Sok 20 dekás ! 50-60kg nem semmi...! Azért ne így fogalmazzátok meg,hogy simán 120-130,mert az már a kínzós vég(ha minden igaz)! Ettől már csak a 110es utazó szokott jobb lenni! 4T nek már a tartós 7000rpm sem a legjobb! Na nem fikázásból írtam! Üdv.
azt nem tudtam hogy 2 van egyébként igen én is mentem vele 145öt jó lejtő volt na.... de amúgy alattam simán viszi a 120-130 nem vagyok valami nagy nehézség.....
a kis cbr elég sebeségfügö kis vas. ozaki9 nek igaza van hogy a youtubon nézegetik a videjokat rola hogy 140-150 km/h val mennek. nem lehetetlen de ha megfigyeltétek mindig jó időben menek amikor szélcsend van.
amugy 140 et megy márakinek. igaz csak jóidőben meg ha kedve van.sok mindnetől függ hogy menyit megy.
rendesen lett -e bejáratva, nem loga lánc rendesen van kenve , keréknyomás stb. + pilotafügőő. kimilyen nehéz.
éb 68 kg -mal mentem már vele 140 . igaz fület farkat behuzva ráhasalva tankra. de 120 simán megy. föleg télen mivel hideg van és azt szereti hideget. bár nekem doboz van rajta picit viszafog rajta. de 110-120 közöt egész jól megy. 120 felet már szenved és 135 volt dobozal amit mentem vele jó időbe ráhasalva.
az M1 autpályán győr pest közöt szoktam furikázni. néha 2 személyel nyáron volt amikor a lpici lejtő lefele doboz +2 személyel 145 volt. de szétrázot és szétvibrált mindnet mint egy centrifuga. hoszu távon nem jo mert elzibad az ember keze lába .ha szél van akor néha 80 ats em megy föleg 6 dikban. akor 4 ig köll viszarugdalni hogy menjen mert szinte viszafuja a szél. amugy baszot jo kis bicaj . akár a szobában is elvér vagy egy ksieb egyterűben is simán potkerék helyet. amugy megbizhato ha rendesen karban van tartva. üdv midenkinek.
jah marcs az ajándék nem marad el mert 2 db 14 kerekem van . csók kiscsajszi
Csak sokan a youtube-on nézik a vidiket róluk,hogy hogy mennek,meg 150es végsebességű cbr meg ilyenek...Nevetséges,valami ott meg van buherálva! Nem széria motorok az 100%! Sok naív emberke meg elhiszi!
CBF125 be ugyan az a blokk lesz mint az XR125-be! XR-re is többen mondták régen,menőzésből vagy csupán azért mert nem akartak leégni,hogy 120at megy meg ilyenek...Közbe meg egy barátomnak nem megy 85-90nél többet és 3000km-el vette! Azt mondták,hogy a hosszú áttétele végett nem megy annyit,mert nem tud kiforogni...Raktunk rá 17es helyett 15ös lánckereket,így is ugyan annyi megy,csak dinamikusabb! Több embertől is kérdeztem aki nem kamuzik pl: ybr,xr-ek stb...nem mennek 90-95től többet! Az igaz,hogy a cbr 13,4 ló az xr csak 11,de én sem hiszem,sőt biztosra állítom,hogy 120től többet nem mehetnek! Csak kevesen ismerik be! Ricsi: Te az YBR képei alá,azt írtad valakinek amikor az ybr-ed vol még,hogy ugyan azt tudja,mint a cbr...Azért nem vettél cbr-t(mindenki a saját lovát védi)! Aztán most mégis!
A kis cbr kb 110-et fog menni valójában/érdekes aki többet mond az senki nem merte még velem összemérni!/ a fogyasztás az valóban 2.3-3liter. Amúgy megbízható,semmi nem romlik el rajta.Az enyém 4.-ik éves de még semmi baja nem volt. Én a láncot 300Km-ként fújom,olajat 4000Km-ként cserélek. Ja már 2 illető is mondta,hogy az övék csak 90-95öt megy!
Szerintem az új CBF-ről nem sok tapasztalat van, mivel az egy teljesen friss modell. Max a hivatalos dolgokat tudod elolvasni, az meg fene tudja mennyit ér. A kis CBR-t én is használom túrázásra. Eddig kb. 250km volt egy nap alatt a max. A végén már kényelmetlennek éreztem, de nem volt vészes, ennyi időt egy fotelben se kényelmes üldögélni egyszerre . Utazója 90-110, akár 2 személlyel is (ez elégé súly- és szélfüggő). A max olyan 130. Fogyasztása nekem még nem volt 2,6-2,8 felett.
Csao! Kérdés: Lassan közeleg hogy motort veszek,csak 125-ös és 4ütemü érdekel mivel erre lesz jogsim és az 50-es kis enduro után valami mast szeretnek, nekem tetszik formailag a cbf és egyébként, de 1-2 kérdés: Kb mennyivel erösseb a cbr mint cbf, ugyanis én ezt használnám kisebb turákra is, akár mondjuk balatonra lemenni stb (pestöl). Szoval kérdés kb menyi vége, illetve a fontosabb utazosebesség, és hogy valjon melyiket érdemesebb, cbf-et ujonnan vagy egy 2005-ös 15 000 km-es cbr-t?
Akk én sztem le is foglalom a lánckereket! Bocsi de az az msn címem és azt az e-mail címet nem használom. El tudnád küldeni még 1x a levelet a niks11@citromail.hu-ra? csak két berű van megcserélve! Előre is köszi! Csaó
Honda cbr 125 R hez van egy keveset használt jó állapotban lévő láncszettem.
DID 428-as O-gyűrűs láncal. JT fogaskerekekkel. elől 15 fog jtf264es hátul 42 fog JT1206.
ajándékba adok egy zsír uj nem használt 14-es fogaskereket 0 -km es .
kb 6000 km futott 2 olajcsere votl . tanulovason volt csak nyáron jó időben ment és MOTUL láncspravel volt mindig kenve.akit éredekell az irjon vagy szóljon. Láncszett ÁRA : 8000 FT .
postai utánvételell megoldható. 2 nap alat ottvan az ország területén bárhol. üdv mindennkinek buek
nbali
e-mail cim : nbalazs_86@freemail.hu
tel:06-20/579-9529
Valoszinu torve volt, svajcbol lett behozva, de jutanyos aron.Semmi baja at lett neyetve faszan meg lett csinalva.Bocsi hogz nem irok ekezetet de valamilyen angol kiosztasu ez a gep.
Amúgy a Te motorod törve volt? vagy mitő olyan piros az eleje? nem gyári szín az biztos.
Mintha láttam volna már vmelyik hírdetésben anno, azt hiszem külföldről volt behozva, bár nem biztos.
A XENON témához visszatérve. Kicsit utánna nézelődtem és találtam 1-2 okosságot.
6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről
Hatósági jelzések elhelyezésére vonatkozó további műszaki feltételek
28. § (1) A gépjárművet, a mezőgazdasági vontatót, a lassú járművet és a pótkocsit úgy kell kialakítani, hogy arra a hatósági jelzés - a (2) bekezdésben foglalt rendelkezéseknek megfelelően - felszerelhető legyen.
(2) A hatósági jelzést, illetőleg annak tartószerkezetét a lassú járműre elöl, az oldalkocsi nélküli motorkerékpárra és a pótkocsira hátul, a többi gépjárműre és a mezőgazdasági vontatóra elöl és hátul, a jármű hosszirányú függőleges felezősíkjában, vagy attól balra, oldalkocsis motorkerékpárra elöl az oldalkocsin, hátul a motorkerékpáron úgy kell elhelyezni, hogy a hatósági jelzés síkja a jármű hossztengelyére merőleges és megközelítően függőleges helyzetű legyen, a járművön túl ne nyúljon, legalsó pontja az úttest szintjétől legalább 0,30 méter, legfelső pontja az úttest szintjétől legfeljebb 1,50 méter magasságban és olyan helyen legyen, ahol könnyen leolvasható.
A világító és fényjelző berendezések alkalmazására és működésére vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
(4) A világító és a fényjelző berendezésekben csak a berendezés típusára előírt műszaki jellemzőkkel rendelkező izzólámpát szabad használni.
(2) A világító és fényjelző berendezések által kibocsátott, illetőleg visszavert fények színkoordinátáit az 1980. évi 3. törvényerejű rendeletben meghirdetett -, az 1968. évi november hó 8. napján Bécsben aláírásra megnyitott - Közúti Közlekedési Egyezmény határozza meg.
...
tehát a xenon fény mint olyan, megfelel az előírásoknak, 4300 K / sárgás / - 5000 K / fehér / - 8000 K / ami szintén fehér fény, kékes kitúnéssel szintén megfelel. Kék színű a megkülönböztető fényjelzés, de az messze nem xenon fény. Az előírt múszaki jellemzőknek megfelel a xenon izzó, foglalat szerinti típusok vásárolhatók. A fény szórása, az előírt terület bevilágítása állítható.
Szóval nem illegális a 8000K-s xenon. Amúgy meg a rendőr nem büntethet meg ezért.
a kis cbr elég sebeségfügö kis vas. ozaki9 nek igaza van hogy a youtubon nézegetik a videjokat rola hogy 140-150 km/h val mennek. nem lehetetlen de ha megfigyeltétek mindig jó időben menek amikor szélcsend van.
amugy 140 et megy márakinek. igaz csak jóidőben meg ha kedve van.sok mindnetől függ hogy menyit megy.
rendesen lett -e bejáratva, nem loga lánc rendesen van kenve , keréknyomás stb. + pilotafügőő. kimilyen nehéz.
éb 68 kg -mal mentem már vele 140 . igaz fület farkat behuzva ráhasalva tankra. de 120 simán megy. föleg télen mivel hideg van és azt szereti hideget. bár nekem doboz van rajta picit viszafog rajta. de 110-120 közöt egész jól megy. 120 felet már szenved és 135 volt dobozal amit mentem vele jó időbe ráhasalva.
az M1 autpályán győr pest közöt szoktam furikázni. néha 2 személyel nyáron volt amikor a lpici lejtő lefele doboz +2 személyel 145 volt. de szétrázot és szétvibrált mindnet mint egy centrifuga. hoszu távon nem jo mert elzibad az ember keze lába .ha szél van akor néha 80 ats em megy föleg 6 dikban. akor 4 ig köll viszarugdalni hogy menjen mert szinte viszafuja a szél. amugy baszot jo kis bicaj . akár a szobában is elvér vagy egy ksieb egyterűben is simán potkerék helyet. amugy megbizhato ha rendesen karban van tartva. üdv midenkinek.
jah marcs az ajándék nem marad el mert 2 db 14 kerekem van . csók kiscsajszi
de külön is eladó 1100 ft postai utánvételel megoldhato .amugy irtam e-mailt is. hilo
Azt szeretném megérdeklődni, hogy külön a 14-es fogaskereket nem e adnád el, mert az engem érdekelne!? Előre is köszi!
Honda cbr 125 R hez van egy keveset használt jó állapotban lévő láncszettem.
DID 428-as O-gyűrűs láncal. JT fogaskerekekkel. elől 15 fog jtf264es hátul 42 fog JT1206.
ajándékba adok egy zsír uj nem használt 14-es fogaskereket 0 -km es .
kb 6000 km futott 2 olajcsere votl . tanulovason volt csak nyáron jó időben ment és MOTUL láncspravel volt mindig kenve.akit éredekell az irjon vagy szóljon. Láncszett ÁRA : 8000 FT .
postai utánvételell megoldható. 2 nap alat ottvan az ország területén bárhol. üdv mindennkinek buek
nbali
e-mail cim : nbalazs_86@freemail.hu
tel:06-20/579-9529
mennyi összesen? és mennyi csak a ruha?
Mintha láttam volna már vmelyik hírdetésben anno, azt hiszem külföldről volt behozva, bár nem biztos.
6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről
Hatósági jelzések elhelyezésére vonatkozó további műszaki feltételek
28. § (1) A gépjárművet, a mezőgazdasági vontatót, a lassú járművet és a pótkocsit úgy kell kialakítani, hogy arra a hatósági jelzés - a (2) bekezdésben foglalt rendelkezéseknek megfelelően - felszerelhető legyen.
(2) A hatósági jelzést, illetőleg annak tartószerkezetét a lassú járműre elöl, az oldalkocsi nélküli motorkerékpárra és a pótkocsira hátul, a többi gépjárműre és a mezőgazdasági vontatóra elöl és hátul, a jármű hosszirányú függőleges felezősíkjában, vagy attól balra, oldalkocsis motorkerékpárra elöl az oldalkocsin, hátul a motorkerékpáron úgy kell elhelyezni, hogy a hatósági jelzés síkja a jármű hossztengelyére merőleges és megközelítően függőleges helyzetű legyen, a járművön túl ne nyúljon, legalsó pontja az úttest szintjétől legalább 0,30 méter, legfelső pontja az úttest szintjétől legfeljebb 1,50 méter magasságban és olyan helyen legyen, ahol könnyen leolvasható.
A világító és fényjelző berendezések alkalmazására és működésére vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
(4) A világító és a fényjelző berendezésekben csak a berendezés típusára előírt műszaki jellemzőkkel rendelkező izzólámpát szabad használni.
(2) A világító és fényjelző berendezések által kibocsátott, illetőleg visszavert fények színkoordinátáit az 1980. évi 3. törvényerejű rendeletben meghirdetett -, az 1968. évi november hó 8. napján Bécsben aláírásra megnyitott - Közúti Közlekedési Egyezmény határozza meg.
...
tehát a xenon fény mint olyan, megfelel az előírásoknak, 4300 K / sárgás / - 5000 K / fehér / - 8000 K / ami szintén fehér fény, kékes kitúnéssel szintén megfelel. Kék színű a megkülönböztető fényjelzés, de az messze nem xenon fény. Az előírt múszaki jellemzőknek megfelel a xenon izzó, foglalat szerinti típusok vásárolhatók. A fény szórása, az előírt terület bevilágítása állítható.
Szóval nem illegális a 8000K-s xenon. Amúgy meg a rendőr nem büntethet meg ezért.