Én minden 1000km után teljen lemosom a láncot aztán este befújóm redesen.Arra azért figyelj
hogy a gumira ne kerűljön fel az olaj mert egyrészt megzabája a hátsó gumi majd idővel és ami még
rosszabb hogy a bedöntöd a motor megcsúszik a segge. ez körforgalómba kurva izgis főleg esőben.
Ja és a esőben mentél akkor ha megszárad a gép utána le kell ápólni. Ez sajna evvel jár.
ez a lánchajtásnak az átka. JA a lánfeszeségre is figyelni kell néha .na csá : )
fyrgi vagyok.
Láncspray ügyben én szívem szerint a CASTROL vagy ami még kurva jó az a MOTUL o ring
azzaz o-gyűrűs láncra ár boltól és szőrősszívű eldótól nagyjából 2500- 2900 Ft kb.. + és - pár száz forint.Én ezzeket használom nekem is cbr 125 R van . 12 ezzer kilóméter van már benne és még egy éve sincs nálam a vas. a láncot mindig takarisd le majd a lánc spray vel jó kezzeld le.
én este csinálom mert kell egy fél nap mig rászárad az a szar aztán adj neki : )
Végre sikerült a hétre szükséges cuccokat egy darab sisakhálóval fölpakolni a farokidomra, de a sima plexit megint nem tudom hova tenni. Ugye még sötétedés elött visszaérünk, mert a fekete plexivel nem egy nagy élmény sötétben motorozni Tavaly már küldtem egy hazautat Siófokról BP-re sötétben a feka plexivel, akkor az elöttem guruló 929RR-es haver hátsólámpáját követtem. A dolognak csak annyi volt a szépséghibája, hogy Ő is fekete plexivel küldte Vak segít világtalant sztájl
hát a guruláshoz lenne 1 tippem:
Balatonfüred-Zánka-Köveskál-Tapolca(ez 1 jó kis kanyargós út)-Veszprém-Balatonalmádi(ha jól tudom veszprém és almádi között is vannak jó kanyarok,de ha nem akkor almádi helyett le lehet jönni csopaknak, az tényleg jó kanyargós )
de ez csak 1 tipp, fontoljátopk meg, én csak azért írtam mert látom elég ötletdús volt a forum
de nagyjából ez egy 120km-es karika lenne ha jól tudom és jól számoltam!
Csakhogy merre.. Mert balatonpart ratyi, nagy a forgalom, főleg szerdától. tihanyban van pár jó rész. de simán balatonparton gurulni unalmas lenne, szerintem.
Háááát, típushiba? itt a fórumon sokaknak valami miatt ereszt a hátsó gumija és a sebességváltó nem igazán szereti a gyári (Shell) olajat. Én lecseréltem más típusu olajra és azóta nincs vele gond.
Mivel még a legrégebbi CBR125-ös is viszonylag új, ezért attól nem kell annyira tartani, hogy széthajtottat vesz az ember, azt viszont meg kell sasolni, hogy volt-e már törve a motor és ha volt, akkor tisztességesen megjavították-e. Le kel szedetni az idomokat és megvizsgálni, hogy vannak-e rajta heggesztésre utaló sérülések stb. és persze lehetőleg el kell vinni egy próbakörre. Így első nekifutásra ennyit tudok mondani.
Hát Siófok az csak úgy jön a képbe, hogy onnan jön egy CBR125-ös és egy 600F-es haverom. De a találkozó az Balatonfüreden lesz. És hogy utána merre menjünk, azt remélem megmondják majd a balatoni motorosok.
Én minden 1000km után teljen lemosom a láncot aztán este befújóm redesen.Arra azért figyelj
hogy a gumira ne kerűljön fel az olaj mert egyrészt megzabája a hátsó gumi majd idővel és ami még
rosszabb hogy a bedöntöd a motor megcsúszik a segge. ez körforgalómba kurva izgis főleg esőben.
Ja és a esőben mentél akkor ha megszárad a gép utána le kell ápólni. Ez sajna evvel jár.
ez a lánchajtásnak az átka. JA a lánfeszeségre is figyelni kell néha .na csá : )