Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

11kw vagy 10gyárilag
2 és 3 liter között fogyaszt egy teljesen gyári CBR. Gyárilag 14 LE ha meg szénné tuningolja valaki akkor 20 LE körül van. Múlthéten egy haveromat (ő is CBR125-ös) vitték Görögországban egy tuning CBR-rel és azt mondja nagyon állat. Állítása szerint picivel ugyan gyengébben ment mint egy NSR, de nem sokkal. Ez is egy ilyen 20LE-s változat volt, pályaidommal, projektorral a gyári lámpa helyett, karburátor tuninggal, teljes rendszerrel és még kitudja mivel. Most vett a Laci egy teljes rendszert görögben ettől a tuning műhelytől akiké a motor volt. Jövőhéten meghallgatom a hangját meg megnézem milyen mert már nagyon érdekel, olyan jókat mond a kipuffról.
ha ügyes vagy megtalálod 2ből is,de 1ből könyebb,csak kicst kell húzni a kart
koszi! úgy látszik eddig akkor csodamotort vezettem (kawasaki 500) mert annál 3-bol uresbe tudtam rakni. szoval akkor 2-bol lehet már uresbe rakni? vagy váltsak egészen egyesig aztán ures?! bocs a béna kérdésér, de I´m kezdooo
Mennyit fogyaszt egy cbr125, ha nem húzzátok neki annyira: 4e, 6e és 8ezres fordulat körül (GYÁRILAG v. max. 22LE)?
Azért cseréltem olajat, mert nagyon gyakran 5.-ben rángatott. Shell ment, Mobil1 jött, rángatás megszünt, váltó nagyon finom lett tőle, mintha kicserélték volna.
mondjuk a 70es cagivával tudnék menni dehát nincs jogsi szóval parás
amúgy tudod itt van pomázon Z3-tzrrel meg 1ik haverom derbi sm-mel és mennek pénteken majd visegrád felé de ilyen 60as tempóval ha van kedved menj velük jövőre majd már megyek én is,1előre gátol hogy nincs jogsim,meg most 125ös motorom sincs,pedig már jó lenne
mondjuk azt nagyon kevésszer találja meg az ember. szóval gondolom nem azért csérltél olajat
Nekem eltünt mióta lecseréltem a gyári shell olajat benne más márkára.
meg ott van még a fölső üres is 4-5 között vagy cbrbe nincs?
Azért mert a 3. és a neutrál között van egy 2. is! Nem lehet csak úgy egyik sebességből a másikba kapcsolni, ez nem autó. 3.-ból 2.-ba kell váltani, aztán belökheted üresbe. Egyáltalán nem nehéz rajta megtalálni az üreset, sőt... nekem előfordul néha hogy 1.ből nem vált föl 2-ba hanem üresbe kapcsol. Ilyenkor szépen felbőg a motor és néznek az emberek, hogy mit parasztkodok.
helyesbítek az elozo beírásomon: kuplung és váltogondok!
hello mindenki! megvettem a cbr125-somet, csakhát gondom is van vele, aztál lehet én vagyok a béna, miért nem lehet egyszeruen neutralba rakni?! annyit kell vele szarakodni. nektek nincs gond a kuplungal?!?!?!?!? Mert pl. ha megállok 3-s sebességen akkor abbol mé nem megy egszeruen neutralba??!?!?!?! segítsééég
Vki tud itt kerekezni a Cbr-rel???
Me én igen!
Nekem meg akkor amikor a Hayabusás haverommal meek motorozni!
ez érdekes! jaja az szar tud lenni miko fekszel már és tudod h ennyit birt a te mocid és akkor jön hátulrol egy nagy de nem baj... majd lesz oan nekünk is
nekem 130 a nagyon maxiumom....annál többet még sehogyansem tudtam kihozni belőle :) de ez pont jó...csak akkor van szarérzésem, amikor a nagyobb gépekkel eldöngetnek mellettem
Én amugy nem értem állandoan ezt a 120-125 végsebességet állandoan!! nálunk van vagy 8-9 CBR és 140-et megy mindegyik végre!! igaz h be kell hajolni de akkoris,amugy meg 4-be megy 120-at 5-be 132 megnéztük!! vagy csak rosszul járattátok ennyi
vLado, az alsó és középtartományban erősebb lett.
Felnicsik, fényvisszaverős.
Rockandyroll!!
Milyen dob van a cbr-en?dobbott rajta?
az neked felnicsík vagy csak tükröződik?
kösz pá
dee van !de így is szar..
azért köszönöm a segítséget
mek én csucsuzni..talán holnap
és nincsen nevet módosít gombod?
na köszönöm,de most mit csináljak
??
sztem még mindig rosszul vannak leírva az állatkáim...
nem tom kijavítani ........ohhhhhhhhhhhhhh
de nembaj les**rom
Ménnnnem azt mondod hogy az adatlapoddal szenvedsz? nem vágtam hogy mit akarsz írni hova