Évjárattól függetlenül atomjaira!
Két lehetőség van: elölről,akkor olajhűtő,vízhűtő félre tesz (nem kell levenni)-Illetve felülről akkor tank,légszűrő levesz!
Én mivel lusta vagyok,a elölről csináltam!
Szerintem ez a jelenség lassan nekem is fog jelentkezni, most az van hogy hidegen 1000 nél van a fordulatszám, melegen eléri az 1500 at és folyamatosan ingadozik akkor is.
Egyébbkén szép fokozatosan jött a dolog, Elősször nem is a fogyasztás tünt fel, mert nem igazán szoktam figyelni. Hanem az hogy el kezdett nőni a hangja gyári dobbal. Megszünt a megszokott brummogás. Csak később jött az egyenetlen járás. Ja és motorféknél durrogott. Egy mögöttem jövő motoros szerint eszméletle durva. Keményebb kigyorsításnál fél méteres láng jött a kipuffogóból.
Valószinüleg tudom a választ . A 2000 modelleknél az injektor sor jobb végén van egy nyomás szabályzó membrán. A későbbi évjáratoknál módosították valami mágnesszelepes kütyüre. Nekem ez a membrán repedezett, átengedett. Zabált mint az állat. De lettek más tünetei is. Egyenetlen volt az alapjárat. Kis fordulaton csak gyorsítani vagy lassítani lehetett, egyenletesen hajadni nem, és kormolta a kipuffogót. Tiz perc alatt kicserélték, és pöpec lett mint új korában. Fogyasztás azóta is 6-7 lityi.
és állítólag jól müködik MF motors
24000 ként van a szelephézag ellenőrzés is...
így én nem is értem miért akarsz csak gyertyát cserélni,amikor érdemes a szervizeléssel összekötni
Két lehetőség van: elölről,akkor olajhűtő,vízhűtő félre tesz (nem kell levenni)-Illetve felülről akkor tank,légszűrő levesz!
Én mivel lusta vagyok,a elölről csináltam!
Gyertyák cseréjéhez miket kell lebombázni?2006os évjárat
Azt Honda kereskedésben! Részemről a Szallerbeknél!
tényleg örök darab
Max.a tulaja!
Örökké tart!