Am amit érdemes átalakítani az a világítása...vagyis feljavítani a gyárit...Enyémbe most 50w/35w Ba20d (bajonettes égők virítanak)
A távolságit relé kapcsolja, és az égőig el is megy az aksitól a szufla,és nincs fényerőcsökkenés,picit átkábeleztem.....Majd a tompított is így lessz megoldva
Ha kicsit jobban átnézitek a motorjaitokat,rájöttök miből készül a cbr 125 idomjai egy viccek csörögnek zörögnek 8ERpm-nél?Repednek törnek? Itthon a konyhába jobb műanyagból készült tálcánk van,ezek az idomok nagyon ridegek,rugalmatlanok.....
Saját tapasztalatom hogy az idom gumiágyazása menyit ér,maga az idomból törik ki a tartópöcök....Vicc.... sorozatgyártás? vagy minőség?...tömegcikk...olcsó előálíthatóság....Nem tartós rugalmas....stb...
Világítás: bajonettzáras simson korszakú égők/égőfoglalatok 2004-es cbr-ben?....
Első teleszkóp: porvédőt nem kapni csak gyárit utángyártott nincs,csak szettben árulja a Honda.... simmering/porvédő
2 szett kell párbasz szokás cserélni ha az egyik megadja magát másik is megfogja.... darabaja 6500ft.....+olajcsere ugyanis az az olaj is elfárad nemcsak a motorolaj....
Olajról jut eszembe, a motor túlvan tervezve,hiszen az olajszűrő rendszere a blokkban egy fémháló,szó szerint arra jó ha széttörik a váltó a nagyobb fogaskerekek darabjait megfogja.....csak nem olajat szűr....
Váltó: 6 sebesség elég rugalmatlan 6ikbak már lassul a moci 17-es lánckerékkel,felejtsétek ez a 17 kislánckerék egy vicc.....
alapból nekem a váltó nem is tetszik elég jól visszaolvastam a forumot és másnak is ment tönkre...(eltört?)....elég csekély km-erel....
Nekem is lóg a kislánckerék tengelye olalirányba....pedig nem kéne....!
Nekem csak anyi jut eszembe hogy az alváznál Thai......ez elárul mindent a motorról
Üdv mindenkinek!
Én annyit mondanék erről a motorról hogy felejtsétek el azt hogy teljesítménynövelés,ez a motor a tervező asztalon már úgy lett gyártva hogy minimális költségekből.
A gyártó célja az eladhatóság még mindig,az egy parasztvakítás hogy sportdob,meg sportlégszűrő és teljesítménynövekedés meg az egekebe ugrik,fogyasztás meg nem változik....
Az a baj mindenki azt hiszi a "Sport" szóra hogy teljesítmény növekedés,valószínű a gyári dob nem tervezők hosszas munkája ...pedig az
Mivel egy kezdetleges katalizátoros motor,másodlevegő rendszerrel,a dob is része----Az egész kipufogó rendszer felelős a motor működése közben lejátszódó gázlengésekért,ha csak 1 elemet változtatsz belőle akkor mi történik? nem a megtervezett rendszer borul fel? (valószínű teljesítmény fog nőni)......Vicc....
Ezek a sportdobok hangosabbak,mélyebb a kipufogás hangja de attól nincs több Lerő....Kivételesen rossz dobbal még az is elérhető hogy a kipufogó szelepet szépen beégesse...Csillognak villognak,ellehet adni mert szépek,a gyártók nem arra mennek a motorod ne menjen tönkre,épp ellenkezőleg minnél több minden menjen tönkre,ebből jó nagy biznisz van az alkatrészkereskedésel...meg a "tuningokkal"......Csak ki célja az hogy a te motorod erős is legyen és menjen 200.000km-ert vagy 20 évet komolyabb motorgenerál nélkül.....
Sportdobbal kapcsolatban van valakinek tapasztalata, milyen változást hoz teljesítmény / fogyasztás terén? És a sportlégszűrő? http://bolthely.hu/generalspee...
Szevasz . Igen jól olvastad ez így van ha van már 2 éve B jogsid akkor ha megszerzed a motorjogsit akkor egyböl vihetsz utast is. Ha meg nincs B jogsija valakinek kettő éve már akkor 1 vagy 2 évig nem vihetsz utast csak ha már volt elötte valami motoros kategoriád. Én tavaly csináltam meg az AK jogsit. Elötte B jogsim volt és semmi más motorkategoriám nem volt.
Sajnos csak erről az oldalról olyan remek... :( A jobb oldalán törve volt kicsit lóg is az idom emiatt egyes fordulatszám tartományokban zizeg :S Ez kicsit idegesítő ezért erre próbálgatok valami megoldást is találni, de hát sajna ez van :) Ebbe fértem bele. Másik kérdésem, hogy 110 a vége? nekem 6-ikban 8000-nel 100 körül megy. Vagy ez egy 30000km-es mocinál ennyi?
Bocsi a sok hülye kérdésért!
hali. Lenne egy kérdésem hozzátok. A 125-ös cbr is leáll hidegen elsöre? mert nekem egy 2011-es évjáratú 250-es cbr-em van és az leáll hidegen elsöre ha 95-ös benzint tankolok bele de a 100-as benzinnel nincs gond. a 95-össel is csak hidegen van a gond melegen jó
Sziasztok!
Hosszas várakozás és spórolgatás után én is végre szert tettem egy ilyen gyönyörűségre!
Ezért gondoltam jövök és tanulok az okosaktól!
Egyenlőre csak olvasok :)
Üdv mindenkinek!
/SZFVÁR/
A távolságit relé kapcsolja, és az égőig el is megy az aksitól a szufla,és nincs fényerőcsökkenés,picit átkábeleztem.....Majd a tompított is így lessz megoldva