Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lassan én is tuningolok

193 le 155nm
Ha valtozott,akkor az csak jobb lesz. Wilbersek tudnak valamit. Ha valtozik a rugozas elol,akkor tuti at kell allitani hozza a hatuljat is. En ma mentem tempot a geppel eloszor. Tenyleg lehetne stabilabb,de osszessegeben nagyon jo igy is. Eloszor telo olaj csere es minden egyeb finomitas lesz. Kesobb,ha mar osszeszoktunk,akkor johet a tunning.
Érdekes!
Lassúbb ( 140-es) kanyarban,mintha instabilabb lenne.De szerintem még a hátulját kell csesztetni! Mivel az elejét nem is lehet! :(
De ha gyorsabban megyek,akkor stabilnak érzem!
Eleje mintha keményebb lenne,de semmi más!
Igaz,nem is feszengettem a határokat még!
Na es milyen lett az uj rugoval a gep?
Én voltam az a renitens!
Jelentkezem!
Ma délután kettőkor a Blahán egy kék XX Martin dobbal csomagtartó konzollal, ittvan esetleg? Én voltam az ezüst XX-el
ez a gumihőfok lesz az új mizéria

Ha már az olaj és a gumi téma egyenlőre alszik
Meg volt a mai adag is. Kb. 250 km. Volt mindenfele ut. Pattogos,sima,poros,tiszta. Volt nagytempos kanyargos. Allat a gep! A gumihofok nagy tempos kanyargasnal 34 fok hatul,29 fok elol. Ez a max. Kesobb gondolom jobban felmelegszik. Majd meglatjuk. Imadom!
Nincs hát! Mind Kínai!
után gyártott úgy sincs sztem
köszi
A gyárinak 13000Ft, remélem jól emlékszem!
Ez a tehen nekem nagyon bejon. Volt FZR 1000-esem. Utaltam. Holnap motoros rovid tura. Majd jol lemosom oket. A 86 lovas Suzukival,amit nyertem a kanyarokban,azt buktam egyenesben. Na ez be lesz fejezve. Jo ejt!


na de ott a fekete macska faktor is, kosz kátyú miegymás

Hazajössz meglátod ...
lehet firebladet kellett volna venni
Latom vagod a dilemmat. Mindig is izgatott a gumi megfelelo felmelegitese tema. Most,hogy tudom merni(a csaladomtol kaptam karacsonyra,legyen az elmebetegnek ujjabb jateka),szeretnem tudni,hogy hogy all a dolog. Olyat olvastam,hogy 40 fok korul bemelegitett a gumi,lehet kuldeni. Ma,nem tul nagy eroltetes utan felment 28+30 fokra. Ehhez kellett kb 20 kilometer motorozas. Belegondoltal? Ranezel a muszerre es na vegyunk egy rovid fektavot! Kulonben ezt hasznalta versenymotoron a Ten Kate csapat is. Nyertek nehany VB-t. Tehat nem hulyek.
na kellett neked az a kütyü...

azért ne az alapján száguldozz,van hogy minden optimális mégis balul sül el valami
Még beszerezhetnél egy infrás hömérőt is,csak ,hogy az aszfaltot is mérni tudd
Tenyleg prof-ok. Tudja valaki,hogy mennyi az uzemi idealis hofoka egy altalunk hasznalt guminak? Irjatok,hogy jol be kell melegiteni stb..Most,hogy tudom merni,nagyon erdekelne.
Egyszer regen meg a verseny RD 250-es Yamahamra ragasztottak fonott Ferodo betetet. Csorosag volt. Olyan fekhatast csinalt,hogy megdobbentem. Azota se talalkoztam ilyennel. Mintha spargabol fontak volna durva gurtnit,olyan volt. Semmi femforgacs..
ahány ház annyi szokás

a Ferrodó ST még olcsóbb
én még sosem szenvedtem vele.. igaz nem levegős volt hanem átpumpáltam tiszta folyadékkal.. 2 XX-et és 1 x11-et Manual szerint egyszerű volt.
Én meg csakis a ferodora szavazok! Brembót bróbltam,motoron hamar el kopott,és nem volt jobb a fékhatás mint a ferodoval.Autón viszont tök jól múxik a berembó!
Kisse tenyleg rovidebb lett a fekkar utja,de a fekhatas novekedes megdobbento volt. Tudom,az a kilometer hosszu gumicso tud nyulni rendesen. Reszemrol semmit se erzek(jobbat) a dual fekrendszer elonyeibol. Es meg nem is legtelenitettem,mert ahogy irjatok,az az orbitalis szopas.
elméletben igen...és gyakorlatban is így kellene,hogy müködjön.

Majd megtapasztalod te is, valahogy hosszabb lesz a fékkar útja és esik a fékhatás is.

Nem vitatkozom ezt tapasztaltam. Én újként raktam be a brembót és jól szuperál