Ma még elég jó idő volt, ennek örömére túráztunk egy (talán) utolsót Traki-val. Találkoztunk másik kis ciberéssel amúgy nemvolt sok motoros főleg nem dobogó-kő-n bár ott már mi is szarrá fagytunk. Hazafelé már sötétben m0-takarodtak (hála a xenonnak) előlünk végig ráhasalva jöttünk (bocsi Gábor de az enyém +1,5 km/h jobban megy... ) Szóval jóvolt
igen, de csak indiába. 150ccm DOHC, 17LE és 13NM, szóval picit erősebb csak mint a 125-ös. Európába gondolom azért nem hozták be, mert tőlünk nyugatabbra 125ccm-ig lehet B-s jogsival menni, 150 már "nagymotor".
Nekik van yamaha R15-ük is (http://bikeadvice.in/yamaha-r1...) szóval el vannak látva.
jah létezik de europában nem forgalmazák mert nincs anyira lefojtva mint japánban és a környzetvédelmi besorolásnak nem felllel meg. a cbr 125 2004 től euro 2 környzetvédelmi normál katalizátoros 2 db van benne . egy leömlőben csőbe + a kipufdoba leszükitve azé halk 89 db szól. egy kurva gyenge + azé eszik keveset mert le van fojtva nem is megy cserébe.
cbr 150 az 4 szelepes 1 henger + dupla vezérműtengelye azaz van egy vezérmű tengelye szivó oldalon ami 2 szelepet ver fejbe. ugyan ez kipuf oldalon. + más karbi rajta anyi több benzin több ló álitola 27 ló gyárilag és 160 km /h vége hivatalosan nézd meg youtube . com on. leeht tuningolni de nem éri meg kb 35 lovat hozol ki belöle max. soakt eszik és nem érné meg üdv
nah látod bejött amit mondtam. a réz tömítő alátét adta meg magát.
szerintem meg nagy hülyeség... az autónál is a nívópálcát koppra visszatolod és úgy nézel szintet.... Még a legótvarabb 4t rotációs kapánál is úgy nézel szintet, hogy visszatekered...
No, megoldódott a szivárgási probléma. Ma munka után kijöttem Tesómékhoz dunaharasztiba, és útközben megálltam a Hosubánál. Mindenkinek tudom ajánlani őket, nagyon rendes társaság. Kiderült, hogy a tömítő alátét használódott csak el, úgyhogy leeresztették, új alátét, visszatöltés és mindezt ajándékba, mondván majd legközelebb átvernek valamivel :)
Másik, lehet nagyon láma kérdés: amikor ellenörzöm nívópálácval az olajat, idáig mindig úgy csináltam, hogy letöröltem, majd visszacsavartam a "kupakot" a helyére. Itt a srácok viszont azt mondták, hogy nem szabad visszacsavarni, úgy kell ellenőrizni a szintet. Ti ezt hogy tudjátok? Nem túl egészséges kevés olajjal járni, de túltöltve se használ...
nagyon köszönöm a segítséget
Lemegyek, aztán megvizslatom megint az eszközt, hátha meglátom merre szivárog. A leeresztő csavarnál megvan a réz alátét is. Ott szoktam érezni hogy olajos, de nem nagyon látszik, mert csak egészen picit szivárog, és új az olaj, tehát a színe sem túl feltünő. Mennyire kell szétbontani, hogy a váltókarnál lévő szimeringet megsasoljam? Hogy őszinte legyek nemtom, hogy azt merre keressem
BA20D A becsületes neve annak a szar izzónak és 35/35wattos van benne gyárilag.
Láncszettet meg a nagyvas.hu ról rendelj, itt van kis indexük is meg izzóis.
csöpöghet a leeresztőnél simán akkor is ha tökéletes a menete mivel 1 réz tömítő alátét van a csavar feje alatt. azt amúgy sem szabad megtépni mint 1 vadállat, mert a menetnek sem tesz jót. Még az is gond lehet, hogy túl lett töltve a szinten az olaj és a váltókarnál lévő szimeringet kinyomta. Mosd le frankón nagynyomású mosóval vagy gőz borotvával és akkor tutira látni fogod, hogy hol lett olajos újra.
de kihalt a topik, senki nem gurulgat mostanában?
Én a héten voltam párszor az utakon, de valami nincs rendben a mocival, szinte minden reggel van egy pici olajfolt alatta. 2 hete volt egy olajcsere, azóta csöpög, de nem tudom hol... a leeresztő csavart már nyomatékkulcsal húztam meg, menete rendben, ott nem hiszem hogy eresztene, de egyszerűen nem találom hol folyik. Nem én cseréltem az olajat, lehet ez a gond
A tiéd csak azért gyorsabb mert az enyémbe még van kipufogó fojtás, de nem sokáig