És mik a tapasztalatok a 17-esel?Nekem is az van fenn de nekem semmi jó....6.ikban inkább lassul a motor mintsem gyorsuljon/vagy tartsa a tempót...főleg 2 személyel....Előzés is rémálom
Mikor megvettem a motort 14-es volt azzal kilehet forgatni a motorját rendesen és elbírja a két személyt normálisan jó úton 2 személyel bírt tartani 115 km/h-öt.... 1 személyel 120km/h
Én a pinkmotortól rendeltem, konkrétan bediktáltam, hogy mi kell. ha délelőtt telózól akkor másnapra kiviszik a csomagot. 2200 forint lesz a fogaskerék.
Igen írtam is a hosszú hsz-emben, hogy 1 mm-er a különbség.
Mondjuk ha a külső 20mm-es átmérőnél a motoron a tengely elég passzos, nem lesz gond sztem... Majd elválik. Amugy honnan és mikor rendelted? Mert én hétfőn az m0mot bol és még semmi változás a rendelésemben :(
Na az jó, mert én is rendeltem egy JTF 264-es fogaskereket, mert a fórumban írták h az jó, én meg nem néztem utána tüzetesebben. De egyébként ennek a 264-es nek nagyobb a belső átmérője mint a gyárinak, szóval rá fog menni, csak az a gáz hogy lehet nem lesz központos és lógni fog :/
Köszönöm!
Közben átnyálaztam egy JT katalógust...
a CBR-be nem #264-kell hanem #1264 és 1264-ből nem létezik 14 fogas. Amit nem értek mert többen írták a fórumban, hogy 264-es kell.
A kettő között egy különbség van az pedig a belső átmérő ami 1mm. Kérdés, hogy a honda hagyott-e annyi helyet, hogy reszelés nélkül felmenjen. Barmolni nem akarok, akarunk... Így lesz egy szobadísz, hogyha nem stimmel a dolog. Mindensetre jobb érzés lenne ha lenne végre 6. sebesség :)))
Egy biztos senki sem ír le semmit rendesen... Ezért irgum-burgum. Nah majd én kipróbálom aztán részletesen beszámolok... Fordulatszámokkal, fogyasztásokkal... mindennel.
jah és köszönet a vargesmotornak, hogy elviseli a fárasztó dolgaimat :D
itt van három hozzászólás is:
valooo[10153] 2007. február 4. 22:11
bocsi de ez a kodja :14 es jt lánckerék JTF 264-14
Száguldozó[10151] 2007. február 4. 20:18
Egy jó tanács: mond azt hogy Honda cbz 125-re kell én is ugy rendeltem!
RockandyRoll[27] 2007. június 19. 22:30
Csak a lánckerék kódszámát mondjátok meg nekik, azt ne hogy milyen motorra szeretnétek! Mert a katalógusukban ahoz a kódszámhoz ami nekünk kell, nincs odaírva hogy CBR125-ösre is jó. eredetileg valami xt125-ös gyári méretű fogaskereke ez a cucc és gőzük nincs róla hogy a CBR-re is passzol.
Gratula :]] Azon meg ne parazz, hogy masok mit gondolnak, rajtam is folyton meglepodnek, hogy motorozom...szerintem egy csaj ugy jo ha vagany :) - es az en Elsom is egy 125-os CBR volt 5 eve... :))
Köszönöm szépen! Hogy ki mit mond, nem különösebben foglalkoztat, én motorozni szeretnék és punktum! :-) Igazából nem szegedi, de Szegedtől nem messze lakom. Lehet hamarosan találkozunk a rakparton, láttam gyakran szoktak kint lenni ott motorosok.
0 hibapont?Az azért durva,ügyes vagy garula.Azzal meg ne foglalkozz hogy ki mit mond,az a lényeg hogy te mit akarsz.Amugy látom szegedi vagy én szinte minden hétvégén kint vagyok rakparton hol cbr-el hol vtr-el.
Sziasztok! Ma voltam KRESZ vizsgázni. Mivel itthon átnéztem minden témakört, sokat teszteztem, nem ért meglepetés, sikerült 0 hibapontosra összehozni. :-) Ha minden jól megy jövő héten megyek rutinozni, csak lenne már végre igazán jó idő! Kíváncsian várom, hogyan fogok boldogulni. Sokan még mindig hihetetlennek tartják, hogy én "kis törékeny leányzó" létemre motorra merek ülni.
Na ebbe beletaláltál,mert nekem munkába járós a kis cibere.Nap mint nap.Jogsi?Háááááát.........Múlt héten voltam egy napot rutinozni.Most csütörtökön is megyek,és majd május 2.-án vizsga,rutinból.Meg kell hagyni,én nagyon élveztem a rutint.A cross után fincsi volt.A lábaimmal nem tudok mit kezdeni.Itt csak a lábtartón lehet backiiiiiii
Őszintén mondom,nem voltmég alkalmam menni vele annyit,hogy érezzem mizu mozi!Nincs meg az a nyíves jogsi,és nem sokat vagánykodok addig.Amit észre vettem,jóóóval kisebb a fordulat 90-nél.Az erőt még nem volt alkalmam tesztelni.De jön már a 14es is,biztos ami biztos
Mikor megvettem a motort 14-es volt azzal kilehet forgatni a motorját rendesen és elbírja a két személyt normálisan jó úton 2 személyel bírt tartani 115 km/h-öt.... 1 személyel 120km/h
Alkatrész-Erőátvitel-Lánckerekek
Igen írtam is a hosszú hsz-emben, hogy 1 mm-er a különbség.
http://www.jtsprockets.com/cat...
http://motorcycleproducts.co.u...
A 264 méretei is ugyanezek:
http://motornagyker.hu/spd/JTF...
Közben átnyálaztam egy JT katalógust...
a CBR-be nem #264-kell hanem #1264 és 1264-ből nem létezik 14 fogas. Amit nem értek mert többen írták a fórumban, hogy 264-es kell.
A kettő között egy különbség van az pedig a belső átmérő ami 1mm. Kérdés, hogy a honda hagyott-e annyi helyet, hogy reszelés nélkül felmenjen. Barmolni nem akarok, akarunk... Így lesz egy szobadísz, hogyha nem stimmel a dolog. Mindensetre jobb érzés lenne ha lenne végre 6. sebesség :)))
Egy biztos senki sem ír le semmit rendesen... Ezért irgum-burgum. Nah majd én kipróbálom aztán részletesen beszámolok... Fordulatszámokkal, fogyasztásokkal... mindennel.
jah és köszönet a vargesmotornak, hogy elviseli a fárasztó dolgaimat :D
itt van három hozzászólás is:
valooo[10153] 2007. február 4. 22:11
bocsi de ez a kodja :14 es jt lánckerék JTF 264-14
Száguldozó[10151] 2007. február 4. 20:18
Egy jó tanács: mond azt hogy Honda cbz 125-re kell én is ugy rendeltem!
RockandyRoll[27] 2007. június 19. 22:30
Csak a lánckerék kódszámát mondjátok meg nekik, azt ne hogy milyen motorra szeretnétek! Mert a katalógusukban ahoz a kódszámhoz ami nekünk kell, nincs odaírva hogy CBR125-ösre is jó. eredetileg valami xt125-ös gyári méretű fogaskereke ez a cucc és gőzük nincs róla hogy a CBR-re is passzol.
Használ valaki a motorján utángyártott tárcsaféket? Ha igen, mi a tapasztalat vele?
http://www.kepesmotor.hu/bor_k...
Na figyu te h állsz a jogsival? én pénteken rutinozok, hétfőn gyaksi és szerdán vizsga!
grrmmm