Autónál az teljesen más dolog!
A vezérmű szíj az csere megadott intervallumban! (Ducatinál is)
Motornál a periodikus szelephézag ellenőrzés/állítás közben simán látod, hogy mennyire nyúlott a lánc, hogy fekszik fel a kerekeken! Autónál ezt nem ellenőrzöd, mivel a futó autók 99%-a hidrotőkés állítású ami magának beállítja a hézagot ezért nem kell basztatni!
A láncfeszítő feladata, hogy lekövesse a lánc nyúlását és ne tudjon meglazulni és átugrani a vezérlés! Mikor már a feszítő a végéhez ér és nem tud annyit feszíteni akkor jellegzetes hangja lesz a gépnek!
Kocsiknál is elővan írva hoyg hány km-ként kell cserélni a vezérműszíjat, mert ha húzod és halogatod hoyg jó lesz az még és átugrik akkor a kocsinak a motorja kuka lesz. Gondolom motornál sem lehet máskép hogyha átugrik akkor szevasz, összeakad a rendszer. Én is inkább előbb cserélném mint utóbb üssem a valagam a földhöz.
Nincs semmi féle ajánlás! Akkor kell kicserélni mikor megnyúlik!
Teljesen fölösleges előbb!
Szerintem elég sok ember dobna egy hátast, ha mi is a szervízben azt mondanánk, hogy 30ezernél kötelező kicserélni!
nem hiszem hogy beszivatták volna. autónál sem kötelező 5év után meg 60ezer km után cserélni a vezérmű szíjat. az autóknál a vezérmű láncot is 120ezrenként cserélik...
Akkor haverodat jól behintáztatták! Nem kötelező 30nál a csere! Ha nem produkált semmi különöset a tiédben is fölösleges volt!
A hugom CBR jében 47ezer körül van és semmi baja!
győrbe vetem xenont autolámpaboltban H4 bixnon 18 ezer ft + kábelbox i 5 ezer ft 23 ezer ft öszeseen HID 6000Kelvines égőve.
1 év gari mindere egész szetre. de gariban a rellét már cserélték mert beázot a leszopta az aksit is azt nem ment.
nekem 1 égő van benne és egy lemezkét teker fel le a motor benne ez kiro mert nem szarik be. örörk darab.
aki páylára megy vigyen sok uj gumit magával meg sok benzint. azt mhet mokka. van hátsogumám jó álapotban 2-3 mmm cucc van rajta 5000 ft darabja hátsó gyári gumának akinek köll irjon vagy hijon tel 20/579-9529 fyrgi
Hááát elvileg most valamikor kéne megjönnie az elbírálásnak, bármelyik percben megérkezhet, aztán lehet rendelni új tengelyt, és ha megjött, lehet összerakni....lehet 1hét, lehet 2....Nem tudom mennyibe fájna, és remélem, nem is tudom meg, mert ha már tudom mennyibe kerül, nekem kell kifizetnem.
az enyémbe lassan 36ezer van és 30ezernél lett vezérmű lánc cserélve. Szakszervizben is azt mondták havernak a 125-ös XTjére, hogy 30ezernél kötelező a vezérműlánc és tartozékainak cseréje. Nekem hála az égnek nincs a kicsikével semmi bajom. kop kop kopp. most már szép 100%os kinézetben pompázik és látni is lehet vele. szóval újra dúl a láv
( nem hagyhattam ki )
A vezérmű szíj az csere megadott intervallumban! (Ducatinál is)
Motornál a periodikus szelephézag ellenőrzés/állítás közben simán látod, hogy mennyire nyúlott a lánc, hogy fekszik fel a kerekeken! Autónál ezt nem ellenőrzöd, mivel a futó autók 99%-a hidrotőkés állítású ami magának beállítja a hézagot ezért nem kell basztatni!
A láncfeszítő feladata, hogy lekövesse a lánc nyúlását és ne tudjon meglazulni és átugrani a vezérlés! Mikor már a feszítő a végéhez ér és nem tud annyit feszíteni akkor jellegzetes hangja lesz a gépnek!
Teljesen fölösleges előbb!
Szerintem elég sok ember dobna egy hátast, ha mi is a szervízben azt mondanánk, hogy 30ezernél kötelező kicserélni!
A hugom CBR jében 47ezer körül van és semmi baja!
győrbe vetem xenont autolámpaboltban H4 bixnon 18 ezer ft + kábelbox i 5 ezer ft 23 ezer ft öszeseen HID 6000Kelvines égőve.
1 év gari mindere egész szetre. de gariban a rellét már cserélték mert beázot a leszopta az aksit is azt nem ment.
nekem 1 égő van benne és egy lemezkét teker fel le a motor benne ez kiro mert nem szarik be. örörk darab.
aki páylára megy vigyen sok uj gumit magával meg sok benzint. azt mhet mokka. van hátsogumám jó álapotban 2-3 mmm cucc van rajta 5000 ft darabja hátsó gyári gumának akinek köll irjon vagy hijon tel 20/579-9529 fyrgi