Sziasztok.
Ma elvittem a mocimat szervizbe mert mint ahogy azt régebben irtam csörög,és engem nagyon zavar!Hallgattam haver CBR125-ét,és abban nincs ilyen hang,nagyon szép hangja van.
Igaz az enyémen inkább csak alapjáraton hallani,de engem iszonyat zavar.Azt hittem talán szelep.Megnézték a mocit a Honda Takobernél és azt mondja a pali hogy ok,ok van hangja,de ez nem jelent semmit.Mint kiderült nem szelep hang hanem valami a váltóbol vagy a kuplungból.Ha álló helyzetben 1-esben csak kicsit engedem fel a kuplungot ugy hogy még ne induljon el a motor,akkor megszünik a hang.Na most akkor most mi van? Épp 10ezer km elött vagyok 300 km-el.Lehet azért nem akarnak foglakozni vele mert most még nem kéne fizetni az anyagért?
engem is érdekelhetne, de idióta a méret. 120as gumi nagy az RSre előre, szarul kanyarodik a cbr tőle, sztem jobban jársz ha vmi nagyobb gép topicjában hirdeted.
Meg ez is van
egy eladó dunlop d 208 f es 120/70 17"-es gumim szép állapotban, középen minimálisan kopott 70-80%-os,szélein még szőrös 100%-os(hátra felmegy)
Akit érdekel írjon és írjon mellé egy reális árat is...
van még egy gyári zárható givi túradobozom konzollal meg felfogatócsavarokkal+2 gyári kulcsal, csak fel kell tenni és még a kapaszkodó vasat sem kell hátulról levenni...(esztétikus)
Ha valakit komolyan érdekel írjon és egy ajánlatot is kérek mellé...(nem bagóé megy )
Itt a 2-est csinálom, ja a szlalomot!
Hát van az indexelgetös, a szlalom és a kigyorsitásos!
Motor tolás nekem nem lesz. Az csak annak van aki nem különbözetivel csinálja, mert annak végig kell egyszer tolni a motort a pályán!
évjárat: 2005. 04. hó
műszaki: 2009
futott km: 12000
lökettérfogat: 125 cc
teljesítmény: 15 LE
szín: piros-fekete
Magyarországi, rendszámos, forgalmi, törzskönyv, gyári kulcs. Elején enyhén sérült, elsőkerék és az egyik teleszkópszár (mindkettő javítható,)!
Idomjai mindene meg van, szép állapotú a sérülésen kívül, jó gumik, láncszett!
Az jó! Gondoltam! De van rutinban, hogy először mindehol körülnézni, meg hogy felgyorsítani, meg h tolni! És arra voltam kíváncsi h a képen melyiket csinálod? Mert nem látom h indexelsz és hátranézel pedig ott a vonal! :D
Sziasztok CBResek. Tegnap volt szerencsém rátenni a seggem egy új szériás (pár hónapos) CBR125re. Menni nem mentem vele, csak az üléspozíciót néztem. Egész barátságos, kis aranyos vas. Az enyém mellett is szépnek hat (az új fejidommal), mondjuk sokkal vékonyabb. A vajpuha kuplung is ígéretes, meg van egy két szép dolog rajta. Az összeszerelés minősége viszont néhol érdekes, elég fura réseket találtam (pl benzintank betöltőnél). Még bejáratós a gép, de ahogy be lesz járatva ráveszem a gazdáját hogy menjünk ki egy végsebesség tesztre, meg nézzük mit mutat az RS órájához képest a kis Cibere. A srác hasonló testalkat mint én, szóval így végre reális képet kaphatok a misztikus 140ekről.
Majd még jelentkezem! üdvvvvv
Okés, majd akkor beszélek a sráccal, hogy érdekli-e! Mellesleg a moviestar-al az a baj, hogy ha 1szer összetöröd, az életben nem lesz olyan mint volt! Haveromnak van, elé ment 1 kocsi, összetört, hiába fizet a biztosító, nincsennek idomok hozzá, stb....február elsején törte, talán jövőhéten kész lesz, és csak azért lesz kész, mert az első széria moviestar idomokat kapja, tehát nem is olyat, mint amilyen volt!
Ma elvittem a mocimat szervizbe mert mint ahogy azt régebben irtam csörög,és engem nagyon zavar!Hallgattam haver CBR125-ét,és abban nincs ilyen hang,nagyon szép hangja van.
Igaz az enyémen inkább csak alapjáraton hallani,de engem iszonyat zavar.Azt hittem talán szelep.Megnézték a mocit a Honda Takobernél és azt mondja a pali hogy ok,ok van hangja,de ez nem jelent semmit.Mint kiderült nem szelep hang hanem valami a váltóbol vagy a kuplungból.Ha álló helyzetben 1-esben csak kicsit engedem fel a kuplungot ugy hogy még ne induljon el a motor,akkor megszünik a hang.Na most akkor most mi van? Épp 10ezer km elött vagyok 300 km-el.Lehet azért nem akarnak foglakozni vele mert most még nem kéne fizetni az anyagért?