Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

inkább folraktam egyet....azt hiszem így a legegszerubb....

ehhez melyik a legbiztonságosabb motorzár?
miért nemszereti ez az én címemet bmw2005@freemail.hu
címed? megy a kép .....& johet a kép
Én szeretem az analóg órát! Sokkal jobb látni hogy kúszik fel a mutató, mint hogy csak a számok változnak előtted, szrintem
ez mi akart lenni?
くだらない
Neked mit nyomott rajt a V-lado?
Hang?LE?VÉGSEB.?
Oké nem a régimódiságot idézik, de a trendet követni kell
És egy egész rendszer mennyit dobna rajt egyáltalán?Ha mondjuk megy alattam 120-at, akkor 130-135-öt fog menni?Vagy csak gyorsuláson dob?
DE elsősorban lényeg a hang.Mert azt be kell vallani hogy halk egy gép ez a cbr, és nem árt ha léegalább meghallanak az autósok!
Japan 59327 Tokyo 本田技業株式会 138.
50ccm!nem akarok okoskodni ...de a rendszerek rohadt drágák!főleg a Leo...na de mind1
a másik:a kilógó indexek nem a régikórt idézik!a digit órával meg csak a baj van!az ANALÓG (mutatós) óra úgy jó ahogy van!sok összehasonlító tesztben dicsérik (lásd:Superbike 2004 december /lll.évfolyam 12.szám)
a lényeg a lényeg!a runner, a cagiva raptor 125,az aprilia Tuono 125,a yamaha dt125r és a cbr közül a cbr-nek van a leginformatívabb órája...
Mond a címet
Írd meg nekik levélben
Szerintem mindenképp frissíteni kéne ezen a modellen.Hiszen a kilógó index, és a mutatós óra kezd elavúlni.
Én a Leo vince-t ugy 120-ra gondoltam...De holnap utánajárok.....Csak már kalkulálom hogy jövök ki anyagilag, mert nemsokára kezdem az A1-et.Ugy tél körül.Ugyhogy a motort kb március körülre tervezem, és aztán rá a rendszert mihamarabb.
Azért érdekelt mennyi a rendszert, mert ha nem sokkal drágább mint ha csak dobot veszek, akkor naná hogy rendszer!!
Lehet hogy nem, de mi péntek délután megyünk munka után!!!
Elvileg én is ott leszek, de nem robesszal.Szombati napra tervezem a kiruccanást.Lehet hogy össze is futunk...csak nem fogjuk egymást megismerni.
hogy szélesebb lesz azt Z3 találta ki!!! nem én voltam....na jó csak vicceltem!ő mondta először és csak mondta ,nem 100%-ra állította, hogy talán külsőre lesz egy kis ráncfelvarrás....ennyi
ja az meg hülyeség,hogy a 125-ösökre nem annyira koncentrálnak,mivel a legtöbb eladott 125-ben kiveszi a részét a cbr...
Kösz!!!
Akkor írány Sárvár!!!
Csak erre egyet tok mondani,azt hogy euro2!ha nem 3...
A varadero 140-150 kiló (kb) és azt is pörgetni kell,10 000-ig !az nem olyan v2-es mint pl:sv!nem ér semmit!Amúgy meg a honda találta ki ezt (hülyeséget is talán) ,hogy minden motorja 4T lesz,a környezet szennyezés miatt.bla bla bla
Am a Leo Vince dob az egyik legdrágább!lesz az 100 000 felett is,rendszerrel!vegyél Giannelli-t,olcsóbban megúszod,és a hangja jó lesz!
Szerintem ennek a motornak a súlyához jó a 4t motor, csak nem az egyhengeres.Mint a 125-ös varaderoban, ott v2-es dolgozik és 15LE, ezzel szemben a cbr 13LE.Tehát lehet hogy ezzel kicsit erősebbé lehetne tenni.Mert ugye a varadero is nehéz meg a hyosung GT 125.És mindkettőben V2 van.

Lenne egy kérdésem hozzátok.KB mennyibe kerül egy komplett leo vince rendszer a cbr-re?Mennyivel lenne hangosabb?

Amugy ma szembe jött velem egy helyi cbr-es.....király volt, de az a srác ép hogy húzza a gázt....
Milyen jó lenne ha csinálnának egy olyan cbr 125-öt ami úgy néz ki mint a nagytesók (csak kisebb) és valami erősebb blokkot tennének bele, akár kétüteműt (ekkora motoroknál sztem még jobb a 2t de a nagyobbaknál ez nem igaz------ ODA KELL A 4T!!!!!!!!)
Ja Akkor jó
Az egész azzal kezdődött, hogy én olvastam kb. egy éve egy olyan Honda nyilatkozatott, hogy 2007-től injektort szerelnek a legkisebb ccm-es motorokba is és ezt megírtam itt a fórumon. 2007 meg jövőre lesz. Azt hogy szélesebb meg erősebb meg stb. honnan jött azt nemtom
Miért vagytok iylen biztosak abban hogy "07ben frissítik a CBR-t?Szerintem nem feltételnől kell, nem a 125-s kategóriára koncentrálnak, én nem lepődnék meg ha nem lenne.(Attól lehet h lesz )