Ahhj...nehéz döntés. Papírjai rendben lennének tuti 400ért hirdetné!
Különben ez nem tudom mit csinál vele nekem 2,6nál városban sem evett többet... vagy nem is ismeri a mocit csak hozzá került.
Meg tudod nekünk családban öregapám megmondta...pestről macskát se...
Hagyd a csába.
Én nekem is volt rendszám nélküli cbr-em 200ezerért 11ekm-errel. Odaadták a svájci forgalmit tessék gyerek ezzel le tudod rendszámozni ha akarod. Jah. kellett volna a forgalmin szereplő személy és az én eladóm közötti adásvétel meg úgy különböző adók meg eljárás meg juttatás meg mi a tököm... 240e forint lett volna a rendszám. Ha nem találnak közben valamit és csuknak le engem meg veszik el a motort... magyar rendszámos gépet tessék venni.. sok mindentől megkíméled magad. 3ezer forintért még az útszéli autókereskedő is a nevedre íratja így még az okmányirodai sorbanállást is megspórolod!
Én papír nélküli motort amit 50-ként használtak nem vennék semmi pénzért.
Ki tudja honnan származik és ha rendszámoztatni akarod lehet csak gond lesz vele.
jó nem is egy dunlophoz akartam hasonlitani csak irtam hogy nekem mi a véleményem. És mennyi km-ert birt az irc gumi? csak mert nekem 6000km van benne és nem sok kopást látni rajta de öregedni viszont öregszik látni rajta kis hajszál repedéseket a gumi falán a felnihez közel
hali nekem nem csuszik a gyári IRC gumi lehet azért mert nekem szélesebbek a gumijaim vagy attól függ hogy neked hol csuszik? Kanyarokba vagy fékezésnél hamar megcsuszik vagy visszaváltáskor? nekem csak néha a visszaváltáskor csuszik meg a hátsó nagy ritkán de amugy tapad
elképzelhető hogy 9000km van benne de ha irtál volna évjáratot akkor abból is könnyebb levonni a következtetést. IRC gumi van rajta gyárilag. Nekem 6000km van a motorba alig kopott meg a gumim
Szia!
Párszor már összeszedtük, hogy mi az amit mindenképp meg kell nézni.
Gyárilag IRC gumi van rajta, ezt érdemes cserélni csúszik mint állat.
Elöl pontosan nem tudom, de hátul 100/80.
13ezer körül szokták többen cserélni.
Jó lett volna ha megmondod, hogy mikori évjárat, és mennyit kér érte a tulaj kicsit többet tudnék segíteni... De amit mindenképp nézz meg:
-Telók! folyat ,nem puha nem túl kemény?
-idomzat. Törött sérült ha benyúlsz mögé és hegesztett, azonnal idomonként alkudjál.
-motorikusan legyen jó a hangja. állóhelyzetben tisztán járjon ne kattogjon, ne csörögjön.
-olajra kérdezz rá, ha azt mondja épp most volt akkor nézz rá ne KOROM fekete legyen és ne legyen darabos.
-váltó
pöccre kell működjön ha nehezen jár ütést kapott. nem olcsó dolog.
Ha váltig állítja, hogy nem dőlt el nem rugdalta agyon a deknit de mégis nehezen jár akkor meg kell zsirozni de basszus 9000-nél?
Enyémet 32-nél kellett... mert eldőlt balra... :(
-a fogaskerekek. ne legyen dobócsillag. és ne legyen teljesen egyenes sem az oldal. így néz ki egy jó fogaskerék.
A láncot érdemes olyan 15nél cserélni. Ilyenkor mehetnek a fogaskerekek is az olyan 11,12e kompletten. http://www.abmoto.cz/_data/s_3...
A legfontosabb...
Ráülteted a motorra a tulajt vagy a haverod. Megmondod neki, hogy guruljon feléd úgy hogy egyenesben van a kormány és legugolsz a motorral szemben és nézed, hogy nem e két nyomon jár a moci.
Ha mész vele engedd el egy kicsit mindkét kezed... óvatosan. ha beszitál és nem tartja az irányt sajnos búcsúzz el a géptől.
Ferde motort ne akarj venni.
Ha fehérvár közeli vagy van ide járásod, szólj 440 környékén tudunk kevéskilóméteres megbízhatót. Ha kell ott az enyém próbáld ki az teljesen rendbe van téve. 32e km. érezni fogod a különbségeket.
Penteken megnezek egy cbr-125-ot. A tulaj allitasa szerint 9000 km van benne. Ha ez igaz es jol gondolom, akkor meg az eredeti gumi kell rajta legyen. Vagy nem bir a gyari 9000-et? Egyebkent milyen markaju, tipusu gumi van rajta gyarilag?
Mi mast erdemes nezni, ami elarulhatja, hogy 9000-et futott vagy tobbet?
Különben ez nem tudom mit csinál vele nekem 2,6nál városban sem evett többet... vagy nem is ismeri a mocit csak hozzá került.
Meg tudod nekünk családban öregapám megmondta...pestről macskát se...