Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó volt ez a gurulás, lehetne még egy kis jó idő.
A tiéd csak azért gyorsabb mert az enyémbe még van kipufogó fojtás, de nem sokáig
Ma még elég jó idő volt, ennek örömére túráztunk egy (talán) utolsót Traki-val. Találkoztunk másik kis ciberéssel amúgy nemvolt sok motoros főleg nem dobogó-kő-n bár ott már mi is szarrá fagytunk. Hazafelé már sötétben m0-takarodtak (hála a xenonnak) előlünk végig ráhasalva jöttünk (bocsi Gábor de az enyém +1,5 km/h jobban megy... ) Szóval jóvolt
Kössz a választ
az en cbr emen teljes arrow spordobrendszer akkor az nem euro 2 mer nicsk egy katalizator se
Nyugodtan hihetsz a honda szervizes srácoknak! Minden motornak úgy kell nézni, hogy nem tekered vissza! Én is szerelő vagyok hihetsz nekem is!
igen, de csak indiába. 150ccm DOHC, 17LE és 13NM, szóval picit erősebb csak mint a 125-ös. Európába gondolom azért nem hozták be, mert tőlünk nyugatabbra 125ccm-ig lehet B-s jogsival menni, 150 már "nagymotor".
Nekik van yamaha R15-ük is (http://bikeadvice.in/yamaha-r1...) szóval el vannak látva.
csao

jah létezik de europában nem forgalmazák mert nincs anyira lefojtva mint japánban és a környzetvédelmi besorolásnak nem felllel meg. a cbr 125 2004 től euro 2 környzetvédelmi normál katalizátoros 2 db van benne . egy leömlőben csőbe + a kipufdoba leszükitve azé halk 89 db szól. egy kurva gyenge + azé eszik keveset mert le van fojtva nem is megy cserébe.
cbr 150 az 4 szelepes 1 henger + dupla vezérműtengelye azaz van egy vezérmű tengelye szivó oldalon ami 2 szelepet ver fejbe. ugyan ez kipuf oldalon. + más karbi rajta anyi több benzin több ló álitola 27 ló gyárilag és 160 km /h vége hivatalosan nézd meg youtube . com on. leeht tuningolni de nem éri meg kb 35 lovat hozol ki belöle max. soakt eszik és nem érné meg üdv
Létezik olyan hogy honda cbr 150 r ?
Hosuba szervizt én is csak ajánlani tudom kedvezőek az árak, gyorsak és még jófejek is
Aki jó szervizt keresne ott a helye...
ejha... ha kicsit ironikusan szeretnék fogalmazni, akkor most aztán sokat segítettetek
Remélem nem lesz ebből később vita
Minden motoron úgy kell szintet nézni, hogy NEM tekered vissza!
nah látod bejött amit mondtam. a réz tömítő alátét adta meg magát.
szerintem meg nagy hülyeség... az autónál is a nívópálcát koppra visszatolod és úgy nézel szintet.... Még a legótvarabb 4t rotációs kapánál is úgy nézel szintet, hogy visszatekered...
No, megoldódott a szivárgási probléma. Ma munka után kijöttem Tesómékhoz dunaharasztiba, és útközben megálltam a Hosubánál. Mindenkinek tudom ajánlani őket, nagyon rendes társaság. Kiderült, hogy a tömítő alátét használódott csak el, úgyhogy leeresztették, új alátét, visszatöltés és mindezt ajándékba, mondván majd legközelebb átvernek valamivel :)
Másik, lehet nagyon láma kérdés: amikor ellenörzöm nívópálácval az olajat, idáig mindig úgy csináltam, hogy letöröltem, majd visszacsavartam a "kupakot" a helyére. Itt a srácok viszont azt mondták, hogy nem szabad visszacsavarni, úgy kell ellenőrizni a szintet. Ti ezt hogy tudjátok? Nem túl egészséges kevés olajjal járni, de túltöltve se használ...
Sziasztok! Nemtudtok eladó baloldali hasidomot?(Lehetőleg vállalható állapotban) Köszi!
vegyél fel msnre aztán mindent elmagyarázok, hogy mi merre hány óra. max képet is mutatok
nagyon köszönöm a segítséget
Lemegyek, aztán megvizslatom megint az eszközt, hátha meglátom merre szivárog. A leeresztő csavarnál megvan a réz alátét is. Ott szoktam érezni hogy olajos, de nem nagyon látszik, mert csak egészen picit szivárog, és új az olaj, tehát a színe sem túl feltünő. Mennyire kell szétbontani, hogy a váltókarnál lévő szimeringet megsasoljam? Hogy őszinte legyek nemtom, hogy azt merre keressem
BA20D A becsületes neve annak a szar izzónak és 35/35wattos van benne gyárilag.
Láncszettet meg a nagyvas.hu ról rendelj, itt van kis indexük is meg izzóis.
Milyen gyári égők mennek előre a CBR-be?
Neten lehet rendelni láncszettet vagy kisebb indexeket?
csöpöghet a leeresztőnél simán akkor is ha tökéletes a menete mivel 1 réz tömítő alátét van a csavar feje alatt. azt amúgy sem szabad megtépni mint 1 vadállat, mert a menetnek sem tesz jót. Még az is gond lehet, hogy túl lett töltve a szinten az olaj és a váltókarnál lévő szimeringet kinyomta. Mosd le frankón nagynyomású mosóval vagy gőz borotvával és akkor tutira látni fogod, hogy hol lett olajos újra.
de kihalt a topik, senki nem gurulgat mostanában?
Én a héten voltam párszor az utakon, de valami nincs rendben a mocival, szinte minden reggel van egy pici olajfolt alatta. 2 hete volt egy olajcsere, azóta csöpög, de nem tudom hol... a leeresztő csavart már nyomatékkulcsal húztam meg, menete rendben, ott nem hiszem hogy eresztene, de egyszerűen nem találom hol folyik. Nem én cseréltem az olajat, lehet ez a gond
Szia! A motor első kerekének a mérete 90/90 17 M/C a hátsó mérete 110/80 17 M/C
Remélem meglessz....
oldal és hasidomom van,mert nem volt rajta.annyi van velük hogy alapozva vannak...meg még nem tudom eladom-e
Valaki esetleg oldalidomokat, fejidomot, hasidomot tud ciberéhez szóljon! Részvétem a CBR miatt JociBoci...