Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó a képeken látható Caberg Sintesi felnyitható,napszemcsis bukósisak! Mivel a mechanikája fém,nem lóg,nem lötyög,nem szelel! Karc mentes,nem estem benne,nem lett leejtve,egyszerűen vettem egy újat! Minden szezon végén belseje ki lett szedve,ki lett mosva!Szépséghibája a jobb oldali arcpárna alul a bőrdzseki gallérjától kidörzsölődött,de ez apró pénzért javítható! Van hozzá két pót plexi (egy külső víztiszta,illetve egy belső napszemcsis) is! A sisakba beépített kommunikáció is van,de valszeg akku problémás,és így nem működik! Ha valakinek van kedve babrálni vele,plusz 5.000Ft-ért oda adom hozzá! Azt hiszem mindent leírtam!
na mi?

hoool vagytok..?

Sőőőőőőőőőőőőőőőt!
Tíz motorból nyolc,hangosabb mint a mi járgányaink!
Józan is,meg ész is ?
Számomra ismeretlen fogalom mindkettő!
Osztrakoknál hallasz olyan choppert, ami nagyobbat szól a sportdobnál és mégse szól érte a labanc!
A józan paraszti ész! Ismered?
No úgy már mingyááááááááááááá más!
Vajon ki súgta ezt neked?
Jó, akkor hozzá hegesztesz még, hogy hosszabb legyen.
Ez azért tűnhetett el (matrica) hogy ne legyen árulkodó bizonyíték a"matatásra"!
Sajnálom hogy nem hozta amit elvártál tőle. Nekem biztos hogy halkít, mert amikor beraktam a kertszomszédom kérdezett rá hogy mit csináltam a mocival hogy sokkal elviselhetőbb a hangja.Ha az osztrák zsaruk mérik, még egyes ducattik gyári dobja is sok tud lenni, pedi E jeles meg minden. Ha ki megyek mindíg felszórom a gyári dobot. Nekem az a hang is be jön, és legalább ez miatt nyugodt lehetek.
Mellesleg téli nagyszerviz idején az ülés alatt még meg volt minden alkatrész szereléséről a matrica hogy mikor mit csináltak. Sajnos ez lekerült a kereskedőnél a gépről de kellő intervallumonként az olaj csere a gyertya csere és minden egyébről fel volt nyálazva a matrica. Mondjuk nem tudom ezt miért kellett levakarni de tudom hogy meg volt.
Akkor valószínűleg a matatásból ered a hiba ugyanis a télen volt nagyszervizen a műhelyben (Szomszédom szerelte eddig is) akkor még nem volt semmi baja a töltésnek mert akkor ki lett mérve minden. Ekkor még az előző gazda tulajdonában volt. Ez után lett hozzá matatva a műszerfalhoz. Mellesleg külső fizika ráhatásokkor tűnik el majd jön vissza a fordulatszám kijelző. Azaz nagyobb bukkanók vagy kátyúkba való rázkódástól tűnik el vagy jön vissza.
Megnyugtattatok nem lesz ezzel nagy baj akkor.
Nem! Semmivel se lesz gyengébb!
Legalábbis oly mértékben biztosnem,hogy te azt észre vennéd!
Nem ,nem!
Hívj fel elregélem!
Nem fojtja le nagyon? Így is kis pic.a lyukak vannak rajta.
A killert hegeszd le jobban!
Na , akkor TE vagy az "emberem" , hogyan lehetne olyan hangot "varázsolni" mintha a gyárival közlekednék?
Mert az utólagosok nem sokat érnek!
Csak azok érnek valamit,amit az adott dobhoz adnak!
De bármelyiken lehet javítani,akár olyannyira is,hogy egyáltalán nem lesz hangja!
Nem nagy műtét,én is magamnak csináltam!
Vettem ilyen "killert" , kár volt , szinte semmit sem ér, az osztrák "policájnak" tuti nem, ha én is hangosnak hallom.....pénzkidobás volt, ez van...visszateszem az eredeti kiput ha megyek, itthon meg marad a nyitott dob esetleg lehegeszthetek egy-két lyukat és még a 100Le-s határt is elérem :D: D: :D
Ez pont ìgy törtènt. Tisztìtás, kontaktspray
1) Lehetséges a "matatás" velejárója!
De mivel a jelet a generátorról veszi le,van rá esély,hogy kezdhetsz aggódni!
Mérj egy töltést!
2) Idex kapcsoló szétszed,és kitakarít!
Nem kell be kenni semmivel,csak simán,"szárazon" összerakni!
3) gumiágyas,kikopott!
Alátétet a gumibak,és a csavar közé,gond megoldva!