Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi volt a probléma? Hengerfejet is cserélted vagy az maradt a gyári?
Fiatalság bolondság Mostmár tudom hogykellet volna csinálni hogy ne essen szét legalábbis ne ilyen hamar...
170 es hengervolt 6.500 km után.
Te jó ég, mi történt szegény motorral? És miért? És hány kilométer után?
köszi! am szép a mocid:) REPSOL(Y)
Raktam fel pár eltántórító képet annak aki tuningolni szeretné ezt a kis mocit. Nem látszik sajnos de a dugó kettétört. És a végére egy jelen állapoti képet a mociról ma reggel lett összerakva.
Hidd el megéri!
esetleg valakinek eladó 14 es fogaskerék előre? vagy tapasztalatok? megéri? 6. ban 2 személlyel nagyon szar a gyárival egy kis szembe szél és 80 at is nehéz tartani.:S
Elég a lánc
láncot lánckereket muszáj egyszerre cserélnem? a lánckerék még szép állapotú csak a láncban van egy hibás szem ami miatt hamar elnyúlt finom használat mellet is . 19000 van benne.szerintetek elég egy lánc vagy egyben lánckerékkel együtt vegyem?
13.000rpm ig tól, utána gyengül a kis cbr és még nem esett szét. Készül az onboard várjátok
Hmm, köszönjük, hogy megosztottad a tapasztalatod, elég érdekes. Én mindenesetre maradok a 100/80 gyári méretnél, ha oda jutok.
Nagyjából 200km-t mentem eddig vele, olyan mintha nem is 110/80 lenne hanem sokkal nagyobb, a motor iszonyatgyorsan kiforog 120-ra, minden fokozatban nagyobb végsebességet ér el(kivéve a 6.-at), viszont sajnos ez engem nem tesz boldoggá... valahogy nem tud érdekelni mennyi a vége, csak legyen egy kényelmes utazótempója, ami viszont eléggé megcsappant.. amint nem hasalok tovább a motoron a sebesség visszacsökken 102km/h-ra és nyélgázon nem akar tovább gyorsulni, volt amikor ment többet is de az előbbi volt döntő többségben. Számomra ez azért zavaró, mert az előző gumival nagyjából 110 volt a vége teljes gázzal, ráhasalva ugyanannyi mint ezzel, bár eddig 2x megütötte a 135-öt. Nem tudom, hogy kinek hogyan viselkedett a gyári gumi, nálam ilyen volt. Viszont nem forog annyit, 100-nál 8.000 volt a fordulat, most 7500-7600, 80-at 6300-6400 körül forogta, most ez 6000. Azt vettem észre hogy mikor beáll erre a 102-re, akkor a fordulat nagyjából 7900. Tapadást tekintve esőben is jól szerepelt. A hozzászólás elküldése előtt gondoltam még gurulok egyet, nem volt túl meggyőző. Normális üléspozícióban a végsebesség széliránytól függően 90-105 között volt... Bár ez várható volt, csak akkor azt nem értem hogy akinek 130-as van alatta, az miért mondja hogy semmilyen különbséget nem érez... Nem tudom eldönteni hogy nevezhetem-e lomhának. Ennél többet nem igazán tudok róla mondani :) Talán majd ha elkezd kopni...
Sziasztok! Holnap mennék megnézni egy 2007 es kis cbr-t gyanúsan alacsony árral. Képeken jó állapotban van leírás szerint sincs rajta nagyobb hiba km is reális szerintetek miért adná valaki ilyen olcsón? (180 HUF )
Üdv! Nos, gyűlt már elég kilométer a gumiba, hogy megoszd velünk a tapasztalataidat? Kíváncsian várjuk!
elmarad...:S
Blackhawk0503 gyere el leteszteled a gumit:D vagy csak nézőnek. rég dumáltunk.
heeej racccing nincs egy csomagtartód meg egy zárad?+balhátsó lábtartód?:O meg kipuffvédőlemez?:O
Már tárgytalan.
Üdv mindenkinek!
Új vagyok itt, nemrég jutottam hozzá egy 125-ös honda cbr-hez,ami nekem nagyon bejön, de akadt vele pár probléma amihez a segítségeteket szeretném kérni:
Volt hozzá egy ("nem túl jó") sportdob, ami miatt el lett állítva a karbi, de visszakerült az eredeti és jelenleg 2 és 1/4 -re van kinyitva a keverékállító csavar, de nem az igazi (röviden elmondva). Ha valaki meg tudná mondani a gyári állást, nagyon nagyra értékelném.

Köszönettel: Dani574
Köszi! Úgy néz ki megoldódott, a gyertyapipa volt a ludas
mindenképpen megosztom :)
Na én ugyanezt néztem, csak 100/80-asban, ami a gyári méret. Majd feltétlen oszd meg velünk a tapasztalataidat, mert ez a gumi (már eleve az ára miatt is) sokunk számára érdekes lehet.