Ha a barátnődnek akarod, akkor inkább a CBR! A te motorozásodból ne menjen arra idő, hogy "drágám segíts már, nem tudom mi a baja a motornak", mellesleg nem igen fog vele sokat lefulladni, nem is száll el vele, inkább neki való!
hát igen, nem rossz az a 14le, de lehet h a gyári 198-am után kicsit fura volna
bnőmnek viszont valszeg jobban klappolna a dolog, ő még csak most tanulja... még rágódok kicsit az nsr-cbr kérdésen, aztán majd lesz belőle valami
Na elég régen írtam ide. De mivel jön a tél, rengeteg szabadidőm lesz, ezért szeretnék pár dolgot kicserélni a motoron. Valaki tudna nekem olyan oldalcímet adni, ahol találok xenon fényszórókat, led-eket a műszerfalba stb.... Lehetőleg méltányos áron
Üdv mindenkinek
MA leforgattam a kis CBR-t az M0-án. óra szerint 150 fölött volt 1 picivel volt(Gyári áttétellel), de hát ki tudja valójában mennyi lehetett. Sokáig nem élvezhettem a tempót, mert fordult 1et a szél és már is csak 120körül repeszthettem az volt a maximum amit tudott , És, hogy az örömöm még annyira se tartson sokáig 10perc múlva már szakadt is az eső... Nem áztam meg nagyon...
jah, meg se néztem az atadlapod. Nos, lehet hogy egy Busa után már tényleg kicsit kevésnek éreznéd a kőkemény 14lóerőt
Barátnődnek viszont szerintem tökéletes, engem haverok úgyis mindig azzal szivatnak, hogy egy női tanulómotorom van
Alattam (kicsivel több mint 80kg) olyan százat megy kényelmesen utazóban, végét nem kerestem. Fogyasztása városban 3L alatt alakul, legalábbis nekem még nem sikerült elérnem.
mindenkinek köszönöm a válaszokat!
@Sztiki1:
kösz, a leírást, korrekt, főleg, h nem fog vastagabban a "tollad" csak azért mert a kis cbr-ről van szó.
"Ha kezdő motoros vagy szerintem az egyik legjobb, ha már komolyan tolod az ipart felejtsd el."
hát, biztos érdekes volna felülni egy ilyen gépre, de igazából azthiszem nekem már más a kategóriám ... bnőmnek nézegetek valami kezdő gépet!
nos, az nsr az kicsivel több mint 30LE, a cbr viszont alig 14. Egyszóval az nsr jóval erősebb. Az cbr egy tipikus kezdőmotor, alacsony fordulatszámon is húz, még ha béna vagy is el tudsz indulni akár hármasban is.
Egy gázfröccs nem jár adrenalinfröccsel, de jó érzés vele menni, nyugos motor, jól lehet vele tanulni. Ezen kívül alig fosgyaszt, könnyű vezetni és nagyon kezes. Ha kezdő motoros vagy szerintem az egyik legjobb, ha már komolyan tolod az ipart felejtsd el.
Ahogy mondod Honda az Honda!Igen nekem nagyon bejöttek a kis cbr-ek mert szerintem vagány kis gépek de amikor megláttam ezt a kis cbf-et nem tudttam ellenállni
köszi a választ!
a ~130 körüli sebességet nagyjából mindegyik évjárat tudja, vagy csak vmelyik?
esetleg van vmi infó arról, h az nsr 125 - cbr 125 egymáshoz képest teljesítményben / sebességben mit tudnak?
Nekem nyáron 130körül teljesített padlón, utazóba 100et tudta, 2személlyel is, bár nekem elöl 1el kissebb lánckerék volt, így jobban gyorsult. Fogyasztás nekem 2,8-nál több sose volt.
Érdeklődök a típus után. Olvasgatok a neten, de mindenhol más-más információt találok.
Konkértan az érdekelne, hogy egy könnyeb motoros alatt mit tud produkálni a gép? Egy személlyel milyen sebesség tartható kényelmesen és szenvedés nélkül hosszú távon illetve mi a végsebesség tartománya? Milyen fogyasztása van utcai/vegyes/túra használat mellett?
Nem a gyári adatok hanem a valós adatok érdekelnének...
bnőmnek viszont valszeg jobban klappolna a dolog, ő még csak most tanulja... még rágódok kicsit az nsr-cbr kérdésen, aztán majd lesz belőle valami
MA leforgattam a kis CBR-t az M0-án. óra szerint 150 fölött volt 1 picivel volt(Gyári áttétellel), de hát ki tudja valójában mennyi lehetett. Sokáig nem élvezhettem a tempót, mert fordult 1et a szél és már is csak 120körül repeszthettem az volt a maximum amit tudott , És, hogy az örömöm még annyira se tartson sokáig 10perc múlva már szakadt is az eső... Nem áztam meg nagyon...
Barátnődnek viszont szerintem tökéletes, engem haverok úgyis mindig azzal szivatnak, hogy egy női tanulómotorom van
Alattam (kicsivel több mint 80kg) olyan százat megy kényelmesen utazóban, végét nem kerestem. Fogyasztása városban 3L alatt alakul, legalábbis nekem még nem sikerült elérnem.
@Sztiki1:
kösz, a leírást, korrekt, főleg, h nem fog vastagabban a "tollad" csak azért mert a kis cbr-ről van szó.
"Ha kezdő motoros vagy szerintem az egyik legjobb, ha már komolyan tolod az ipart felejtsd el."
hát, biztos érdekes volna felülni egy ilyen gépre, de igazából azthiszem nekem már más a kategóriám ... bnőmnek nézegetek valami kezdő gépet!
Egy gázfröccs nem jár adrenalinfröccsel, de jó érzés vele menni, nyugos motor, jól lehet vele tanulni. Ezen kívül alig fosgyaszt, könnyű vezetni és nagyon kezes. Ha kezdő motoros vagy szerintem az egyik legjobb, ha már komolyan tolod az ipart felejtsd el.
a ~130 körüli sebességet nagyjából mindegyik évjárat tudja, vagy csak vmelyik?
esetleg van vmi infó arról, h az nsr 125 - cbr 125 egymáshoz képest teljesítményben / sebességben mit tudnak?
Érdeklődök a típus után. Olvasgatok a neten, de mindenhol más-más információt találok.
Konkértan az érdekelne, hogy egy könnyeb motoros alatt mit tud produkálni a gép? Egy személlyel milyen sebesség tartható kényelmesen és szenvedés nélkül hosszú távon illetve mi a végsebesség tartománya? Milyen fogyasztása van utcai/vegyes/túra használat mellett?
Nem a gyári adatok hanem a valós adatok érdekelnének...
Előre is köszi!
Csak regisztrálj és már írhatsz is a fórumba!