35/35-ös 12 V-os izzó, sok motorba ilyen kell. De a legjobb, ha kiveszed, és beviszed, hogy ilyet szeretnél venni. De ha rám hallgatsz, átalakítod halogénizzósra a lámpádat, nekem is mindig kiégett a gyári, de amióta ez van benne, nem égett ki 1 se.
Ha valaki le tudná nekem írni, hogy pontosan milyen típusú izzó kell előre a lámpába és, hogy hol és mennyiért lehet kapni esetleg azt nagyon megköszönném. Ha valaki tud bal oldali idomot kék, piros, ezüst színben akkor azt is megköszönném.
cbr -be tankba benzin szűrőt ceréltem mert koszos volt és a szűrő is l volt dugulva rendesen azt rángatott néha amotor menet közben meg kigyorsitásoknák lasan húzzót olyan erőtlen volt.
egyszerű mint szar csak 22 kulcs kell benzincsap letekerni meg egy uj szűrőbetétt.
de kurva sok 3690 ft volt gyári honda kb mint egy szivószáll.
azt uj be csap visza kész . most kiro lett nem rángat.
84 500 km van benne még megy
Hát remélem úgy lesz. Egyébként balesetmentes közlekedést, grat az NSR-hez.
Remélem, hogy később jó emlék lesz a CBR, de igazán kéne már valami nagyobb.
A "szeretnék már nagyobb motort" variáció sokat rátesz, mert az NSR előtt én is majd meghülyültem már, de ma délután akkorákat pörögtem szimóval. :D Csináltam Audi jelet is.
Mondjuk baja mostmár nincs, tökéletesen működik minden rajta, a karbi is az én hülyeségem miatt, mert másik légszűrőt tettem bele, ha nem nyúltam volna hozzá, akkor semmi baja nem lenne, csak még az is közrejátszik, hogy szeretnék már nagyobb motort is, meg itt van a nyár vége, iskola meg minden, aztán elment a kedvem ettől a motortól.
De kész lett már aug. 20 fele, de szerintem nem is kéne 1 ilyen motornak szervízben lennie, főleg, hogy azért sokaknál ezerszer többet kap a motor, és nincs baja...jó nem mondom, hogy mindig lassan mentem vele, de azért hajtva se volt!
Meg most 2héten belül 2odjára dugult el a karbija, itthon kitakarítom, és 10perc múlva megint leáll stb, szóval most is szervízben van, ők takarítják ki, mi nem akarunk hozzányúlni. Nekem elég nagy csalódás volt, hogy 16ezer km után ilyen történt 1 CBR-el, sose fogom megint megszeretni ezt a motort.
M0-án pénteken LEFORGOTT (11.500) 6.-ban (gyári áttétellel, hátszéllel, "szakadék" ) . Óra szerint nemtudom mennyi lenne ez (eltört spirál) de 10.500-700 volt 140 (óra szerint) tehát ez olyan 145 körül (valóságban gondolom 130 ha van) De nagyon jó érzés volt !
Jó tudni...Ilyen szempontbol tényleg jó hely Karcag...ismered ezt a srácot?-látásbol...hallottam valami elég kemény baja lett a motorjának... másnap:ismered Magyar Lacit?-nem -lehordott mindenféle buzinak... tiszta jó
ezeknél a kis cbr-eknél nagyon számít a súlya a vezetőnek, az h milyen a szél. Nekem csak dobbal, nem rendszerrel ment már 144-et de az volt a nagyon max. És ahhoz is kellett az hogy elég ideje legyen kigyorsítani meg az hogy legalább egy picike lejtő legyen.
És szélárnyékban bármikor kimegy 130-135-(140)-ig.
De például úgy is jártam már én is, hogy még 110 felé se akart menni.
Egy "ismerős" kérdezte, hogy tudom-e, hogy ki az a Magyar Laci, tisza(nemtomhol) lakik....mondtam, hogy nem tudom, akkor mondta, hogy motorja van, és beugrott...aztán elmesélte, hogy egy nyálas buzigyerek vagyok, stb stb mert neki ez a Laci azt mondta...mellesleg akkor még azt se tudtam, hogy ki vagy....
amúgy meg hagyjátok ezt a végsebesség témát. az átlagnak 120 a vége, onnantól felfele öröm minden km/h! ez egy 125ös négyütemü moci, amit nem arra terveztek, hogy felvegye a versenyt pl. egy 600sal. Ez tanuló motor, meg városi motor. amúgy a 140-150 szerintem is hülyeség, de mégegyszer mondom ez 4 ütem, nem pedig 2. Ha valakinek nem tetszik, h lassú akkor vegyen 2ütemüt. Mindkettőnek van előnye meg hátránya. Én örülök h nem megy többet, mert akkor azon hajtanám. Jobb ez így, kezdő motorosnak nem kell száguldozni. Már pedig szerintem az ember sokáig kezdő, nem szabad h elbizza magát, mert abból csak a baleset lesz. na mindegy befejezem a kis monológomat. De kis CBR kezdő-és városi motor, nem a végsebesség a lényeg, hanem a gyakorlás, na meg persze a mocizás-szabadság érzése Mi motorosok meg ne egymást szekáljuk, tartsunk össze!
Ha netán van valakinek teljes benzinszintmérő rendszere... az nagyon komolyan érdekelne :D üdv.
Szeretnék egy kis segítséget kérni!
Ha valaki le tudná nekem írni, hogy pontosan milyen típusú izzó kell előre a lámpába és, hogy hol és mennyiért lehet kapni esetleg azt nagyon megköszönném. Ha valaki tud bal oldali idomot kék, piros, ezüst színben akkor azt is megköszönném.
Norbi
egyszerű mint szar csak 22 kulcs kell benzincsap letekerni meg egy uj szűrőbetétt.
de kurva sok 3690 ft volt gyári honda kb mint egy szivószáll.
azt uj be csap visza kész . most kiro lett nem rángat.
84 500 km van benne még megy
Remélem, hogy később jó emlék lesz a CBR, de igazán kéne már valami nagyobb.
Meg most 2héten belül 2odjára dugult el a karbija, itthon kitakarítom, és 10perc múlva megint leáll stb, szóval most is szervízben van, ők takarítják ki, mi nem akarunk hozzányúlni. Nekem elég nagy csalódás volt, hogy 16ezer km után ilyen történt 1 CBR-el, sose fogom megint megszeretni ezt a motort.
És szélárnyékban bármikor kimegy 130-135-(140)-ig.
De például úgy is jártam már én is, hogy még 110 felé se akart menni.