Szia!
Nem értem ha gyors gépet szeretnél akkor mért nem vettél egy 2t 125?Lehet lett volna olyan ami még az A1-be belefért volna...Sztem egy kis ciberét ennél jobban nem lehet gyorsabbá tenni...140 meg utazónak nem olyan egészséges a motor számára...
De javítson ki valaki ha nem jól tudom Annyira nem vagyok jártas ezen a téren
Te 140el akarsz utazni? Annyit nem változtat rajta, nekem 100at bírja utazóba 14es lánckerékkel. A légszűrő akkor ér valamit, ha van mellé valami fasza kipufogód, és be is van állítva hozzá a motor.
Esetleg az első fogaskereket cseréld le 15-ösről 14-re akkor jobban fog egy kicsit gyorsulni, és állítások szerint leforogja a 6-at is. (nekem gyári van rajta ezt csak hallottam)
Ha már mentél vele 140-et akkor nem megy az rosszul. Légszűrőtől sem lesz erősebb csak az mosható a gyárival ellentétben. Jelentős teljesítménynövekedést csak úgy tudsz elérni ha nagyobb hengert raksz rá, de akkor már ugye nem 125-ös az az ún. 125-ös motor és még drága is ami viszont eladásnál nem nagyon térül meg. Szóval vagy megelégszel ezzel a teljesítménnyel vagy váltasz nagyobb motorra.
szevasztok egy hete vettem egy cbr 140 megy 300 eurós arrov sportdob van rajta brutal hang repsol festesel 2005 kiadas valamit nem tudnátok hogy meg jobban menyjen szerintetek a sport levegőszűrő és sport olajszűrő ér valamit?
Hát ha gyárilag izzós, akkor nekem még azok vannak benne.
Akkor úgy kell cserélnem, ahogy az előbb streetfighter89 leírta?
Köszönöm szépen a segítséget!
Nem értem ha gyors gépet szeretnél akkor mért nem vettél egy 2t 125?Lehet lett volna olyan ami még az A1-be belefért volna...Sztem egy kis ciberét ennél jobban nem lehet gyorsabbá tenni...140 meg utazónak nem olyan egészséges a motor számára...
De javítson ki valaki ha nem jól tudom Annyira nem vagyok jártas ezen a téren