Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

volt cbr-es is csatlakozhat majd?
Hát igen, felesleges rá,csak ha az újnak a felnije ugyan olyan akkor elvileg passzolnia kéne rá más kérdés hogy feleslegesnek tarom én is!
üdv. és persze nem probléma hogy minden adatot nem tartasz fejebe,nem is várjuk el !
130 as gumit akkor amotorra?
Minek?
100 és 130 az nem "kicsit" szélesebb.
ennyit nemigen szokott elbírni azonos felnire.
Legfelejebb más tipusu gumi, ami keskenyebb felnin is elmegy, de ez a 130 indokolatlan ekkora motorn, kb annyira ártelmes mint a 6 loerős 50ccem es motoron a 120 as gumi, csak arra jó, hogy drága legyen és fogja a motort egyenesben, kanyarban meg buta legyen.
Beletippeltem, nem tartok fejben minden tipust...

Viszont az ziher, hogy 100 as guminál nem kell nagyobb ekkora súlyhoz meg erőhöz.
Igazából még a 100 is túlzás egy személylel.
hát gyárilag 100 van rajta hátul
"Gumi elöl: 80/90–17
Gumi hátul: 100/80–17"
adatok

Üdv.
hali hát ha minden igaz akkor 2011 cbr nek ugyan olyan felnijei vannak mint régebbi társainak és az újon kicsit szélesebb gumák vannak,
100 / 80 R17 első ,130 / 70 R17 hátsó , hát a tényleg ugyanazok a felnik akkor ilyen méretű gumikat fel lehet rá rakni gond nélkül .
Cserélte már valaki a visszajelzőt ledes izzóra?
Minden guminak megvan az a tól-ig határa, hogy mekkor felnire szerelhető fel anélkül, hogy profl jelentősen torzuljon.
Ugyan ez visszafelé is igaz, egy bizonyos felnire nem lehet csak valamekkora gumát felpattintani.

Ha az 1,8 körüli kiscibere felnire felteszel egy 100 as gumit , ami 2-2,15 ö felire való, akkor a gumi futófelületét össze forgja húzni a kisebbb felni. Gumitipustól függ, de simán az is előállhat, hogy két "él" keletkezik a futófelület profilján.
Ilyenkor a lapos részig nagyo bután fordul a motor, az "élig" döntve viszont hirtelen bizonytalan lesz.

Összeségében a szélesebb gumi alaposan lerontja a motor menettulajdonságait.
HA valakinek még vannak még gumis ötletei szívesen fogadom.
A Másik dolog meg ezek a túrák érdekelnek amiket szoktatok szervezni. Ez iránt kinél lehet érdeklődni?
Nagyon szépen köszönöm. Én ennek ellenére is ki fogom próbálni a kicsit szélesebb gumit. :D
Remélem mindenki épségben hazaért.

A kérésnek megfelelően a mai túra útvonala (a nem megfelelő rész törlendő):
Öttevény-Abda-Győr- Bőny-Bana-Bábolna-Nagyigmánd-Kocs-Tata-Vértesszőlős-Tatabánya-Bi
cske-Herceghalom-Biatorbágy-Budaörs-Budakeszi-Telki-Perbál-Tinnye-Pi
liscsaba-Pilispölösvár-Pilisszántó-Pilisszentkereszt-Dobogókő-Es
ztergom-Pilismarót-Dömös-Visegrád-Visegrád Fellegvár-Visegrád-Pilisszentlászló-Szentendre-Pomáz-Csobánka-Pil
ispölösvár-Piliscsaba-Tinnye-Úny-Máriahalom-Szomor-Gyermely-Tarjá
n-Tatabánya-Vértesszőlős-Tata-Kocs-Nagyigmánd-Bábolna-Bana-Bőny-
Győr-Abda-Öttevény
Győrtől-Győrig 400 km.
Nekem nagyon tetszett.
A közeljövőben lehet rá számítani, hogy tervezek még hasonlót. A következő várhatóan a Bakonyban és környékén lesz.
Szia!

Nemrég olvastam ezt a cikket, ebben nem javasolják szélesebb abroncsot. Tapasztalatom viszont nincs a szélesebbel kapcsolatban

http://www.hegylakok.hu/2012/0...
Köszönöm szépen! Akkor én is hasonló módon fogok eljárni.

Lenne még egy kérdésem: a következő műszaki vizsga 1 év múlva lesz esedékes, de van egy kis felesleges aggodalmam. A motoron van most egy sport dob (brutál hangja van) és félek hogy a műszaki vizsgán ezt nem nézik el jó szemmel. A kérdés, hogy ezt mennyire nézik meg? Érdemes e a vizsgára feltetetni egy eredeti dobot? A sportdob gondolom befolyásolja a károsanyag kibocsájtást is. Ezt mérik e?
Előre is köszönöm erre a kérdésre is a választ! Nagyon rendes bagázs ez itt :)

Széles utat!
Még minig nem tudom mitől lett gyengébb a mocim,az olajszintet megnéztem az rendben van,de én a gyertyára tippelek.
Most gyári van benne a cr8e de mondta a szerelő hogy előtte másmilyen volt,de azt nem kérdeztem hogy milyen.De megnéztem a gyári könyvet és az nagyobb sebességre a cr9e gyertyát ajánlja,lehet hogy előtte olyan volt benne.
Igazából nem lett gyengébb csak előtte egy hangyafasznyit fürgébb volt.
Sziasztok. Remélem tudtok segíteni mert megérett a gumicsere a szépségemre csak azon gondolkozom hogy kicsit szélesebb gumit vennék rá csak nem tudom hogy lehet e rá szélesebb gumit venni ? ÉS hogy viselkedik vele?
És hogy milyet érdemes?
Válaszotokat előre is köszönöm Viktor
hát ha nem jönnének akkor simán mehetnénk Esztergomnak is élvezetesebb út mnidt az 1-es de majd reggel megbeszéljük. hosszabbank meg nem sokkal hosszabb
Ha mindenki tud jönni, aki ígérte, akkor Győrből 4-en. Vigferék holnap reggelre döntik el. Ők 1 motorral 2-en jönnének, és végül, de nem utolsó sorban Csajszi85 Budaörsön csatlakozik hozzánk.
Végülis akkor hányan megyünk? és ki honnan?
Szia!

Nekem is csak egy volt hozzá, a szalonban kértem egy Honda kulcsot, elvittem a kulcsmásolóhoz az meg lemásolta, a szám sem kell hozzá
Üdv. mindenkinek!

Nemrégiben lettem CBR 125 R tulajdonos. Most találkoztam az oldallal. Nagyon sok hozzászólás született már a topicban, jó ideig fog tartani míg végigolvasom. Ahogy látom szerveztek motorozásokat is, ami nagyon jól hangzik, a következőre lehet majd benevezek én is :)

Azonban lenne 1 problémám a CBR-emmel. A második kulcs nincsen meg, szeretnék másoltatni egyet. A kérdésem az volna a tapasztalt tulajokhoz, hogy a motorban van e indításgátló? Magyarul a kulcs másoltatható e ha van nyerskulcs, vagy mindenképpen a kis bilétán lévő szám bediktálásával kell rendelni a Honda-tól? Bevittem a motort abba a szervízbe, ahova eddig vitték és vezették a szervízkönyvet, ott azt mondták hogy le lehet csak simán másolni. Az interneten nem találtam pontos jól megfogalmazott információt erről a témáról, a kulcsmásolós sem mert másolni, mert mondta hogy ugyan kicsi a kulcs, de ő már sok mindent látott, szóval lehet hogy van benne chip.
A moci a 2007-es kiadású.

Mindenkinek jó motorozást kívánok! Széles utat!
Üdv! Na úgy tűnik, véget ért a kb. 12000 km óta tartó kálváriám. Mint ugye említettem már néhányszor, először csak kifejezetten hűvös időben, majd az idő múlásával már akár 20 fokban is leállt. Nem tartotta az alapjáratot, a reggeli indítás után pötyörgött egy percet, csökkent az alapjárat, és megállt. Újraindítás után jó esetben megint pötyörgött egy darabig, rossz esetben azonnal megállt. És ugyanezt megcsinálta 10-20-30 km után is, elég volt megállni egy lámpánál, lassítás, kuplung be, motor le. Már hozzászoktam, hogy túráztatni kell, mert leállhat. Nem volt törvényszerű a leállás, mikor milyen kedve volt, vagy a páratartalom, esetleg a csillagok állása befolyásolta. Nem akarom elkiabálni, mert még csak Székesfehérvár-Előszállás, majd másnap Előszállás-Dunaújváros utat tettem meg, de még egyszer sem állt le, ennyi idő alatt kb. 6-8 leállással biztosan számolhattam volna. Nem fogjátok elhinni: SZELEPHÉZAG! A kipufogó szelephézag egy hangyaf*sznyival kisebb volt a kelleténél, és emiatt fuldoklott. Pedig egyébként sem nagy (0,26 mm), de egy ilyen precíz szerkezetnél úgy látszik, nem megengedett az eltérés. A szerelő is csodálkozott, hogy mennyire hajszálpontosan kell beállítani, hogy jó legyen, de úgy tűnik, most sikerült. Menet közben is észrevettem, mintha visszakaptam 2-3 elvesztett lóerőt, jobban gyorsul, élénkebb, fürgébb a kicsike. Előtte még sík úton is előfordult, hogy betettem 6-ba, mire elkezdett lassulni, akárhogy húztam a gázt. Lényegében nem volt megfelelő a motor öblítése, és így legyengült. Végre jó! Lekopogom: kopp-kopp-kopp.
Aztán majd néznek csak a vadlovak amikor egy hasonló méges száguld el mellettük :D Szép látvány lesz kb 10 kis szöcske :D

Hajár srácok, széles utat és érezzétek jól magatokat!
1év van meg ,új, 2010 évjáratú ,
A fő szabály: Mindig a leggyengébbhez alkalmazkodunk. Budaörsig 90-100 km/h-s a tervezett tempó, ha mindenki bírja. Ne a gépek kínzásáról szóljon. Onnantól meg a dimbes-dombos-hegyes-kanyargós útviszonyok miatt úgyis lassabban fogunk haladni.