy zxr-t ami azé már igencsak lép mint disznóóóó
Motorfék, te nem ismerheted ezt az érzést a motorodon!
Nem szeretnélek fikázni,de itt ez a Honda CBR 125 R fórum! MENJ HAZA! onnan ahonann jöttél a lóvés pofázásoddal együtt, mert ez derül ki minden mondatodból!
Már megint ez a kivagyok/mivagyok..............okádás..........nem érdekel ha 50000000km van a hátadba az se..főleg a te véleményed nem érdekel!
Ja és milyen évjáratú?
TZRrr neked mennyit ér a motorod most?
Hát én azt hallottam róla, hogy vékony kis virsli kerekei vannak és olyan karcsú mint 1 szál ropi, de ezzel nem fikázni akarom, mert én is cbr-t szeretnék jövőre, csak előtte mindent illik róla tudni
2 CBR akkora mint 1 RS vagy 1 TZR!
Nem vékony motor, nem égő hogy nézel ki rajta, mint egy rs-en vagy tzr-en?
(autós nyelven: mecedeses érzést kelt vagy suzukisat?)
hali

hát nehéz megmondani de a 2004-es évjáratúak mert akkor kezdték gyártani
hát 450-550 ezer ft között mozognak.állapotól is függ vagy van akki a km-ert nézi.
én egy jó darabig megtartóm .
Jövőre mennyi lesz a cbr 125 (legrégebbi), ha azt mondjátok h le fog menni az ára, mert jön az újabb
őőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő most megyek talákozni a mocimmal, de csak szerdán jöhet haza... megkergülök érte
Olyankor van állat hangja a kipuffnak Nekem ilyenkor (is) szokott bazinagyott pukkanni
2tnél nem jó a motorfék...főleg ha saját maga keveri mert akkor ugye alapjárati olajat kap,ha te kevered akkor talán többnyire lehet használni,de akkor is inkább hanyagold.....4ütemnél meg pakold vissza 2ből és 11ezerről hadd bőgjön lefele
hát a motorfékesre én is kiváncsi vagyok gracz vagy lehet csak nekünk fejletlenek az érzékszerveink.... mondjuk én soha nem motorfékezem....
Gracz, hát most nem mondtál okosat... nem 1000km van a seggembe, meg nem is 10000, hanem több... mégis számolom a sebességet. jól jön..

motorfékből megtudod? milyen motorfék?
de végigváltani persze végig lehet én is 4en közlekedtem amig bejáratós volt, csak magason már nem tudod megpörgetni. oyan alacsony fordulatról
aha..... hát azt megnézem h 4esben vagy 5ösben 3ezerről hogy huzod át az rs-t a 6-en, de szerintem sehogy... 5-6nál kész pasz nem megy tovább. régebben azt hittem csak az enyém de aztán megkéderdeztem pl windsurfert de ő is mondta h nem...
Köszi NSR hogy felhomályosítottál erről, mer eddig még senki nem mondta meg/ nem magyarázta meg pontosan ezeket a dolgokat. Remélem máskor is számíthatok ilyen rendes embrekre
pontosan, összeveted a fordulatot a sebességgel és egyből meg lehet mondani hogy hányadikba van, legalábbis én abból simán megmondom, mert úgyan úgy le kell nézni rá mint arra a kis szarra ami kijelzi hogy hányadikba vagy!
szerintem ennél nagyobb baromság nincs hogy 4ezernél váltani mennyit fogyaszt stb, attól hogy 4t-s moci ez is jobban szereti a magas fordulatot főleg hogy csak 125ös, meg most miért jó hogy 4ezernél feldobálod 6be és onnan kezded el húzni?hát komolyan mondom, akkor még járókerettel is megelőznélek, mert a 6.sebességi fokozat a CBR-en csak 1 fordulatkímélő sebesség, mert ha 5.ből felnyomom akkor vissza szokott esni ezért van az hogy aki kicserélte a lánckereket 1el kisebbre annak jobban megy mert igaz hogy attól csak erősebbnek kéne lennie, de van ereje 6.ba is kipörögni, mert az enyém full gyári és nem használok 6.at rajta soha csak ha jön a lejtő, és 5.be már fekszem rajta, de inkább hagyom had pörögjön 5.be, de ha már belenyúlik a pirosba akkor feldobom, de 2 perc mulva úgyis visszaváltók!de ha 4ezres fordulatnál akarsz te használni 1 motort hát akkor szerintem maradj a simsonnál, vagy vegyél 1 rollert meg úgy totál nicns értelme az egésznek, a másik meg az hogy szerintem 4ezres fordulatnál többet eszik mint amennyit használ, mert igaz hogy jól húz alacsony tartományból, de a motor alcsony tartományba is sokat fogyaszt mert ott erőlködik, szal ha annyira sporolni akarsz a benzinnel akkor inkább 6ezernél tartsad de ne 4 ezernél mert úgy meg teleköpi majd magát az erölködéstől!