yaya az M5-ös matricás, és mivel forognak a kamerák szerintem motorra is ugyanúgy kell, mert az oké hogy nincs elől rendszám, de ha nincs matrica akkor jön a bírság vagy legszarabb esetben utánunk jön egy rs octavia és megkérdez egy - két dolgot
tuning megkérdeztem hogy van-e eladó CBRjük és azt monta a csaj hogy lehet hogy lesz egy piros!
Ha biztosan lesz akkor hív engem!
Ugy hogy most gondold meg kell-e mert akkor beszélek a csajal hogy kell a motor!
a kérdésedre válaszolva!
igen 50es volt, nagyon szerettem azt a motort, 100volt a vége ami azt hiszem egy 50estől elég szép, nagyon többet nem is akartam belőle kihozni mert akkor csak meghalt volna, panaszom soha nem votl rá, 1 nagyon jó kis motor volt kegyetlenül lehetett vele menni, persze az 50es határok között
de, viszont nem adtam el
nálunk nagy a család és úgy néz ki mindenki motorozik, mert van 1 öcsém aki jövö ilyenkorra már nem a földutat fogja szántani hanem jópár autós életét fogja veszélyeztetni és apu úgy volt vele hogy mivel ezelött volt 1 másik NSR ami nem bírta nagyon a gyűrődést, ez meg igen hogy nem kéne eladni mert kibír nálunk még 1 évet és akkor tényleg nem kell öcsémnek motort keresgélni ráadásul bizti hogy 1 jó motort kap meg!
de idő közben az én drága anyukám is kormányt fogott a keze közö és megérezte a gázkart
szal most még anyut tanítjuk rajta motorozni, és mit ne mondjak, számomra meglepően jól megy neki, persze nem 1 Valentino Rossi de idővel belejön a dolgokba, szal nem lesz itt gond
nem bizti ám hogy jobb lenne a 120as, mert az már lehet visszafogná
a CBR egy igen keskeny motor nem szüksége olyan gumikra mint 1 NSR-nek mivel az NSR jóval szélesebb, biztos nem véletlen hogy ekkora gumi került rá, persze lehet cserélgetni nagyobbra és van amikor össze is jön, mert a bátyám aki sokat használja olyna úton ahol dönteni kell rendesen biztos jobb, de nem tudom hogyan viselkedne a 120assal, de aztán ki tudja lehet az is jó lenne, csak én azt már nagynak találom, de ez az én véleményem
bejja, ha érdekel bátyámnak is 125ös CBR-je van és ő cserélt rajta hátsó gumit, mondjuk a 100as helyett 110eset tetetett fel és nagyon dicséri, meg azt mondja hogy eleve a gumi jobb hamarabb melegedik és jobban érzi, neki nagyon bejött, de majd ha nekem is meglesz végre a jogsim,ami még két hét akkor megyek mind a 2vel egyett megnézni tényleg jobb e
a tegnapi kérdésedre válaszolva, a motorom piros-kék-ezüst szinű, ami az adatlapomon kiderülhetett, és igen, újonnan vettem
az szep mondjuk ahoz kepest hogy eleg jol jartal. kicsim az 160al ment bele egy kocsiba... gondolom nem kell el mondani a következmenyeket. igaz hogy ö volt a hibas mert gyorsan ment es at sodrodott. de azert szar volt ezt az egeszet at elni. es kitartani melette hogy minden renbe jöjjön.
Multhét pénteken és nincs caskom!
Semmi komoly bajom nem lett csak horzsolások, kék foltok és ki ment a bokám mert beszorult a motor és az aszfalt alá!
Hát mentem egyenesen ugy kb 60-70-el és volt egy busz baloldalt onnan vágodot ki elém egy motoros a keresztezödésben aki az én szemszögemböl nézve jobbra fordult tehát pont elöttem! Elkeztem fékezni de nem birtam megálni és neki mentem a hátsó kerekének! Ő kipördült az útrol én meg eldöltem a baloldalamra!
szaguldozo mikor csuktad meg a mocidat? hogy törtent? volt cascot??neked lett bajod? nekem parom ket hete törte össze az R6 jat... hat nem volt szep latvany. meg is tudjatok nezni az adatlapomon!
nekem is azt mondtak hogy nem veletlenül taliztak ki a japan zsenik de szerintem egyszer ugyis kiprobalom 120 gumival. gondolj bele az nsr-en van hatul 130as gumi. a kis ciberen meg 100as
tenyleg amit akartam kerdezni töletek az az, hogy van vki közületek cserelte a hatsokereket?? mert en bevallom kicsit felek a virsligumiktol es arra gondoltam hogy 120as jo lenne ra. mert elvileg el fer. amennyire meg lattam de a szerelö szerint hülyeseg lenne. ti mit gondoltok??
Kösz!!!
Ha biztosan lesz akkor hív engem!
Ugy hogy most gondold meg kell-e mert akkor beszélek a csajal hogy kell a motor!
igen 50es volt, nagyon szerettem azt a motort, 100volt a vége ami azt hiszem egy 50estől elég szép, nagyon többet nem is akartam belőle kihozni mert akkor csak meghalt volna, panaszom soha nem votl rá, 1 nagyon jó kis motor volt kegyetlenül lehetett vele menni, persze az 50es határok között
de, viszont nem adtam el
nálunk nagy a család és úgy néz ki mindenki motorozik, mert van 1 öcsém aki jövö ilyenkorra már nem a földutat fogja szántani hanem jópár autós életét fogja veszélyeztetni és apu úgy volt vele hogy mivel ezelött volt 1 másik NSR ami nem bírta nagyon a gyűrődést, ez meg igen hogy nem kéne eladni mert kibír nálunk még 1 évet és akkor tényleg nem kell öcsémnek motort keresgélni ráadásul bizti hogy 1 jó motort kap meg!
de idő közben az én drága anyukám is kormányt fogott a keze közö és megérezte a gázkart
szal most még anyut tanítjuk rajta motorozni, és mit ne mondjak, számomra meglepően jól megy neki, persze nem 1 Valentino Rossi de idővel belejön a dolgokba, szal nem lesz itt gond
Te mennyiért adtad el az nsr-t?Ötvenes volt ugye?jól ment,nem volt rá panaszod?
Köszi!
csáó
Szia
Petőháza? Hm... Az nincs is olyen messze. Majd gurulhatnánk egyet ha gondolod
a CBR egy igen keskeny motor nem szüksége olyan gumikra mint 1 NSR-nek mivel az NSR jóval szélesebb, biztos nem véletlen hogy ekkora gumi került rá, persze lehet cserélgetni nagyobbra és van amikor össze is jön, mert a bátyám aki sokat használja olyna úton ahol dönteni kell rendesen biztos jobb, de nem tudom hogyan viselkedne a 120assal, de aztán ki tudja lehet az is jó lenne, csak én azt már nagynak találom, de ez az én véleményem
a tegnapi kérdésedre válaszolva, a motorom piros-kék-ezüst szinű, ami az adatlapomon kiderülhetett, és igen, újonnan vettem
Semmi komoly bajom nem lett csak horzsolások, kék foltok és ki ment a bokám mert beszorult a motor és az aszfalt alá!
Én meg lábtartot fogok cserélni rajta mert a gyári nem tetszik!
De szerintem nem véletlenül van rajta ekkora kerék!