Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lepence egy hordó fosss... teljesen szét van rohadva az út a legparább részeknél. Használhatatlan. Viszont a Dobogőkői utat kipofozták végre
Olyan hely ahol rs125-nemtud otthagyni Legalábbis nemtudott.Szóval szerpentin.A legjobb
na az meg mi? :D
Ezért járunk mi lepencézni...Az ingyé van
kurva pálya amúgyis függőséget okoz, szóval ne menjen senki, az összes pénzem kibasztam már rá
Jövünk.Mikor mennyünk?
nagyon tud a srááááác, ezt az egykereket megmutathatnád élőbe is
Kecskeméti gokartpálya gyertek ti is 1000 ft 20 perc
milyen Andi?
nem, Barni! xD

( nem hagyhattam ki )
Andi vagy?
Autónál, nem tudom, hogy adnak-e meg ellenőrzésre valami intervallumot! De elég jól hallható!
na ez logikus,csak annyi hogy mondjuk én mint laikus honnan hallom hogy gáz van? (autónál) (am bocs az offért)
Autónál az teljesen más dolog!
A vezérmű szíj az csere megadott intervallumban! (Ducatinál is)
Motornál a periodikus szelephézag ellenőrzés/állítás közben simán látod, hogy mennyire nyúlott a lánc, hogy fekszik fel a kerekeken! Autónál ezt nem ellenőrzöd, mivel a futó autók 99%-a hidrotőkés állítású ami magának beállítja a hézagot ezért nem kell basztatni!
A láncfeszítő feladata, hogy lekövesse a lánc nyúlását és ne tudjon meglazulni és átugrani a vezérlés! Mikor már a feszítő a végéhez ér és nem tud annyit feszíteni akkor jellegzetes hangja lesz a gépnek!
egyik ismi is így járt (átugrott a vezérműlánc)...vett inkább egy új blokkot. (autó)
Kocsiknál is elővan írva hoyg hány km-ként kell cserélni a vezérműszíjat, mert ha húzod és halogatod hoyg jó lesz az még és átugrik akkor a kocsinak a motorja kuka lesz. Gondolom motornál sem lehet máskép hogyha átugrik akkor szevasz, összeakad a rendszer. Én is inkább előbb cserélném mint utóbb üssem a valagam a földhöz.
jól van. mindenki azt mond amit akar. én akkor se szarakodok ilyenekkel...
Nincs semmi féle ajánlás! Akkor kell kicserélni mikor megnyúlik!
Teljesen fölösleges előbb!
Szerintem elég sok ember dobna egy hátast, ha mi is a szervízben azt mondanánk, hogy 30ezernél kötelező kicserélni!
Szoval ezek csak ajánlások. De inkább korábban cserélem ki mint, hogy gond legyen.......
nem hiszem hogy beszivatták volna. autónál sem kötelező 5év után meg 60ezer km után cserélni a vezérmű szíjat. az autóknál a vezérmű láncot is 120ezrenként cserélik...
Akkor haverodat jól behintáztatták! Nem kötelező 30nál a csere! Ha nem produkált semmi különöset a tiédben is fölösleges volt!
A hugom CBR jében 47ezer körül van és semmi baja!
szia stephan 01

győrbe vetem xenont autolámpaboltban H4 bixnon 18 ezer ft + kábelbox i 5 ezer ft 23 ezer ft öszeseen HID 6000Kelvines égőve.
1 év gari mindere egész szetre. de gariban a rellét már cserélték mert beázot a leszopta az aksit is azt nem ment.
nekem 1 égő van benne és egy lemezkét teker fel le a motor benne ez kiro mert nem szarik be. örörk darab.

aki páylára megy vigyen sok uj gumit magával meg sok benzint. azt mhet mokka. van hátsogumám jó álapotban 2-3 mmm cucc van rajta 5000 ft darabja hátsó gyári gumának akinek köll irjon vagy hijon tel 20/579-9529 fyrgi
De jó neked, hogy újra dúl a láv, én meg csalódtam a nagy H-ban....De ha megjön, tuti megint love lesz!
Hááát elvileg most valamikor kéne megjönnie az elbírálásnak, bármelyik percben megérkezhet, aztán lehet rendelni új tengelyt, és ha megjött, lehet összerakni....lehet 1hét, lehet 2....Nem tudom mennyibe fájna, és remélem, nem is tudom meg, mert ha már tudom mennyibe kerül, nekem kell kifizetnem.
az enyémbe lassan 36ezer van és 30ezernél lett vezérmű lánc cserélve. Szakszervizben is azt mondták havernak a 125-ös XTjére, hogy 30ezernél kötelező a vezérműlánc és tartozékainak cseréje. Nekem hála az égnek nincs a kicsikével semmi bajom. kop kop kopp. most már szép 100%os kinézetben pompázik és látni is lehet vele. szóval újra dúl a láv