Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Grat! Msn-en mikor leszel? Nem láttalak mostanában.
Gratulálok!
Gratulálok!
természetesen megvan!
hogy sikerült?
most megyek vizsgázni városiból A ból!remélem sikerül! azért kicsit be vagyok szarva!
Már ezt az olajszűrő dolgot 1 kép alatt is beszéltük, ha neked 1 szita szűrőnek számít, akkor van benne, de az olajszűrő az ilyen:
http://adamoto.hu/shop_ordered...
Valójában tök mindegy is,ezt igy baszhatom,nem lehet igy menni vele.mint egy csapágyas mákdarálo :(
a poén az az egészben hogy pont most akartam eladni mert másra kellene a pénz,és erre... :(
Igy meg aztán probálja eladni az ember
Valószínűleg anyaghiba lehetett, de azt így látatlanban nehéz rámondani!
Pfhuu akkor az most elhalasztásra kerül,hisz csak az anyag több mint 50ezer,hozzájön az olaj fagyálló stb járulékos dolog hmmm 70 kb?
Na azért ennyim igy hirtelen nincsen :(
Mitöl lehetett ez? Nem vagyok egy motorgyilkos,egykeréken még sosem volt a gép,vigyáztam rá mindig.Anyaghiba?
Csak gyári! Nem éri meg kísérletezni mással, úgysem lesz jó!
Apropó ha már motorszerelö és ismered is a tipust.
A kuplungkosárban lévö perselyem mmegrepedt és le is vált belöle pár darab és a kuplungharagba is belemart rendesen.Én csak gyáriban találtam hozzá alkatrészt,de az elég drága.Mit lehetne tenni.ez sajna edzett minöségi anyag nem merem egy álltalános esztergályosra rábizni,na meg ugye ezt még edzeni is kell.
teendö? Csak a gyári marad?
Én sem azt mondtam, hogy mikor próbálod akkor is mindig cseréld ki mert mi sem szoktuk, de készre szerelésnél ez elengedhetetlen!
Mint ahogy irtam"ne vegyétek kézpénznek,lehet csak nekem van szerencsém"
Ezzel azt akartam mondani hogy nem követendö! Amikor nekem szét kelett szednem elöször akkor az utközben volt,majdnem utszéli szerelés volt,és az utmenti fán éppen nem termett deklitömités ezért nem volt más megoldás ezért maradt a régi,nem sporolás miatt történt.Azóta itthon megint szétszedtük jobban átnéztük a dolgokat,proba megint beröff.Nem jó alkatrész ki,motor össze hogy ne porosodjon.?egint elpazaroltam volna egy tömitést poénra.
De sajnos az én problémám még nem oldodott meg
Ma voltam bent hondásnál,megkérdeztem mennyi lenne a kuplungkosár és a persely.Kinézte a gépböl és...a persely 2400Ft a kuplungkosár meg 42.000 és ez csak nettó ár! Erre ugye még rájön az áfa
Valahonnan keriteni kellene ilyet bontottat,csak nem találok sehol! Ha valakinek tudomása lenne CBR 125 bontásról kérem szoljon.
Előre leszegezném nem akarok vitázni veszekedni, de ezt nem hagyhatom szó nélkül!

Az , hogy egy 1800ft-os tömítést nem cserélsz ki az nem igazán percíz magatartásra vall! A tömítés árának spórolása nem ér annyit, hogy esetleg újra meg keljen bontani a motort!
A kuplung rugót nem azért szoktuk cserélni mert eltörhet, hanem mert elfárad és nem szorítja össze olyan erővel a lamellákat. Ha nem ellenőrzöd le őket (gyári utasítás szerint) és netán rosszak, akkor megkockáztatod azt, hogy megcsúszik a kuplung és a vadi új lamellákat megégeted és dobhatod ki!
Az a szűrő amit te olajszűrőként takarítgatsz az csak egy biztonsági háló ami megakadályozza, hogy mondjuk a váltóból letörő darab el ne tömítse az olajpumpát. Ezzel azt éri el, hogy ha a váltód tönkre is megy, a többi alkatrésznek marad kenése é nem megy az is a kukába! A CBR 125nek egy úgynevezett centrifugál szűrője van ami a főtengelyen helyezkedik el és gyakorlatilag a motor élettartamáig bírja! Ezért is ír elő a gyár neki ilyen sűrű csereperiódust!

A fő bajom az egésszel az, hogy igazából szét tudod szedni és összerakni a motort, de nem értesz hozzá és badarságokkal árasztod el a teljesen hozzá nem értőket!
Nem teljesen fedi a valoságot de...
A letölthetö PDF-ben épp nincsen benne a CBR 125,de az nem azt jelenti hogy nem forgalmaznak!Légszürövel már jártam igy,aztán felhivtam öket és volt,csak a listában nem volt benne.
A lamella szett szerintem olyan 10rongy ha lehet(összehasonlitáss képp Honda CBR 600 RR-hez a szett 13.800Ft) Nem vagyok biztos abban hogy a dekli tömitést kell cserélni! Én már számtalanszor levettem a kuplung oldali deklit hisz az olajszüröt nem tudod másként tisztitani(!) na meg most is egymásután vagy 5-6szor leszedtem a kuplung persely szerelése miatt,és eddig semmi baj vele.Egy csepp olajat sem ereszt,por száraz minden! Jo ezt ne vegyétek kézpénznek,lehet csak nekem van szerencsém.
Kuplung rugókat nem kell cserélni,nem igazán szoktak eltörni,ha a kuplungkar nem kórosan lágy akkor jó a rugó.
Maga a szrelésben semmi ördöngösség nincsen.Ha csak kuplung lamellákat cserél az ember akkor semmi speciális szerszám nem kell hozzá.Egy átlagos technikai érzékkel megáldott motoros simán megcsinálja otthon
Ha segitség kell a kuplunglamella szereléséhez szivesen segitek itt.Van sok fotom is róla és tanácsokkal,magyarázatokkal is szolgálhatok.
jah igaz van utángyártotba is . a pinkmotorsban aszem tourmax lamella van kb az is gyári lamelához hasonlo áron 18 ropi.
kell egy jobos papir dekni tömités a gyári honda az 1800 ft de a pinkmotorsba van athéna ugyan az csak olasz cucc anyi az 1600 ft.
általában szakszervizben hondába 1.5 órat leszámláznak 4900 ft / óra. meg rugo 800 ft / db 4 db 2400 ft rugok.
anyagárban kb 30 ropi meg munkadij rá 40 ropi öszesen. előszőr sok de ahoz képest megint uj motorod lesz egy darabig. pár ezer km -ig.sok sikert üdv
és egy egy oszeg őszes alkatrész és beszerelés csak úgy kB ra
Nem csak gyáriban létezik kuplung lamella.Én MBX 80-ba és DT 125-be mindig a Pink Motorstól rendeltem,postán kijött és elég jó árban voltak.Igaz nem ma volt kb 4-5éve.
Semmivel sem voltak roszabbak mint a gyáriak,jó minöségüek,föleg hogy legtöbbször a motorgyártó cégnek is beszállitja egy másik cég.
Bosch termékekröl van tapasztalatom a gyári,nem gyári alkatrészek árával kapcsolatban.
Én nem vennék gyári lamellékat ha van"utángyártottban" és még olcsobb is
jah cbr gyári kuplung lamella 19 900 ft csak kopo lamella 5 db.
mindnehol enyi hondába kb mert egységesen mozog.
ausztriából jön raktáról ha nincs akor meg holladiábol mert logisztika bazeg. nagy faszság de kb 2-5 nap alat van meg.
nemkem is csuszik picit mert a fordulat többet pörög 80 nál ment 6000 forgot most 6200 at. meg picit lomhább lett. de 85 ezer km van benne. lassan cserélnem köne mielöt elélvezne.
az ebc kuplung lamella jó de drága racingolni jo utcára meg drága és nem tud többet. a legjobb a gyári belle.
amugy aki kuplungot cserél akor már kinyomocsapágyat is mert hamar beszarik kuplungcsapágy tip 6903 radiális gólyos csapágy a honda gyári 3600 ft és 1 db köll. 4 kinyomo rugo 800-900 ft / db ja.
+ kopolamela közöt van fémlamela ami nagyon vékony távtatólamela 5 db 10 ropi darabja 2 ezer ft igy szettben érdemes mert akor szedheted szét megint.nem olcso mulatság baszot honda z nem teccik benn alkatréz ár kurva drága. csao
Bár amúgy 1 gyenge kis horzsolás látszódik rajta csak, előbb megkérdezem, hogy mennyiért javítják ki.
hát biztos van a világ végén valahol. kecskeméti hondánál 13valamennyit mondtak. 1ezresért nem fogok 2ezer forint benzint elmotorozni. szóval kb 1 árban mozognak az alkatrészek minden hondás üzletben
Nem lehet valahol olcsóbban beszerezni a cuccokat hozzá?
Kuplunglamella
Az EBC standard kuplunglamellák a gyárival megegyező méretben és darabszámban találhatók meg a szettben. A lamella kopófelülete magas aluminium tartalmú parafa, mely megakadályozza az idő előtti elkopást. A nagy nyomáson előállitott alapanyag meggátolja az extrém nagy terhelésnél megcsúszást. Minden motorkerékpárhoz és teljesitménykategóriában használható.
Bruttó ár: 22 390 Ft

Most kilestem neked a biker world oldaláról