Sopronban a pláza lábánál lévő benzinkúton viszont a W-power benzint nem ajánlom.Legközelebb megpróbálom a Racinget.
Amúgy nekem is csak a második rovátkánál tartja az alapjáratot rendesen meg talán másfélnél.Amíg nem éri el és sietek szivatón van.Bár nekem hosszú 7km-es szakasz van lámpa nélkül be sopronban így ha kiérek a főútra leveszem mert mire beérek addigra felmelegszik és nincs gond.
Tegnap láttam egy újszériás CBF-125öt.Tényleg nagyítottak a 2011-es modelleken mert a régi cbf igencsak kicsi volt.
Látta már valaki az új 125-ös CBR-t?
hali látom leáll a motorod. Ja én ujonnan vettem azaz 0 kilométerrel a 250-es cbr-t és ujkora ota leállt első hidegínditásnál , mindegy hogy -20 vagy +30 fok volt. A V-power 100-as benzinnel meg soha nem állt még le ugyse hogy levolt jegesedve a tankom kb - 15 fokba elsőre indult és le sem állt. Aztán idán hogy elöszedtem a gépet mivel már nagyon drága a benzin így áttértem a Lukoil-os benzinre sima 95-ös már kétszer tankoltam bele ezt de nem állt töle le lehet még van a 100-as benzinböl is kicsi mert mindig félig volt a tank mikor tankoltam rá. most már következő tankolásnál valószinű nem lesz már benne 100-as benzin maradék és akkor majd elvállik. Mert az tuti hogy a sima shell 95-östöl leáll nekem azt nem csipázza a gépem
Amíg rendesen be nem melegszik, nekem is leáll, egyszerűen nem tartja az alapjáratot. Hamarosan viszem a 16000-es szervizre, és akkor jelezni fogom a problémát, remélem, tudnak rá okosat mondani. Egyébként a gyertyára gyanaxom, mert a 8000-es gyertyacsere óta csinálja. De csak akkor, ha hűvösebb van, 8-10 fok. F*sza melegben nem áll meg. Viszont motoros_srác21 CBR250-ese is ugyanezt csinálja, erre tankolt bele 100-as benzint, és megoldódott a probléma, azóta nem áll le neki. Szóval még azt is meg lehet próbálni.
Üdv a szervizben érdeklődtem Győrben ők MOTUL 5100 at raknak minden Hondába. ÉN vettem 1db ilyen ,Győrben vitt olajat is raknak a gépbe és nekem még garis szóval szervizbe kell vinnem :)
olyan kérdésem lenne, hogy most műszaki vizsgázik majd a motorom milyen gumit ajánlotok, ki milyet használ? olaj is érdekelne, és nézelődtem már de sok félét találtam márkát a láncszett mennyibe fog fájni kb?$
Hello látom te már többször szerelted a géped.Nekem az a gondom h múlt héten le lett bontva az a fejidom mert el volt törve/repedve.Lényeg hogy a fejidomrész a lámpábval eggyütt le lett szedve de a müszerfal maradt a helyén.Csak 1 csatlakozót szedtünk le meg az irányjelzőket,viszont amikor össze lett rakva és elindultam haza akkor vettem észre hogy a müszerfalnál a fordulatszámmérő háttérvilágítása nem müködik.Kérdésem az lenne hogy akkor megint szét kell bontani az egész elejét?Mert az kurva szar.
A másik kérdésem hogy milyan olajat használsz mert nekem most kéne vinnem 16ezres szervízre.
1.A tank és a kormány közötti fekete műanyag elemet leveszed (4 db kereszthornyú csavar).
2. A hátsó ülést lekapod, belekukucskálsz az óriási csomagtartóba. Ott találsz egy imbuszcsavart ami a tank felé néz, azt kitekered imbuszkulcsal. Így már leveheted az "első" ülést is.
3. A tankot fogó csavarokat is kitekered, kormány felől kettő, ülés felől nem tudom mert nekem 2008 utáni volt, az meg felnyithatós. Adja magát. Csövekre figyelj a tank leemelésénél!
4. Rácsodálkozol a nagy, fekete légszűrőház fedélre, majd az őt fogó pár fekete csavart kitekered, és a fedelet leveszed. Régi szűrő ki és új mehet bele!
5. Fordított sorrendbe vissza az egész.
Sok sikert!
Ma nekem is addig ment fel,nem tovább.Korábban valaki azt írta itt,hogy ez normális.Viszont ma többször is leállt alattam a kicsike....Van benne 300 kilométer.Ilyesztő....
Youtube-ono van fen csoomó felvétel, keress rá h md 80.Amúgy tapasztalatom alapján, az autók rendszáma és a táblák is jól leolvashatók! http://youtu.be/8XOA-mEObzw de azért itt egy videó!a rázkódás csak attól függ, hogy hová teszed.
É gyönyörű vágott szeme van! És uj mintái. Motorban nem hiszem h erősödött volna.