PFÚha most elárultátok magatokat! Ti mondjátok magatokba, hogy hanyadika van?........pfúúúúúúúúú.............. Láccik, hogy ti se motoroztatok még sokat!
Én kb az 500. km után megszoktam, amúgy pl az üres-nél nagyon jellegzetes hangja van azt egyből lehet tudnio,mehgát emberek együttkell érezni a motorral...pl a motorfékből vagy akár egy leheletnyi gázkarmozdulatból lehet ezt érezni!!!! De nem is ez a lényeg OTT VAN A FORDULATSZÁMMÉRŐ az mindent megmutategyből lehet tudni.........nem kell itt számolgatni,,,,,,pfú kurva kemény volt
Én csak az Euroringen mondogatom magamban , hogy éppen hányadikban vagyok és hogy mennyit kell visszaváltani egy-egy kanyar elött. De az egyesnek teljesen más hangja van váltásnál, szal azt mindig észreveszem, ha véletlenül egyesbe váltok és olyankor nem engedem rá a kuplungot hanem egyszerűen visszadobom kettesbe, de ez az Euroringen (miközben körrekordot akarok futni ) plusz időbe telik, ezért ott számolgatok énis.
Nagy BMWk is jelzik a sebességet, meg még 1 pár moci... De az nem függ össze h digit műszerfal = seb.fok. kijelző! Az új mocik nagy részében már digit kijelző van, még sem mutatják a seb fokozatot!
Rockandy, egész jól megaszondtad, de én ettől független mindíg számolom magamba h hanyasban vagyok... megrögzült. Érdekes hogy soksok ezer km után sem tudtam erről leállni, bár soxor sokat segít, főleg amikor egy előzésnél van hogy 3at visszapakolok :)
Ez nem videójáték!!! Ez a valóság!!! itt nem kell látnod egy kis kijelzőn, hogy hányadikban van a motor, ahoz hogy érezd, hogy följebb vagy lejebb kell-e váltanod a kívánt sebesség és gyorsulás eléréséhez.
Szerintem a GSX-R-eken kívül más motoron nem is jelzik ki a sebességi fokozatokat annak ellenére hogy digi műszerfal van rajtuk.
Szerinetm tök mind1 h manyasban van(h azt látod e) érezni kell hogy msot hogy megy a morot, megfelelő e az a sebeség, tök mind1 h most tod h 4.ben vagy és nem bírja a gép. (igaz néha azért praktikus , főleg az elején, mikor azt sem tudod h hanyasban vagy?) (jó h én nem vagyok ilyen desigm tervező, mer nem tudnám eldönteni h digitálist vagy nem )
Rockandy, ez kajak így van?
nemúgyvolt h a kis Cirbi milyen nyomatékos alulról?
én ha 3000nél váltok az RSel, akkor is felmehetek 6osig és nem esik vissza...
A cbr 125-be azért lene jó a digitális óra, hogy legalább lehessen látni hányadikba van a gép.....
Ugy a mostani óra az csak az üres fokozatot mutatja.
Nekem a simson kimaradt az életemből szal nem tudtam, hogy az ilyen bika gép, de azt tudom, hogyha a CBR-rel próbálnék meg 4000-nél mindig váltani, akkor kb. a negyedik sebességbe váltva vészesen elkezdene zuhanni a fordulatszám és ha nem váltanék vissza akkor lefulladnék. Ez nem CBR 1000RR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
valami normálisabb válszt kérek erre a kérdésre: A cbr 125-st ha 4ezres fodulaton váltunk vele jól megy? (vagy mint 1 robogó) És akkor mennyit fogyaszt?
(csak olyantól várom a válszt aki igazán ért hozzá v. cbr-je van)
A cbr 125-st ha 4ezres fodulaton váltunk vele jól megy? (vagy mint 1 robogó) És akkor mennyit fogyaszt?
(csak olyantól várom a válszt aki igazán ért hozzá v. cbr-je van)
Én kb az 500. km után megszoktam, amúgy pl az üres-nél nagyon jellegzetes hangja van azt egyből lehet tudnio,mehgát emberek együttkell érezni a motorral...pl a motorfékből vagy akár egy leheletnyi gázkarmozdulatból lehet ezt érezni!!!! De nem is ez a lényeg OTT VAN A FORDULATSZÁMMÉRŐ az mindent megmutategyből lehet tudni.........nem kell itt számolgatni,,,,,,pfú kurva kemény volt