Hali. Nem hinném hogy megyek mert elötte nap éjjeles leszek. Amugy bocsi de nem adom oda senkinek kiprobálásra de megnézni meglehet meg meghallgatni. Fateromon kivül még nem adtam kölcsön senkinek.
Üdv! Elvileg június 23-án (szombat) lesz motoros találkozó Mezőfalván! Jöjjön aki tud, legyen minél több kisCibere. motoros_srác21-re különösen számítok, mert szeretném kipróbálni a 250-est. Azért írtam, hogy elvileg, mert én így tudom, de még pontosítom a dátumot, ha rosszul tudom.
Ne sajnáld! :)
Nagykerből majd rendelek extra tartósságú ledeket super high lumnisity powerrel :D szóval nagyfényerejűt.
Körülbelül annyi lesz, mint amennyibe ezek kerültek nekem. Majd gondolok rád! :)
Marcell!
Én kiforgattam 11 ezerig azóta az üresjelzőm nem ég!
A fordulat függvénye lehet ez valószínűleg. Sajnos a motorunk generátora és fesz szabályzója nem egy kiforrott modell,van hogy 11-de gondolom néha 14 feletti voltot is ad a rendszernek amit ezek a kis kinai ledek nem birnak!
Az még a jobbik eset h ha utána világít,de nekem kikurta a N jelzőt. Viszont akár h toltam neki nekem nincs vele baj 100-110nél.
(fogaskereked miatt gondolom a tieb többet pörög)
Ha nagyon zavar visszarakjuk a gyárit sajnálom... :(
Ma kiprobáltam az evo neo 100-as benzint mivel megszünt a Shell kút itt nálunk. Nagyon jól megy töle a cbr-em. Muszály volt már raknom bele valami jobb benzint mert alig volt alapjáratom hidegen meg leáll hideg inditáskor dadog. Szoval király az Evo Neo is meg a V-power racing is:D csak kár hogy drága
Srácok!
Szereztem egy gyári első gumit hangszóró csere folyamán!
Nekem még van 2 mm az első gumimon és az volna a kérdésem,hogy
valakit érdekel esetleg?
4,5mm középen a szélén 5mm
80/90 Continental Contigo, 8000Ft
Nekem is shell van benne 10W40-es. De most majd lehet Motul-t rakatok bele egy probát megér aztán ha ugyan olyan akkor következöleg visszatérek a shellre. Nekem 90-nél 5500-öt pörög. Elöl 14 hátul 38-as fogaskerék
40km-eres utakon használva + város átlag fogyi 2.8.
90-nél 7500 100-nán 8500 nagyjából itt vége is van a történetnek. Persze lehet még tovább hajtani olyan 115-ig de az már piroska.. :)
Marcell cserélte. TÖbbet forog hosszabb úton tehát többet is eszik.
Kinek mi kell. Ha városban használod dinamikus én próbáltam, valóban jobban ugrik! De én hosszú távon meg vagyok elégedve vele! Nagyon.
Bocs h elcsesztem...
Nagykerből majd rendelek extra tartósságú ledeket super high lumnisity powerrel :D szóval nagyfényerejűt.
Körülbelül annyi lesz, mint amennyibe ezek kerültek nekem. Majd gondolok rád! :)
de ha kell első gumi van egy alig használtam ! :)
Én kiforgattam 11 ezerig azóta az üresjelzőm nem ég!
A fordulat függvénye lehet ez valószínűleg. Sajnos a motorunk generátora és fesz szabályzója nem egy kiforrott modell,van hogy 11-de gondolom néha 14 feletti voltot is ad a rendszernek amit ezek a kis kinai ledek nem birnak!
Az még a jobbik eset h ha utána világít,de nekem kikurta a N jelzőt. Viszont akár h toltam neki nekem nincs vele baj 100-110nél.
(fogaskereked miatt gondolom a tieb többet pörög)
Ha nagyon zavar visszarakjuk a gyárit sajnálom... :(
Műszerfalon a számoknál. :)
Szereztem egy gyári első gumit hangszóró csere folyamán!
Nekem még van 2 mm az első gumimon és az volna a kérdésem,hogy
valakit érdekel esetleg?
4,5mm középen a szélén 5mm
80/90 Continental Contigo, 8000Ft
Székesfehérváron van! :)
Szevasztok!
Imádom :)
90-nél 7500 100-nán 8500 nagyjából itt vége is van a történetnek. Persze lehet még tovább hajtani olyan 115-ig de az már piroska.. :)
Kinek mi kell. Ha városban használod dinamikus én próbáltam, valóban jobban ugrik! De én hosszú távon meg vagyok elégedve vele! Nagyon.
32nél a hondánál cseréltek olajat. Shell van benne 10w 40 ,nem tudom. Nekem olyan mintha hidegen szebben váltana...