Van egy két apró kis kérdésem amik csak enyhe gondok de zavarnak és meg szeretném csinálni. Van ugyan szerelő ismerősöm de elég sok dolga van és az is üdítő érzés ha saját magam is meg tudok csinálni pár dolgot a saját motoromon.
1: Fordulatszám visszajelző rakoncátlankodik. Hol van érték hol befekszik a 0-ra. valószínűleg matatva volt az óra ugyanis biztosan tudom hogy vissza van tekerve (Szomszédomba volt szervizes és ő mindig felírja melyik motorral mi volt és a papírjain 40.000-el több kilométer van, de az állapota mechanikailag nagyon jó ezért vettem meg így is) de ez mindegy. szóval itt valami fordulatszám visszajelzőnél valami kontakt hibára lehet gyanakodni szerintetek ?
2: Index hidegben csak fáziskéséssel működik. A hátsó indexek tudom hogy cserések mert a konzol miatt nem fért be a gyári bezavarhatott az index csere vagy valahol a relé környékén érdemes inkább a hibát keresni.
3: Hátsó lámpa és a farok idom között számomra feltűnő a rés. A hátsó lámpa milyen módon van a kasztnihoz erősítve, valami gumiágyas dologgal vagy mással?
Ha valaki motort akar vásárolni, és nem igazán bízik saját magában az kérje ki mások véleményét! Nekem még soha sem sikerült helyben vásárolnom motort. Pedig volt már egy pár az életemben. Erre áldozni kell és még mindig olcsóbb mint ha beleszaladsz egy szarba. Km? Hallgass meg egy olyan motort amelyiknek az órája pl 28567 km mutat, és egy olyant is amelyiknek sokkal többet. Ha füleddel nincs semmi baj észre veszed a különbséget ha van! Milka írta hogy ha km nézed vagy a mindenkori állapot érdekel inkább. Ez olyan mint a kinai piacon ha pólót akarsz vásárolni. Megkérdezi milyen márkát akarsz, hátra megy a raktárba és már ott is van a kezében a kívánt márka. Egy szó mint száz ha Én motort mentem vásárolni mindig többet megnéztem és döntöttem. Ezt a kis írást nem azért írtam mert az én motoromat kell megvenni, sőt ha marad lehet, hogy jobban fogok örülni mint egy másikat keresgélni.
Most a Motor állapotáról vitáztok .Mikor mész vele és félelmetes az útartása vagy szitál a hátuja ezzel jobban megszivod mint a motorjával.mert javithatatlant vettél és mehet a kukába ,ha a motor behal felujitod és tudod 0-KM-teres lett és 200 000 KM beletehetsz
Pontosan!
De én azt szoktam mondani nem kilométert veszek,hanem motort!
de ha valaki meg szeretné venni az enyémet,és a kilométer a lényeg,mondja meg menni legyen benne,oszt annyi lesz!
Igaz!Akkor nem adom hozzá a vezetett szerviz könyvet!
Varadérót én is tudok egyet Winchié több mint 400.000-van benne!
Nekem a rekord szezonom 28.000-km volt!
De az átlagom 12-18-ezer!
A nagy átlagé meg 4-6 ezer szezononként!
Tehát egy 20-éves vasba is max. 120-ezer körül lehet!
XX-et láttam már 200-ezren felül elfutni megbontás nélkül!
Az Africaval 12 ezer volt átlagban egy szezon. De ha előttem már mentek vele 200-at akkor nem mindegy. Ott már bármilyen baja előjöhet. Ha a kerék kiesik az sem meglepő. Azért érdeklődök a km. állása után. Varaderot is mondanak 400 ezer km-el nagy generál nélkül, meg 1000-es V-stromot is. A Stromosnak ott van az egész szervíztörténete. Persze lehet nem igazak. Megértettem.
Nem!
Illetve ha az enyémet megveszed,bizton fogom állítani hogy ezer kilométerekét volt olaj cserélve,sose mentem vele száz felett,és minima egy millát elmegy megbontás nélkül!
Győzzön a jobbik! :p
Ilyen létezhet szerintetek, hogy ezek a VFR-ek és a Blackbird elmenjen 6 - 700.000 km-t?
Mi az a plomba? Amúgy tudom mi lenne, de motoron is létezik ilyen? A műszerfalon, vagy hol? Legalább tudjak ennyit megnézni.
lehet a feszszabályzó szarakodik