Köszi a részletes infót!
Most szereztem meg az Ak. jogsit és jövő nyárra tervezek egy mocit.
Valószínűleg vagy CBR 125 v. NSR 125 lesz. Csak nehéz dönteni.
Külsőre jobban bejön az Nsr, teljesítményben is jobb, de megbízhatóságban és fogyasztásban biztos nem. Főleg, hogy még külön drága olajat is kell bele venni. Nem tom megéri-e az a +lóerő és +20-30km/h. Meg hát nyáron sokat szeretnék túrázni és nem szerelni.
Szal hajlok a Cbr felé...
birja a honda úgy tervezte hogy kb 200 ezer km bir ki kiseb nagyobb bajok nélkül persze használatól fügetlenül.
ezt jol megépitettték nálam tartós teszten átment.
az igaz hogy nm erőgép és nincs is értelem nagyon tuningolni mert nem tudsz anyit kiszedni belöle. sajan ez van agyaltam én i sokszor átépitetetm nagyob henger stb egyréz magyarorzágon pénzhiány nem nagyon megy . nagyobb henger 166 malosi 90 ropi+kipuffrendszer amugy paszol rá arrow vagy gineli dob 70-80-90 ropi+leömlő 45 ropi max nézel rá még egy tuning karbit meg pár apróságot azt abbol tud z venni használtan mégegyet ha szétesik.
azt nem 3 zabálna hanem 5 de az is elmeni max viné kopra 140 et néha többet is. de pönge egy gép ez mindme elismerésem hondának ő kezdte el 4storkot többi csak kulog utána
Köszi az infót:)
84000? Azé durva hogy egy ilyen kisköbcentis motor kibír annyit mikor állandóan pörgetni kell hogy tudjunk menni egy normál tempót ahol az autósok nem lökdösnek le az útról.
jah 84 500 km van benne most 4éves mult 2005 ben vettem.
eddi 4 db hátsó gumi 3 db elsőgumit használtam el. cak gyári irc umikat használtam gyári méretet nem tértem el mert hülyeség jobb nem lesz a pályás cbr ek is gyári gumikal mentek ez legjobb.
elsőgumi 23 ezer ft hátsó gumi 25 ezer ft / db ja.
60 ezer km karbiban egy tűszelepcsere volt 5000 ft + munkadij szintén 5000 ft. kerékcsapágy csere elől hátul gyári öszesen 20 ropi+munkadij 50 ezer km nél. meg olajcsere 4000 km ként motul 10w 40 -es ez legjobb bele. öszes bowden csere kb 2 évete.
4 dik lánszett volt eddig kb 22-25 ezer km bir ki egy láncszett.
lánból did 428 o gyűrűs 18900 ft JT lánckerék elől 1100ft hátső lánckerék JT 3800 ft .Lánot legolcsobb pinkmotors tatabánya GLS futárszolgálat házhoz viszi 2 nap kb. +2 ezer ft.
vezérmű lánc csere volt 70 ezer km nél mert megnyult és csöröpölt mint barom. anyagdij vezérműláncszet 30 ezer ft csak gyári cucc+4 óra munkadij honda 20 ezr ft. nagyábbol enyi seemi baja nem volt eddig nem hagyott szarban sosem kivéve tűszelep miat 1x d az is városban jött elő.nagyából enyi keveset eszik nekem átlag 3 lityo néha több 3,5liter /100km 2 személy doboz 100-110 néha fölöte.
vége az 140 voltde egyszemélyel jóidőben szélcsend stb 40 fok.
amugy 110-120 tartható vele autopályán is.csocsesz
Ha olcsón akarod megúszni(ami nem is rossz minőségű, mert tökéletes), akkor http://www.arata.hu/index.php?...
itt keress láncot, RK lánc, nem drága, és pont optimális. Lánckereket egy páran előre tettünk kissebbet 1el, így jobban gyorsul, jobb vele előzni, és az én súlyom alatt lepörgi a 6.at, így végre is jobban megy.(14es lánckerék a 15ös helyett).
Igaz nekem NSR-em van.. de több motorom is volt és Ezt a D.I.D./JT márkát használtam. Ez szerintem egy ilyen teljesítményű mocinak teljesen optimális. röviden és tömören. www.nagyvas.hu
Remélem tudtam segíteni.
Hello mindenki.
Lenne egy kérdésem: mien láncszettet ajánlotok a motorhoz mert már szinte annyira meg van húzva hogy teljesen hátra van tólva a tengely és 500km-enként kellet húzni az utóbbi időbe.
Ja és megéri a fogaskerékkel játszani hogy nagyobb vagy kisseb vagy a gyári az optimális?
Előre is köszönöm.
cbr 125
Most szereztem meg az Ak. jogsit és jövő nyárra tervezek egy mocit.
Valószínűleg vagy CBR 125 v. NSR 125 lesz. Csak nehéz dönteni.
Külsőre jobban bejön az Nsr, teljesítményben is jobb, de megbízhatóságban és fogyasztásban biztos nem. Főleg, hogy még külön drága olajat is kell bele venni. Nem tom megéri-e az a +lóerő és +20-30km/h. Meg hát nyáron sokat szeretnék túrázni és nem szerelni.
Szal hajlok a Cbr felé...
ezt jol megépitettték nálam tartós teszten átment.
az igaz hogy nm erőgép és nincs is értelem nagyon tuningolni mert nem tudsz anyit kiszedni belöle. sajan ez van agyaltam én i sokszor átépitetetm nagyob henger stb egyréz magyarorzágon pénzhiány nem nagyon megy . nagyobb henger 166 malosi 90 ropi+kipuffrendszer amugy paszol rá arrow vagy gineli dob 70-80-90 ropi+leömlő 45 ropi max nézel rá még egy tuning karbit meg pár apróságot azt abbol tud z venni használtan mégegyet ha szétesik.
azt nem 3 zabálna hanem 5 de az is elmeni max viné kopra 140 et néha többet is. de pönge egy gép ez mindme elismerésem hondának ő kezdte el 4storkot többi csak kulog utána
84000? Azé durva hogy egy ilyen kisköbcentis motor kibír annyit mikor állandóan pörgetni kell hogy tudjunk menni egy normál tempót ahol az autósok nem lökdösnek le az útról.
eddi 4 db hátsó gumi 3 db elsőgumit használtam el. cak gyári irc umikat használtam gyári méretet nem tértem el mert hülyeség jobb nem lesz a pályás cbr ek is gyári gumikal mentek ez legjobb.
elsőgumi 23 ezer ft hátsó gumi 25 ezer ft / db ja.
60 ezer km karbiban egy tűszelepcsere volt 5000 ft + munkadij szintén 5000 ft. kerékcsapágy csere elől hátul gyári öszesen 20 ropi+munkadij 50 ezer km nél. meg olajcsere 4000 km ként motul 10w 40 -es ez legjobb bele. öszes bowden csere kb 2 évete.
4 dik lánszett volt eddig kb 22-25 ezer km bir ki egy láncszett.
lánból did 428 o gyűrűs 18900 ft JT lánckerék elől 1100ft hátső lánckerék JT 3800 ft .Lánot legolcsobb pinkmotors tatabánya GLS futárszolgálat házhoz viszi 2 nap kb. +2 ezer ft.
vezérmű lánc csere volt 70 ezer km nél mert megnyult és csöröpölt mint barom. anyagdij vezérműláncszet 30 ezer ft csak gyári cucc+4 óra munkadij honda 20 ezr ft. nagyábbol enyi seemi baja nem volt eddig nem hagyott szarban sosem kivéve tűszelep miat 1x d az is városban jött elő.nagyából enyi keveset eszik nekem átlag 3 lityo néha több 3,5liter /100km 2 személy doboz 100-110 néha fölöte.
vége az 140 voltde egyszemélyel jóidőben szélcsend stb 40 fok.
amugy 110-120 tartható vele autopályán is.csocsesz
84 500 km?
Volt eddig vmi baja a motorjának vagy tényleg ennyire megbízhatóak ezek a mocik?
itt keress láncot, RK lánc, nem drága, és pont optimális. Lánckereket egy páran előre tettünk kissebbet 1el, így jobban gyorsul, jobb vele előzni, és az én súlyom alatt lepörgi a 6.at, így végre is jobban megy.(14es lánckerék a 15ös helyett).
Igaz nekem NSR-em van.. de több motorom is volt és Ezt a D.I.D./JT márkát használtam. Ez szerintem egy ilyen teljesítményű mocinak teljesen optimális. röviden és tömören. www.nagyvas.hu
Remélem tudtam segíteni.
Lenne egy kérdésem: mien láncszettet ajánlotok a motorhoz mert már szinte annyira meg van húzva hogy teljesen hátra van tólva a tengely és 500km-enként kellet húzni az utóbbi időbe.
Ja és megéri a fogaskerékkel játszani hogy nagyobb vagy kisseb vagy a gyári az optimális?
Előre is köszönöm.