én 116 500km nél vagyok full gyári álapot no tuning kivéve K&n sportlégszűrő betét.gyári dob azzal a legmegbizhatobb és legtartósabb.
2 személyel gyári átételezéses 15/42 fog fogy 2,8-3,5 liter /100km.
100km/h kb 3 liter fogyaszt 100-on . racing pályamod attack modban 3,8-4 liter /100km . max 4 lietr 7 zer alá nem nagyon ment fordulat csak tiltásig.
de eljár 80 nal 2,5 literel 2004-es karbis verzió legelsó széria példány lóba több 13,5 kb. nem mértem még.
egyszemélyel utazó 100-110 .néha 120 km/h.dobozal.
doboz nélkül 130-135km/h vége szélcsendben.ha 100 benga sik uton 140km/h.
Hány km van a motorodba? 4896km
Hány litert eszik átlag? 2,5l-2,8l /100km
Mennyi az utazója? ha nincsen szél akkor kb 100 azt még szereti ,hátszél esetén 110-120 ,szembe szél esetén 80 (a vége viharos hátszélben 140)
Gyengébb nem lesz.Többet csak azért fog enni,mert hallani akarod majd a hangját,és jobban tekered majd a gázkart.Na ez tapasztalat.Lehet belém kötni,de ez mind csak tény!
Én ezzel tisztában voltam, pont arra lennék kíváncsi hogy a sportdobbal nem-e lesz gyengébb, vagy fogyaszt többet, mert igazából csak a hangja miatt kellene :)
"De azért elég tömegcikkre sikerült pont ez a kis cbr" van benne valami ,de azért annyira nem rossz a helyzet hasonló az anyagok minősége az összes új motornál autónál és még lehetne sorolni bármit 100,000ft os Samsung telefon és ropog a hátlapja .....
Nincs ebben semmi bonyolúltság,mint mindenkinél nállam is szórakozott a világítás,kiégett égő,vagy pislákolás.....égők megmocorgatása és "helyre jött" persze kontakt hiba de rendesen volt! :)
Megoládás: világításkapcsoló távolsági kapcsolója szolgáltatja a 4 lábkiosztású 12V 30A-os fénykapcsoló relének a pozítívat,van egy test
A másik két láb a relébe feljön közvetlen az aksitól egy pozitív(persze beiktatva egy lengőbiztosítékkal) a másik kivezetés pedig az égők fele
A relénél a kapcsolásra nembaj hogy nemjut el kontakthibák véget normális feszültség(hibaforrások: csatlakozók,kapcsolók,testelés oxidálódása,csatlakozók lazulása állandó kontaktus hibák végett kissé beégett felületek végett megnő az ellenállás így kevesebb feszültség jut el az izzókhoz)
A relé kapcsolja így pl az álló motornál,jó aksi mellet a normális 12,7V-ot az égőknek, és nem 12 meg 11,9V-ot... :D
Védi a relé a kapcsolót a beégés ellen....
Én nem tudom de szétbontottam az első világításom "kábelkötegét" szigszallagát és gyárilag párhuzamos kapcsolású égők, simán megpatkolva meg egy adag szigszallag... semmi kábelkötegvédő normális csak 2 kis szakaszon... égőkhöz a ++- is csak egy adag szigetelőszallag volt.....na ezen se árt alkotni... meg felforrasztani az égők foglalatában található kis kivezetéseket ++-
Hát az a baj minnél fiatalabb a motor annál roszab, és már mindegy milyen márkja ....
De azért elég tömegcikkre sikerült pont ez a kis cbr....Pont ezért kell karban tartani,vigyázni mindenére, és nem teljesítményt hanem élettartamot kifacsarni belőle....
Nemrégiben raktam át a 91-es olasz 125-ösömről megmaradt 1-2 gumialkatrészt egy kicsit szilikonnal átkezelve...(kábelburkolók,védőkupakok...stb)Az a gumialkatrész ami ezen a mocin van márlik szét azt 2005-ös a motor?....olyan helyekről ahol még intenzív fény,vagy sár se éri....víztől így nagyon véd ha lemárlik a motorról.....
Lessétek meg majd a fényszórótok hátoldalán lévő 5 gumicső állapotát....kis "szűrő" van bennük....megfogod a gumit azt lemárlik...
Én azon szoktam derülni, amikor a kiscibere tulajok herótozzák például a Q link ss125 öt, hogy az fos kínai motor, az övék meg uyge mégis csak egy honda:)
Ami uygan tele van kínai, tajvani alkaltérszekkel braziliában vagy hol összeszerelve, da azért a q ilnk egy fos.
Igaz, egyes országokban azt is hondának árulják
én 116 500km nél vagyok full gyári álapot no tuning kivéve K&n sportlégszűrő betét.gyári dob azzal a legmegbizhatobb és legtartósabb.
2 személyel gyári átételezéses 15/42 fog fogy 2,8-3,5 liter /100km.
100km/h kb 3 liter fogyaszt 100-on . racing pályamod attack modban 3,8-4 liter /100km . max 4 lietr 7 zer alá nem nagyon ment fordulat csak tiltásig.
de eljár 80 nal 2,5 literel 2004-es karbis verzió legelsó széria példány lóba több 13,5 kb. nem mértem még.
egyszemélyel utazó 100-110 .néha 120 km/h.dobozal.
doboz nélkül 130-135km/h vége szélcsendben.ha 100 benga sik uton 140km/h.
2,5-3 liter (ha viszek utast,3,5 körül)
utazója szélcsendben 95-100 km/h
utassal szélcsendben 90 km/h
kb:3l
Én 80-90km/h-val járok
2,5-2,8 liter/100 km
100 km/h-val járok vele, az még kényelmes a számára
2,6-3l/100km
100-110 ha szép az idő
ha fúj a szél 85-90
Hány litert eszik átlag? 2,5l-2,8l /100km
Mennyi az utazója? ha nincsen szél akkor kb 100 azt még szereti ,hátszél esetén 110-120 ,szembe szél esetén 80 (a vége viharos hátszélben 140)
Fogyasztást még nem tudom, nemrég van meg a moci
120 km/h óra szerint
3-4.2 L
behajlással,sok türelemmel 120km/h kb,de az már gyilok
Szeretnék kérdezni tőletek 3 kérdést, egy felméréshez (magamnak).
Hány km van a motorodba?
Hány litert eszik átlag?
Mennyi az utazója?
Válaszokra egy példa:
21000km
3,4l/ 100km
95km/h
Nagyon szépen köszönöm!
üdv
Kobra
Üdv
Funny
Am a relén a 30 a táp be, 87 a kimenet a lámpák felé, 85 a relé pozitív, 86 a relé negatív.
Előfordulhat hogy a 85-86 között bevan iktatva egy dióda,akkor polaritásra illik figyelni,
Kábelezés 1,5mm-eres kábel és 10A-ros biztosíték
Ha kilövi a 10A-et akkor max 15A!
nekem eze eddig még nem állt fenn de ha igy lesz megcsinálom ;)
üdv
Sziasztok!
Megoládás: világításkapcsoló távolsági kapcsolója szolgáltatja a 4 lábkiosztású 12V 30A-os fénykapcsoló relének a pozítívat,van egy test
A másik két láb a relébe feljön közvetlen az aksitól egy pozitív(persze beiktatva egy lengőbiztosítékkal) a másik kivezetés pedig az égők fele
A relénél a kapcsolásra nembaj hogy nemjut el kontakthibák véget normális feszültség(hibaforrások: csatlakozók,kapcsolók,testelés oxidálódása,csatlakozók lazulása állandó kontaktus hibák végett kissé beégett felületek végett megnő az ellenállás így kevesebb feszültség jut el az izzókhoz)
A relé kapcsolja így pl az álló motornál,jó aksi mellet a normális 12,7V-ot az égőknek, és nem 12 meg 11,9V-ot... :D
Védi a relé a kapcsolót a beégés ellen....
Normális kábelezés 1,5mm-eres kábelezés,forrasztás,saruzás,zsugorcsövezés....
Én nem tudom de szétbontottam az első világításom "kábelkötegét" szigszallagát és gyárilag párhuzamos kapcsolású égők, simán megpatkolva meg egy adag szigszallag... semmi kábelkötegvédő normális csak 2 kis szakaszon... égőkhöz a ++- is csak egy adag szigetelőszallag volt.....na ezen se árt alkotni... meg felforrasztani az égők foglalatában található kis kivezetéseket ++-
Ez engem is érdekelhet. Ha egy picit részletesebben leírnád, akár relé számmal együtt is irhatnád értek hozzá annyit hogy meg tudnám csinálni.
De mi a változás? :)
De azért elég tömegcikkre sikerült pont ez a kis cbr....Pont ezért kell karban tartani,vigyázni mindenére, és nem teljesítményt hanem élettartamot kifacsarni belőle....
Nemrégiben raktam át a 91-es olasz 125-ösömről megmaradt 1-2 gumialkatrészt egy kicsit szilikonnal átkezelve...(kábelburkolók,védőkupakok...stb)Az a gumialkatrész ami ezen a mocin van márlik szét azt 2005-ös a motor?....olyan helyekről ahol még intenzív fény,vagy sár se éri....víztől így nagyon véd ha lemárlik a motorról.....
Lessétek meg majd a fényszórótok hátoldalán lévő 5 gumicső állapotát....kis "szűrő" van bennük....megfogod a gumit azt lemárlik...
Ami uygan tele van kínai, tajvani alkaltérszekkel braziliában vagy hol összeszerelve, da azért a q ilnk egy fos.
Igaz, egyes országokban azt is hondának árulják