Öregem, te egy üde színfolt vagy! Alig 5 éves a motor, eladó, és képes vagy 30 ezernél többet bevallani!
Azt hittem, nálunk minden használt motor huszonezer kilométeres. Az én Teresámnak is visszatekerték 21-re (és benne felejtették a pakkban a francia papírokat 37-ről ), mielőtt megvettem De nem csesztek ki velem, fogok én még az idén 0km-t fényképezni
Eladó a kis ciberém! A motor kinézete szinte szalonképes sérülésmentes,gyári állapotú! Új gumik fékpofák és olaj csere lett rajta elvégezve a múlt hónapban! A motorba 38000km van 2007-es évjáratú! A motor irányára: 350.000Ft
A motort az aprón megtekintheted bővebben ha érdekel!:)
Szia.Igazából,mint írtam nagyon kevés kilométert mentem még vele,mert fosok a rend őreitől.Amúgy amiket leírtál,majdnem igaz is.Az erő elfogy,de nem annyira hogy lassuljon.Sosem voltam híve annak,hogy feleslegesen forogjon a motor,mint állat.Inkább váltok vissza,mintsem erőltessem.Na meg nekem forog a cross gép aseggem alatt eleget.Ott veretek annyit,hogy az úton nincs rá szükségem.Bár sosem vonzott az utcai száguldás.Előzni amúgy sem n agyon lehet vele,max lakott területen átlépve a korlátokat.
Igen jót, bár az az 1 mm-es különbség megvan amit beszéltünk, de az szerintem nem befolyásol sokmindent. csak az az egy gond van amit írtam is, hogy beleér a lánc a láncmegvezetőbe.
Üdv, megérkezett a 14-es fogaskerekem. Felmegy szépen és nem is lóg, szóval azzal nincs gond. Egy dolog aggaszt: a lánvezető műanyagba eléggé belenyomja a láncot, mivel a kisebb lánckerék miatt a lánc felső fele lentebb került :/ Egyébként nem rossz, kicsit jobban gyorsul ami várható volt, 50-nél így 5.ben lehet vele kényelmesen gurulni (5000-es fordulat), 6.ban 90-nél 8000. Egyenlőre ennyi a pár km-es teszt eredménye...
Indeed. Tényleg nem fogja. De marha kíváncsi vagyok, mekkora fogyasztással járnék vele Egyébként én 176 centi / 70 kilós "versenyző" volnék. Gondolom célszerű lenne lekuporodni, légellenállás ellen, gumit meg fölfújni jó keményre (most is azt teszem, legalábbis az utóbbit, széles kormánnyal nem jó hosszan kuporogni).
Mondjuk a napi 2*22km-em nagyobb része országút, márpedig ekkora motorral inkább városban tudnék jobbat, szerintem. Túrákról nem is beszélve.
Nekem épp most jutott el arra a pontra a sisakom, hogy cserés legyen (eltört a plexi egy kis műanyag pöcke, és a plexi majdnem többe kerülne, mint amikor kifutó modell volt a sisak, akciózva).
Ennek okán megnéztem a lidl sisakot is, mert minek fizessek sokat fölöslegesen, ha az is jó ;) De sajnos nekem nem jött be, elég nyekergősek az illesztések, de az igazi bajom az volt vele, hogy marha kényelmetlen volt nekem. Véletlenszerűen nyomott az M-es teljesen logikátlan helyeken, az L-es meg simán csak laza volt a fejemre. Szóval nekem nem jött be.
Nem sokkal később (és nem is sokkal drágábban, 23.5k volt) találtam egy MT Defendert a fehérvári hondásoknál, na az passzentos, kényelmes, és a szemüvegem is jól bele tudom venni. És ebben is van beépített napszemüveg. Szóval egyelőre ennyit a pinlockos elképzelésemről, mert ebben sincs :D
Talan en vagyok tul sznob, de en Lidlben vett sisakban nem nagyon biznek meg... Minimum egy ismert marka olcsobb sisakjat vennem, ha mar mindenkepp a sporolas a szempont azon a felszerelesen, ami az eletedet mentheti meg...
Hát ha ilyen fogyival olyan motoron mint a tied,tehetném ezt meg simán leugranék a kis ciberéről :) Az tuti :)
amugy ha nem vagy olyan nagy huszár nem lassul olyan 95 körül lehet tartani sztem. én 78kiló vagyok....remélem májusra csak 75 :D
Na de értitek.
ez sose fogja emelgetni az orrát 4-5ben :D
Basszus, egyszer tényleg ki kéne már próbálnom egyet Röhögni fogsz, de én, a hypermiler, soha életemben nem ültem 250-esnél kisebb gépen, még tanulóként se
(Asszem az) ecomodder.com-on találkoztam olyannal, aki a 250-esnek hosszította az áttételét, és neki bevált, viszont a beszámolóitokból úgy tűnik, hogy a 125-ösnél ez annyira nem célszerű. Azért ha sík úton csak lassulni bír hatodikban, az már talán túllő a célon
Pedig egyébként magam részéről a hosszabb áttételek híve vagyok: ha adott helyzetben túl hosszú (gyenge) egy fokozat, még mindig vissza lehet váltani, viszont ha túl rövid, és legmagasabb fokozatban is pörög, mint a motolla, akkor már nincs hova fölfele
Nem tudom leírni minden fokozatra a fordulatot de 14-esel jelentősen forgott a motor,17-esel 4.ik 5.ik 6.ik sebességben már érezhető a fordulat gyengülés 6.ik meg felejtős mert válthatsz 5.ikből 11.ereznél akkor is lassít
Bocsi, hogy nem jelentkeztem, de még csak most tudtam elhozni a gépet... Sajna még kész sincs teljesen még a jobbos index meg a lánckerék...