Mellesleg az ajánlott Bólyi szaki főállásban valami hasonló alkatrészeket egy helyi cégnél akik gyári beszállítók és munkaidő után készít kipufogókat a céges gépeken legalábbis elmondás alapján. így technológia és feltételezem a háttérként szolgáló mérnöki alapok is meg vannak.
Persze nem kívánok a "talánra" áldozni főleg ha nem vagyok 100%-ig biztos a dolgomban.
Ismerem a buktatóit a dolognak szerencsére a szembe szomszédom egy szabadúszó Platina minősített Honda szerelő szóval ismerem a pro és kontra érveket. Egyenlőre csak kíváncsiskodom és okoskodok szimplán ezért érdekel a dolog. Örülnék ha kicsit markánsabb lenne a hangja a paripának mert jelenleg még a faterom 650-es burgmannja is hangosabb nálam ami azért elég fura.
Én a helyedbe nem állnék neki!
Túl sok az ismerettelen,túl sok mindenre kéne odafigyelni!
Egy kidörrentő,még ha nyitottról,után gyártottról is beszélünk,komoly kihívás,mérnöki munka!
ti okosak vagytok és már jól ismeritek a paripát, viszont én nem. Készíttetni akarok egy kipufogót az enyémre a télen. Ahhoz ugye számolni is kell hogy ne legyen se túl nagy se túl kicsi mert akkor lehet hangolgatni meg minden (Nő a fogyasztás néha durván, elmegy az erő és így tovább) a lényeg szóval amit kérdezni akarok. Ugyan olyan kipufogó megy az XX-re is mint a X11-esre mert az X11 kicsivel ritkább gép és nem akarok bambán bámulni ha nekem szegez egy ilyen kérdést a maszek aki meghajtja az új kipufogót.
Tudom vigyem rendes szakihoz meg vegyek már bejegyeztetett Acro vagy más márkájú dobot, de egyenlőre kíváncsi vagyok hogy az ismerős által ajánlott Bóly környéki maszek csóka mit mond árban a dologra, és fel akarok készülni az ilyen keresztkérdésekre.
az enyém nyitott gyári.. gyönyörű hangja van... és állítgatás nélkül jól teljesít..
mondjuk én meg gyári dobokat keresgetek