Ja igen a benzin.Erre (legalábbis nekem) érzékeny a kis vas. 95 és 98 között nincs külömbség( fél évig 98 at használtam mostmár 95...) de kutak között van.(Nekem a mol-t szereti. )
Lánc beszerzése elött állok énis mert 25.000km van már a gyáriba (már 2 szemet kivettünk belőle) és a nagyvasba(www.nagyvas.hu)talált (Kiskaldi) jó áron szettet (fogaskerekekkel hozzá). Olaj 10w40 (én castrol-t használok 4000km-enként megéri cserélni mert nem drága a csere otthon is megtudod oldani naggyából 0,8dl,1liter megy bele) légszűrő ha jól tudom 2-olajcserénként (vagy valami ilyesmi ha tévedek javítsatok ki) kell cserélni és megéri venni egy k&n sport légszűrőt (nem a teljesítmény miatt) hanem a tisztíthatóság miatt, mert így ki tudod takarítani és nem kell újjat venni. Ami még nekem fogy az a kilóméteróra spirál (4.-et cserélem ne kérdezd miért. ) Első gumimban 26.000km van és cserés a gyári hátsó 18.000km után fogyott el helyére egy puhább szélesebbet vettem tapadni sokkal jobban is tapad, de nagyon fogy. Hirtelen más nemjut eszembe bocsi hogy írtam egy kis regényt. Ha kérdéses van írj.
Az tök jó! Amit gyári adatlapon nem lehet megtalálni, mit kell tudni róla? Hol szerezzek be pl. láncot hozzá, meg milyen olaj kell a karterba? 95-ös benzinnel is elmegy, vagy csak a 98-asat szereti? Olyan használati kis apróságokra lennék kíváncsi dióhéjban.
Köszi! Tibi
Nem szeretnék beleszólni, de úgytudom volt dolga 125-ös 2t motorral. És nem véletlen váltott cbr-re mint közülünk elég sokan. Félre ne értsd a mito-d még mindig nagyon kéne...
Kedves Birel!
Köszönöm szépen a választ! Számomra bőségesen elég lenne a 2 személy, 90-100km/h sebesség, és 3 literes fogyasztás. Annyi pénzem úgy sincs, hogy az Adriára menjek vele (200km/h-val autópályán), kisebb kiruccanást szeretnék majd csak, 100-150 km-es távolsági körzetben. Üdv: T
Te szerintem elvagy tévedve a 2 üteműekkel kapcsolatba...Hallottál 1-2 dolgot, hogy beszartak meg ilyesmi és egyből azt hiszed, hogy mindegyik szar vagy majd az lesz...
Üdv
2-személlyel, eléggé gyenge főleg 6.-ban nem kell csodákat várni tőle. Nekem 2személlyel túrán 2,8/2,9-et eszik 1 személlyel 2,4/2,8 körül. 6.-ban 2 személy ~110-115 km/h.
Sziasztok.Eladó sorba került a SPORT KIPUFOGÓM,mivel a motort eladtam:(.http://www.motor.hu/motor_vpag... itt van kép a kipufról is.Valakit érdekel írjon!üdv dawed
mint írtam, lehet csak nekem sikerült kifognom ezt a ratyi eszközt, de nekem nagyon rossz tapasztalatom van vele. Ettől függetlenül neked még lehet jó, sőt kívánom, hogy egész életedben semmi bajod ne legyen vele.
Nekem viszont olasz motorom többet nem lesz, ez fix.
Sziasztok!
2001-ben vizsgáztam A1-re horror árakon annó. Volt egy 125-ös kétütemű népmotorom, de 2 év után eladtam és azóta nincs csak bringám. Szeretnék motort vásárolni, és a legközelebb a 125-ös cbr áll az elképzeléseimhez. Mennyit fogyaszt normál közlekedés esetén egy ilyen 4ütemű jószág? Másik kérdésem lenne, hogy 2 személy esetén az utolsó sebességfokozatban mennyire intenzív az ereje?(így esetleg végsebesség?)
Köszönöm előre is segítséget! Üdv: T
na igen, de rendben van, hogy szervíigényesebb, de ez a darab átlagosan 3.5 hetet töltött szervízben havonta. Gyanítom nekem sikert csak kifogni egy ilyen ratyi darabot, de inkább nem kockáztatok tovább. Nem vagyok egy száguldozós típus, szinte csak városban motorozok, ott úgysem lehet túl gyorsan menni. Ár is fontos szempont, illetve még a megbízhatóság az elsődleges. Ezért is szemezek a CBR-rel.
A boltban sem vészesen drága idomok, köbö mit jelent összegben? Kérdezősködtem ma boltokban, de nem nagyon tudtak pontos választ adni...
mindenestre köszönöm a véleményeket, egyre inkább úgy érzem, hogy ez lesz az én motorom.
Minden 2T-re rá kell költeni az árát, épp ezért mennek annyira.
Ha olcsó motort akarsz, akkor jó a CBR. Idomok boltból se vészesen drágák, onnan is be tudod szerezni őket.
Hát az ára ahoz képest hogy lezúzott sok. (Én 1,5 éve vettem 300-ért 2006.06-ost...) Ennél megbízhatóbb motort keveset találsz. Nem egy erőmű, de városban bőven elég. Egyébként 100-as utazó, 2,4-2,9-es átlagfogyasztással. Remélem tudtam valamiben segíteni
Segítséget szeretnék kérni, ugyanis éppen motorvásárlás előtt állok, Honda NSR és CBR között vacillálok. Kinézetre az NSR jobban tetszik, de ugye ez inkább másodlagos szempont (előtte egy gyönyörű RS Aprilliám volt, 2 hónap alatt alig a vételárának felét kellett ráköltenem, hogy valamennyire működőképes legyen, olasz motort látni se akarok többet). CBR mennyire megbíható? Tudom, hogy nem egy erőmű, de városi közlekedésre gondolom bőven elég? Illetve idomokat mennyire nehéz hozzá szerezni?
Most tudnék venni egy 2007-es gyártmányt, alig 2500km-rel 300.000Ft-ért, csak előző tulaj "kissé" lezúzta és nincs meg se fej, se oldalidomai. de egyébként biztos forrás, motorikusan tutira jó állapotban van, fél év garanciát is kapnék rá. Szóval vacillálok, bármilyen rábeszélő/lebeszélő véleményt szivesen várok.
Hy All
Most így unalmamban nézegettem a német EBAY-t és rájöttem, hogy a 170es hengerszettet lassan utánunk dobják. Birel barátom télre úgy is be szeretne nevezni egy ilyen szettre, ha neki bejön lehet jövő nyár végén én is befizetek 1re ha ilyen olcsó vagy ennél olcsóbb lesz AMRacing Zylinder 167cc EUR 149 (~41 000 FT)
Köszi! Tibi
Köszönöm szépen a választ! Számomra bőségesen elég lenne a 2 személy, 90-100km/h sebesség, és 3 literes fogyasztás. Annyi pénzem úgy sincs, hogy az Adriára menjek vele (200km/h-val autópályán), kisebb kiruccanást szeretnék majd csak, 100-150 km-es távolsági körzetben. Üdv: T
Üdv
Nekem viszont olasz motorom többet nem lesz, ez fix.
2001-ben vizsgáztam A1-re horror árakon annó. Volt egy 125-ös kétütemű népmotorom, de 2 év után eladtam és azóta nincs csak bringám. Szeretnék motort vásárolni, és a legközelebb a 125-ös cbr áll az elképzeléseimhez. Mennyit fogyaszt normál közlekedés esetén egy ilyen 4ütemű jószág? Másik kérdésem lenne, hogy 2 személy esetén az utolsó sebességfokozatban mennyire intenzív az ereje?(így esetleg végsebesség?)
Köszönöm előre is segítséget! Üdv: T
Akkor, hogy is van ez?
A boltban sem vészesen drága idomok, köbö mit jelent összegben? Kérdezősködtem ma boltokban, de nem nagyon tudtak pontos választ adni...
mindenestre köszönöm a véleményeket, egyre inkább úgy érzem, hogy ez lesz az én motorom.
Ha olcsó motort akarsz, akkor jó a CBR. Idomok boltból se vészesen drágák, onnan is be tudod szerezni őket.
Segítséget szeretnék kérni, ugyanis éppen motorvásárlás előtt állok, Honda NSR és CBR között vacillálok. Kinézetre az NSR jobban tetszik, de ugye ez inkább másodlagos szempont (előtte egy gyönyörű RS Aprilliám volt, 2 hónap alatt alig a vételárának felét kellett ráköltenem, hogy valamennyire működőképes legyen, olasz motort látni se akarok többet). CBR mennyire megbíható? Tudom, hogy nem egy erőmű, de városi közlekedésre gondolom bőven elég? Illetve idomokat mennyire nehéz hozzá szerezni?
Most tudnék venni egy 2007-es gyártmányt, alig 2500km-rel 300.000Ft-ért, csak előző tulaj "kissé" lezúzta és nincs meg se fej, se oldalidomai. de egyébként biztos forrás, motorikusan tutira jó állapotban van, fél év garanciát is kapnék rá. Szóval vacillálok, bármilyen rábeszélő/lebeszélő véleményt szivesen várok.
Tükör
AMR RACING
Most így unalmamban nézegettem a német EBAY-t és rájöttem, hogy a 170es hengerszettet lassan utánunk dobják. Birel barátom télre úgy is be szeretne nevezni egy ilyen szettre, ha neki bejön lehet jövő nyár végén én is befizetek 1re ha ilyen olcsó vagy ennél olcsóbb lesz
AMRacing Zylinder 167cc EUR 149 (~41 000 FT)